Mitä Ostit?
- LillyMunster
- Kitisijä
Passikuvasarjan, jossa näytän psykoottiselta kirvesmurhaajalta
ja sitten maksoin itselleni:
Passin ja ajokortin... eipä niitä paljoa shoppailuksi lasketa...
ja sitten maksoin itselleni:
Passin ja ajokortin... eipä niitä paljoa shoppailuksi lasketa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pyöräilyhousut
Pitkähihaisen juoksupaidan
Salihanskat ja juomapullon (lahjaksi)
Lahjapussin
Marydressin patakintaan ja -lapun
Iiiiiihanat housut
Iiiiiiiihanaakin ihanamman paidan, sellasen missä on ikäänku minihame alaosassa, menee siis niiden parjattujen legginsien ja saappaiden kanssa kivasti. Ja tietty pillifarkkujen *on ihan pissis*
Ruokaa
55 litraa bensaa
Ja tiedetään, tiedetään, mulla on fiksaatio teknisiin vaatteisiin ja Marimekkoon.
Olisin myös ostanut viikonpäiväketjussa mainitut saappaat, ja jo jossain aikaisemmassakin viestissä maininneeni urheilurintsikat, jos ensimmäisiä olisi ollut myynnissä, ja jälkimmäisistä olisi löytynyt kokoa meijeri.
Pitkähihaisen juoksupaidan
Salihanskat ja juomapullon (lahjaksi)
Lahjapussin
Marydressin patakintaan ja -lapun
Iiiiiihanat housut
Iiiiiiiihanaakin ihanamman paidan, sellasen missä on ikäänku minihame alaosassa, menee siis niiden parjattujen legginsien ja saappaiden kanssa kivasti. Ja tietty pillifarkkujen *on ihan pissis*
Ruokaa
55 litraa bensaa
Ja tiedetään, tiedetään, mulla on fiksaatio teknisiin vaatteisiin ja Marimekkoon.
Olisin myös ostanut viikonpäiväketjussa mainitut saappaat, ja jo jossain aikaisemmassakin viestissä maininneeni urheilurintsikat, jos ensimmäisiä olisi ollut myynnissä, ja jälkimmäisistä olisi löytynyt kokoa meijeri.
Tilasin nämä kengät. Ne näyttävät ihan muovisilta - niin kuin varmaan ovatkin - mutta oli ihan pakko, koska oon kuolannut niitä jo kuukausikaupalla... Punaiset kengät ovat mun heikkouteni.

Lisäksi tilasin muutamia rättejä. Mulla on nyt siihen oikeus, kun olen tyhjentänyt vaatekaapin vanhoista heräteostoksista ja tehnyt niillä ihan hitosti rahaa.

Lisäksi tilasin muutamia rättejä. Mulla on nyt siihen oikeus, kun olen tyhjentänyt vaatekaapin vanhoista heräteostoksista ja tehnyt niillä ihan hitosti rahaa.
Heikko mieli joutui teeveemainoksen uhriksi ja ostin makkaraputken.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Noi oli niiin hyvän näköiset kuvastossa! Valitettavasti vähän oudon malliset sitten kädessä (ja jalassakin). Vaikka oli niihin kuuluvat säärystimet ja kaikki.swirl kirjoitti:Tilasin nämä kengät... Punaiset kengät

Tänään hankin:
- kirkasvalolampun
- työkengät
- omenia (mallia Katja, ihan parhaita mitä puussa kasvaa)
- led-lampun (ei toiminut, paska)
- energiansäästölamppuja (toimivat, vähän himmeitä kyllä)
- kolme paitaa, kahdet sukat, kahdet sukkahousut
- ruokaa viikoksi kissoille ja ihmisille
Huomenna on saatava saappaat. Se nyt vaan kuuluu syksyyn vaikka kenkiä olisi kuinka paljon. Aloita säännöllinen harrastus, kastu joka työmatkalla vesisateessa ja osta saappaat. Syksy.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ei kyllä olleet niin mukavat jalassa, kuin olisi voinut kuvitella. Päätin pitää silti ja olen niitä vähän jo käyttänytkin. Säärystimetkin ostin.Melnais kirjoitti:Noi oli niiin hyvän näköiset kuvastossa! Valitettavasti vähän oudon malliset sitten kädessä (ja jalassakin). Vaikka oli niihin kuuluvat säärystimet ja kaikki.![]()
Eilen käytiin Ikea-helvetissä ja ostettiin kynttilöitä, pussilakanat, keittiöpyyhkeitä ja 14 taulunkehystä. Viimeiset eivät tule meille kotiin

Mun mielestä DIDI:llä on samanlaiset, tai ainakin samantyyliset kiiltävät punaiset korkkarisaappaat. IhQut.swirl kirjoitti:Tilasin nämä kengät. Ne näyttävät ihan muovisilta - niin kuin varmaan ovatkin - mutta oli ihan pakko, koska oon kuolannut niitä jo kuukausikaupalla... Punaiset kengät ovat mun heikkouteni.
The great club outshines the individual, always and forever.