American express platinum
American express platinum
Minulle tarjottiin American Express Platinum ökykorttia. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia kortista tai edes toisen käden tietoa siitä? Erityisesti kiinnostaa mihin loungeihin kortilla pääsee ja miten hyvin matkapalvelu pelittää.
Re: American express platinum
Eipä ole omakohtaista kokemusta. Pirun kallishan tuo on: 550e vuodessa. 500 loungea on aika saatanasti. Luulisi, että melkein minne vaan menee niin tärppää.Chap kirjoitti:Minulle tarjottiin American Express Platinum ökykorttia. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia kortista tai edes toisen käden tietoa siitä? Erityisesti kiinnostaa mihin loungeihin kortilla pääsee ja miten hyvin matkapalvelu pelittää.
Amexin gold sinulla varmaan sitten jo on, kun edes tarjosivat? Suosittelen, että uhittelet luopuvasi siitäkin. Tässä tilanteessa puhelinkuli yhdistää sinut tyypille, joka tarjoaa vuoden jäsenyyttä ilmaiseksi.
Re: American express platinum
Joo, olen menestyksekkäästi käyttänyt tuota strategiaa nyt kolme vuottaelco kirjoitti:Amexin gold sinulla varmaan sitten jo on, kun edes tarjosivat? Suosittelen, että uhittelet luopuvasi siitäkin. Tässä tilanteessa puhelinkuli yhdistää sinut tyypille, joka tarjoaa vuoden jäsenyyttä ilmaiseksi.

Kuinka kova juttu niinku globaalisti on Nordean kultainen läpyskä? Mulla on sellanen. On siinä ilmainen luotto ja joskus on lähikaupan kassalla tuntunut et kassaneidiltä herahtaa sisäreittä pitkin nektarit, kun tuo kultainen osuu sopivasti kattovaloon. Voin olla myös väärässä.Chap kirjoitti:Huh, johan heruu ... eikä mulla edes oo sitä korttia vielä. Saa nähdä miten käy sitten otat kortin ja käyn vinguttamassa itselleni ferrarin.
Multa ainakin tuli nyt housuun. Kerro lisää!Pyry-Matias kirjoitti:Kuinka kova juttu niinku globaalisti on Nordean kultainen läpyskä? Mulla on sellanen. On siinä ilmainen luotto ja joskus on lähikaupan kassalla tuntunut et kassaneidiltä herahtaa sisäreittä pitkin nektarit, kun tuo kultainen osuu sopivasti kattovaloon. Voin olla myös väärässä.Chap kirjoitti:Huh, johan heruu ... eikä mulla edes oo sitä korttia vielä. Saa nähdä miten käy sitten otat kortin ja käyn vinguttamassa itselleni ferrarin.
Mä kirjoitin tästä aiheesta myös yhdelle toiselle keskustselupalstalle. Siellä sain vain älykkäitä ja säädyllisiä vastauksia.
Johtuu siitä että tämä palsta on täynnä kademieliä.Chap kirjoitti:Mä kirjoitin tästä aiheesta myös yhdelle toiselle keskustselupalstalle. Siellä sain vain älykkäitä ja säädyllisiä vastauksia.
Mainostan kuiteskin sen verran ettei kummassakaan luottokortissani (MasterCard ja DinersClub) ole käsittääkseni edes mitään limiittiä! Päheetä! Tosin tuo on kollegani väite jonka todenperäisyyttä en ole vielä todentanut. Pitäisi kai joskus testata ostamalla näillä velaksi se Ferrari.
Typerää molemmissa korteissa puolestaan on etteivät ne kelvanneet ainakaan aiemmin R-kioskeilla maksuvälineiksi. Myyjätäti sanoi syyksi ettei heillä toimi ulkomaiset luottokortit. Kaikissa muissa myymälöissä on tuntunut kelpaavan.
Lähdetäänkö törsäämään?
Luuletko minulla oikeasti olevan varaa Ferrariin? Ainoa tapa päästä sellaiseen käsiksi edes hetkeksi olisi ostaa rajattomalla luottokortilla.Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua.
R-kioskilla tulin joskus koittaneeksi Masteria koska olin juuri silloin köyhä kuin kirkonrotta, tili tyhjänä. Tutkan alta tuli jälkijunassa iiiso pankkikorttilasku joka veti tilin miinukselle joksikin aikaa.
-
- Kitisijä
Luottokortti on hyvä cash managementissa. Käyttelytilillä on turha makuuttaa ylimääräistä pääomaa ja positioiden purkaminen pesukoneen yllättäen lauetessa on kallista ja työlästä.Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua. 8)
Totta munassa. Minä maksan kaikki ostokseni Vizalla, koska haluan pitää itselläni mahdollisimman paljon luottokunnan rahaa.sivustahuutaja kirjoitti:Luottokortti on hyvä cash managementissa. Käyttelytilillä on turha makuuttaa ylimääräistä pääomaa ja positioiden purkaminen pesukoneen yllättäen lauetessa on kallista ja työlästä.Geetzu kirjoitti:^ Mä en ymmärrä tollasii luottokortteja. Siis niin ku törsäämään lähetään sit ku on paalua, ei mitään leikkipaalua.