Tosiaan liikaa liikkuvia osia. Vähän väliä tulee kutsuja ties mihin. Hämmentyneenä kilikkailen linkkejä ja taas tulee uusia kysymyksiä. En oikein edes tiedä mihin osallistun.
Liityin ihan vahingossa koko facebookkiin, kun olin tutustumassa siihen ja stalkkamassa, jos siellä joku tuttu olisi... ja hupsista... liityin siihen ja ohjelma lähetti kutsun kaikille, jotka ovat osoitekirjassani. Odotan kauhulla vastaavatko vanhempani kutsuun myöntävästi, kun tulevat työpaikalle maanantain... Ehkä pitäisi joskus lukeakin ohjeita eikä vaan klikkailla..
Liityin ihan vahingossa koko facebookkiin, kun olin tutustumassa siihen ja stalkkamassa, jos siellä joku tuttu olisi... ja hupsista... liityin siihen ja ohjelma lähetti kutsun kaikille, jotka ovat osoitekirjassani. Odotan kauhulla vastaavatko vanhempani kutsuun myöntävästi, kun tulevat työpaikalle maanantain... Ehkä pitäisi joskus lukeakin ohjeita eikä vaan klikkailla..
Onhan sellainen olemassa. Ainakin melkein.Tix kirjoitti:Sain tänään ekan kutsuni. Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
http://alastonsuomi.com/

Johan on taipumukset, seurasaaren nakuranta on vielä avoinna?Bliss kirjoitti:Onhan sellainen olemassa. Ainakin melkein.Tix kirjoitti:Sain tänään ekan kutsuni. Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
http://alastonsuomi.com/
Harmi vaan että miesten ja naisten puolet rajoitetut toisistaan..

Pyyhin Netikettiin..
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin. Täytynee tyytyä hoitamaan vanhojen koulukavereiden stalkkaamiset menemällä lukion 125-vuotisjuhliin ensi kuussa. Ovat vaan vähän pelottavaa porukkaa, 120-vuotisjuhlissa selvisi mm., että yksi oli ryhtynyt isona poliisiksi parantaakseen maailmaa.Tix kirjoitti:Sain tänään ekan kutsuni.
Naamakirja on kyllä oikeastaan aika vaarallinen paikka, sillä se on nettistalkkaajan paratiisi, jonka avulla stalkkaamisen voi tahtoessaan siirtää myös IRL.
Eikös se jo tullut, ruotsalaiset vain saivat sen lakkautettua heti alkuunsa. Olit liian hidas.Kunhan tulee Assbook niin saatan harkita jopa liittymistä.
Olisiko Facebook kuitenkin vasta tulossa massojen muodiksi? Kuukausi sitten en ollut kuullutkaan Facebookista; nyt parin viikon sisällä siitä ovat toisistaan tietämättä höpisseet minulle jo Fawkes, satunnainen nettideitti, Hesarin NYT-liite ja Kitinä.prosessi kirjoitti:
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin.
Koulukaverit.cominkin suosio aikoinaan kasvoi räjähdysmäisesti: kun kirjauduin sivustolle, siellä ei vielä ollut juuri ketään, mutta pian siellä olivat kaikki.
Joku tuolla povasi jo, että tällä ja ensi viikolla se räjähtää käsiin Suomessa. Siltä vähän vaikuttaa; joka päivä olen löytänyt sieltä ainakin yhden, kaksi vanhaa tuttua!Aito_Johanna kirjoitti:Olisiko Facebook kuitenkin vasta tulossa massojen muodiksi?prosessi kirjoitti:
Minä en mitä ilmeisimmin ikinä olisi saanut sitä ekaakaan kutsua ilman kitinää, sillä hakemalla RL-tuttuja nimillä löysin vain yhden ala-asteaikaisen koulukaverin.

http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1231722&s=r
Facebook sai kymmenen miljardin mielikuvitusarvon
[Sami Rainisto 25.9.2007]
Vuosi sitten tuntui kovalta hinnalta, kun hakukoneyhtiö Google maksoi nettivideopalvelu Youtubesta 1,65 miljardia dollaria eli noin 1,3 miljardia euroa.
Parikymppisten nuorukaisten perustama yhtiö oli vasta alle kahden vuoden taaperoiässä, eikä voitoista ollut tietoakaan.
Se oli niin vuotta 2006.
Tänä vuonna numerot ovat paljon komeampia. Maanantai-iltana julkisuuteen tuli tieto, että ohjelmistoyhtiö Microsoft harkitsee ostavansa 5 prosentin osuuden verkostoitumisyhtiö Facebookista. The Wall Street Journal kirjoitti, että Microsoft voisi maksaa osuudestaan jopa 500 miljoonaa dollaria, joka asettaisi Facebookin markkina-arvoksi 10 miljardia dollaria eli noin 7 miljardia euroa.
Facebookin arvo saattaa nousta tästä vielä korkeammaksi, sillä WSJ kirjoittaa myös, että Googlekin saattaa olla kiinnostunut sijoittamaan Facebookiin. Tarjouskilpailu voisi nostaa Facebookin markkina-arvon jopa 15 miljardiin dollariin eli vajaaseen 11 miljardiin euroon.
Facebook sai kymmenen miljardin mielikuvitusarvon
[Sami Rainisto 25.9.2007]
Vuosi sitten tuntui kovalta hinnalta, kun hakukoneyhtiö Google maksoi nettivideopalvelu Youtubesta 1,65 miljardia dollaria eli noin 1,3 miljardia euroa.
Parikymppisten nuorukaisten perustama yhtiö oli vasta alle kahden vuoden taaperoiässä, eikä voitoista ollut tietoakaan.
Se oli niin vuotta 2006.
Tänä vuonna numerot ovat paljon komeampia. Maanantai-iltana julkisuuteen tuli tieto, että ohjelmistoyhtiö Microsoft harkitsee ostavansa 5 prosentin osuuden verkostoitumisyhtiö Facebookista. The Wall Street Journal kirjoitti, että Microsoft voisi maksaa osuudestaan jopa 500 miljoonaa dollaria, joka asettaisi Facebookin markkina-arvoksi 10 miljardia dollaria eli noin 7 miljardia euroa.
Facebookin arvo saattaa nousta tästä vielä korkeammaksi, sillä WSJ kirjoittaa myös, että Googlekin saattaa olla kiinnostunut sijoittamaan Facebookiin. Tarjouskilpailu voisi nostaa Facebookin markkina-arvon jopa 15 miljardiin dollariin eli vajaaseen 11 miljardiin euroon.
Noista vain NYT-liite ei ole jo auttamattomasti nettiaddiktoitunut...Aito_Johanna kirjoitti:Olisiko Facebook kuitenkin vasta tulossa massojen muodiksi? Kuukausi sitten en ollut kuullutkaan Facebookista; nyt parin viikon sisällä siitä ovat toisistaan tietämättä höpisseet minulle jo Fawkes, satunnainen nettideitti, Hesarin NYT-liite ja Kitinä.prosessi kirjoitti:
Ei siellä vieläkään ole kuin kaksi sellaista ihmistä, joiden kuulumisia olisin halunnut stalkata, ja molemmat ovat valehdelleet kuulumisensa sinne. Ilmeisesti minua vain kiinnostavat ihan väärät ihmiset.Koulukaverit.cominkin suosio aikoinaan kasvoi räjähdysmäisesti: kun kirjauduin sivustolle, siellä ei vielä ollut juuri ketään, mutta pian siellä olivat kaikki.