Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Nyt olet marttyyri.
Ei kun yritin edes kerran olla vitsikäs ja säälittävästi näköjään epäonnistuin siinäkin :(
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
EDIT: Hmmm, laskin, että 12 kuolemaa. Nokitin siis Hämistä yhdellä.
Huijasit, koska laskit mukaan myös ei-nuorena kuolleita. Hämiksellä oli 10 alle 28-vuotiaana kuollutta. Ellet sitten laske 28-vuotiasta keski-ikäiseksi.

Ps. Tunnet henk. koht. 8 naista, jotka on raiskattu. Melkoinen kasauma tuokin. Tuskin edustaa valikoimattoman populaation odotusarvoa.

Pps.Tämän mukaan 4% suomalaisnaisista on parisuhteen ulkopuolella pakotettu seksiin.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Huijasit, koska laskit mukaan myös ei-nuorena kuolleita. Hämiksellä oli 10 alle 28-vuotiaana kuollutta. Ellet sitten laske 28-vuotiasta keski-ikäiseksi.

Ps. Tunnet henk. koht. 8 naista, jotka on raiskattu. Melkoinen kasauma tuokin. Tuskin edustaa valikoimattoman populaation odotusarvoa.
Huh, tuo on minun silmissä ällistyttävä luku, kun tunnen "vain" 3 ihmistä jotka on raiskattu. Ei sitten tietty voi tietää paljonko noita on oikeasti enemän, ei ole nimittäin aihe joka ihan ekoilla kahvitreffeillä tulee puheeksi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriDaavid

Jos hämis ja zeb ystävystyvät/pariutuvat, niin ko. kaksikkoa kannattaa varoa. :twisted:
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:

Huh, tuo on minun silmissä ällistyttävä luku, kun tunnen "vain" 3 ihmistä jotka on raiskattu. Ei sitten tietty voi tietää paljonko noita on oikeasti enemän, ei ole nimittäin aihe joka ihan ekoilla kahvitreffeillä tulee puheeksi.
Tässähän olisi ketjun paikka... Kuinka monta läheistäsi on kuollut/raiskattu?

Toivon tosin, ettei siitä tule kovin pitkää ketjua.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

En tunne yhtään raiskattua, poislukien entiset tyttöystävät..
Vaikkei rikoksen tunnusmerkistö täytykään on minutkin pakotettu sukupuliyhdyntään naisen kanssa, kunnes minua ei pystynyt edes pakottamaan, sen jälkeen läski tummui ja aika kovastikin pakotti.
Nyt saa sitten päättää nauraako vai itkeäkö tälle asianhaaralle. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SaintJohnPerse kirjoitti:Tässähän olisi ketjun paikka... Kuinka monta läheistäsi on kuollut/raiskattu?

Aika moni on kuollut. Olen tosi järkyttynyt, koska tuntuu et moni vaan kuolee. Säälikää mua.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Tässähän olisi ketjun paikka... Kuinka monta läheistäsi on kuollut/raiskattu?

Aika moni on kuollut. Olen tosi järkyttynyt, koska tuntuu et moni vaan kuolee. Säälikää mua.
Kun on tiedossa, että kasvissyöjien kuolleisuus on 100% ei sääliä tipu.
Pyry-Matias

PerttiMakimaa kirjoitti:Kun on tiedossa, että kasvissyöjien kuolleisuus on 100% ei sääliä tipu.
Mutku ketään ei oo raiskattu, niin tuntuu, et oon päässyt liian helpolla :cry:
NuoriDaavid

^^Pointti oli nuorena (alle 30-vuotiaina) kuolleet. Omassa tuttavapiirissäni ainoa alle 30 vuotiaana kuollut on itsemurhan tehnyt veljeni.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun tuttuja ei ole onneksi kuollut, pari sellaista vanhaa "koulukaveria" kuulema kyllä, mutta ei niihin siteitä ollut. Kavereilta on sitten veljiä ja serkkuja tipahdellut oman käden kautta, mutta korkeintaan olen heidät jossain kemuissa nähnyt...

Sen sijaan ne raiskaukset. Niitä tosiaan on ihan lähipiirissäkin usempi, yksikään ei ole päätynyt tilastoihin. Uskon, että noita löytyy enempikin, kaikki eivät avaudu edes kaveriporukalle... Pyrtsi älä huoli, hei sulle ei oo varmaan vaan uskouduttu! :paijja:
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sähkökatko pimensi Oulun

Meidän oma 9/11!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:Sähkökatko pimensi Oulun

Meidän oma 9/11!
Oiiii ku söpöä, siellä on ihan oma juttutupa, missä voi kertoa mitä duunas ku sähköt meni. Ihkuu jotenkin! Veikkaan ton pimennon olleen Matikaisen väkerryksiä, kannanotto eiliselle surkealle pelille.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Huijasit, koska laskit mukaan myös ei-nuorena kuolleita. Hämiksellä oli 10 alle 28-vuotiaana kuollutta. Ellet sitten laske 28-vuotiasta keski-ikäiseksi.
No höh, niitä olikin sitten vain neljä nuorena kuollutta.
Aikaväli ja ikähaarukka on aika iso. Osa tapauksista on nykyään keski-ikäisiä sukulaisia, ja asia on tullut minun korviini vasta myöhemmin. Toisaalta, porukka on kyllä oikeasti hirveän keskimääräistä, ei riskikäyttäytyjiä, paitsi tuo yksi, joka tosiaan humalassa vieraiden mukaan lähetenyt. Luulen, että olen vain sitä ihmistyyppiä, jolle uskoudutaan ja siksi tämän perusteella uskon, etteivät edes linkkaamasi tutkimukset kerro totuutta. Poliisien rikostilastot nyt ovat täyttä huuhaata mitä raiskauksiin tulee. Näistä minun tuntemistani tapauksista yksikään ei ole tehnyt rikosilmoitusta ja varmaan puolet on pitänyt asian pelkästään omana tietonaan vuosikausia, eikä ole puhunut edes lähimmilleen. Tuskin olisivat halunneet vastata myöskään mihinkään ehkä-anonyymeihin kyselytutkimuksiin, vaan vain halunneet yrittää haudata tapahtuneen kaikin puolin.
Pyry-Matias

Zeb kirjoitti:Luulen, että olen vain sitä ihmistyyppiä, jolle uskoudutaan...
Tunnen kaltaisiasi. Voisin todeta vastaavasti, että sinun tyyppiset altistavat itsensä herkemmin uskoutumistilanteisiin. Eivät he niihin aina joudu.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Tunnet henk. koht. 8 naista, jotka on raiskattu. Melkoinen kasauma tuokin. Tuskin edustaa valikoimattoman populaation odotusarvoa.
Köh, nokitan sittenkin vielä yhdeksään, mikäli lapsuudenperheessä tapahtunut insesti lasketaan raiskaukseksi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Tunnen kaltaisiasi. Voisin todeta vastaavasti, että sinun tyyppiset altistavat itsensä herkemmin uskoutumistilanteisiin. Eivät he niihin aina joudu.
Mulla tais mennä vitsi ohi? Altistan itseni kyllä mielelläni uskoutumistilanteisiin, guilty as charged!
PerttiMakimaa

Zeb kirjoitti:Köh, nokitan sittenkin vielä yhdeksään, mikäli lapsuudenperheessä tapahtunut insesti lasketaan raiskaukseksi.
Onko perheesi näistä ajoista muuttunut? Et kai sinä itse sentään?

Lähtökohtaisesti sanoisin, että olet saanut keskivertoa paskemmat kortit elämään. MUTU
PerttiMakimaa

Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Luulen, että olen vain sitä ihmistyyppiä, jolle uskoudutaan...
Tunnen kaltaisiasi. Voisin todeta vastaavasti, että sinun tyyppiset altistavat itsensä herkemmin uskoutumistilanteisiin. Eivät he niihin aina joudu.
Kuka tietää (edes mitä tarkoitat), mutta minä olen kanssa näitä ihmisiä joille uskoudutaan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Et kai sinä itse sentään?
Ei, en minä sentään ole joutunut insestin kohteeksi eikä kukaan minun lapsuudenperheestäni!! Äh, selitänkö noin sekavasti, se oli vanha ystävä ja hänen lapsuudenperheensä!
PerttiMakimaa

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Et kai sinä itse sentään?
Ei, en minä sentään ole joutunut insestin kohteeksi eikä kukaan minun lapsuudenperheestäni!! Äh, selitänkö noin sekavasti, se oli vanha ystävä ja hänen lapsuudenperheensä!
Ok, katsoin vain tuon kommentin jota lainasin ja siitä tuli ajatus omassa lapsuudenperheessäsi tapahtuneista.

Hyvä sinulle, huonompi vanhalle ystävällesi.
Pyry-Matias

PerttiMakimaa kirjoitti:Kuka tietää (edes mitä tarkoitat), mutta minä olen kanssa näitä ihmisiä joille uskoudutaan.
Seurustellut pari kertaa ihmisen kanssa, jolle uskoudutaan helposti. Tähän uskouduttajaan liittyy usein paljon hyviä ominaisuuksia, kuten herkkyys, kiltteys, empatiakyky jne. Helposti ihminen on jopa liian kiltti. Hän huomaa antavansa enemmän kuin ottaa. Heille täytyy sanoa usein, että pitää itsestään huolta, ettei murehdi itseään puhki muiden ongelmilla.

Mut oikein hieno ihmistyyppi :D
PerttiMakimaa

Pyry-Matias kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Kuka tietää (edes mitä tarkoitat), mutta minä olen kanssa näitä ihmisiä joille uskoudutaan.
Seurustellut pari kertaa ihmisen kanssa, jolle uskoudutaan helposti. Tähän uskouduttajaan liittyy usein paljon hyviä ominaisuuksia, kuten herkkyys, kiltteys, empatiakyky jne. Helposti ihminen on jopa liian kiltti. Hän huomaa antavansa enemmän kuin ottaa. Heille täytyy sanoa usein, että pitää itsestään huolta, ettei murehdi itseään puhki muiden ongelmilla.

Mut oikein hieno ihmistyyppi :D
Selkis.
NuoriDaavid

Hallitus haluaa rattijuoppojen autot valtiolle

:jee: Ihme vain, ettei tätä ole toteuttu jo aiemmin.

Tässä nähdään, että tarvitaan naisia tekemään fiksuja päätöksiä.
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:Hallitus haluaa rattijuoppojen autot valtiolle

:jee: Ihme vain, ettei tätä ole toteuttu jo aiemmin.

Tässä nähdään, että tarvitaan naisia tekemään fiksuja päätöksiä.
Veikkaan ettei Sirpa Pietikäinen ollut päättämässä tätä.. :)

Joo, hyvä päätöshän tuo olisi.
Vastaa Viestiin