Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%

Ääniä yhteensä: 130

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tuolla Blissin frendeissä on kaksi, joita en tunnista kitinäläisiksi. Ovatko he kitinäläisiä vai joitain muita?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeilin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti:Tuolla Blissin frendeissä on kaksi, joita en tunnista kitinäläisiksi. Ovatko he kitinäläisiä vai joitain muita?
Yksi ainoa ei-kitinäläinen toistaiseksi :P
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

iRead tökkii ja se on just SE mitä haluaisin täytellä :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Bliss kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tuolla Blissin frendeissä on kaksi, joita en tunnista kitinäläisiksi. Ovatko he kitinäläisiä vai joitain muita?
Yksi ainoa ei-kitinäläinen toistaiseksi :P
Ah, taisinkin jo selvittää, kumpi noista kahdesta on kitinäläinen, koska hän on myös swirlin kaveri. Nyt kun vielä tietäisi, kuka hän on. Vaikeeta kun ei oo kitinänimimerkkejä esillä! :)
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

This is a secret group. It will not show up in your profile, and only admins can invite members.

Joten koska olen ryhmän ainoa ei-admin (!!!), niin voisitteko kutsua Storiankin salaiseen kitinäposseen?

T. nimim. en ole katkera mutta kuitenkin
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti: Joten koska olen ryhmän ainoa ei-admin (!!!), niin voisitteko kutsua Storiankin salaiseen kitinäposseen?
Ei voi laitttaa adminiksi ennenkuin on liittynyt!!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Xiberia
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Nonni, olen koukussa! Kävin jo vinkumassa kaveriksi kaikki kitinäläiset, jotka Blissin kautta löysin :)
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Xiberia kirjoitti:Nonni, olen koukussa! Kävin jo vinkumassa kaveriksi kaikki kitinäläiset, jotka Blissin kautta löysin :)
Meillä on kohta Kitinän lisäksi sitten toinenkin olohuone :P
Aito_Johanna

Miten tuolla Facebookissa on tapana: voiko siellä lähettää frendipyyntöjä kenelle tahansa puolitutuille, joita ei ole tavannut kymmeneen vuoteen, vai onks se vähän noloa kun ne sitten näkee, että olen epätoivoisesti roikkunut linjoilla ja yrittänyt löytää edes jonkun tutun?
Xiberia
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Näin se sitten menee. Mun pitäisi mennä huomenna aamulla seitsemäksi töihin ja ajoissa nukkumaan, mutta selailen vaan Facebookia. ÄÄÄÄGH!
Aito_Johanna

Xiberia kirjoitti:Näin se sitten menee. Mun pitäisi mennä huomenna aamulla seitsemäksi töihin ja ajoissa nukkumaan, mutta selailen vaan Facebookia. ÄÄÄÄGH!
Totta, toi on pelottavan addiktoiva...
Aito_Johanna

Tuo vaihtoehto "You met randomly", jonka useimmat ovat valinneet, on kivan siisti kiertoilmaus...
Lolita
Kitisijä

Mä käytin aluksi vaihtoehtoa "you know through a friend". Aattelin, että kyllähän Kitinää voi kutsua "ystäväksi".
Viimeksi muokannut Lolita, 20.11.2007 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
brona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja brona »

Hitsi noin montako teitä on jo siellä? Meen heti katsomaan...
...
Feiz
Kitinäaddikti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ei ole, eikä tule.
Aito_Johanna

Hahaa, mun toistaiseksi ainoa ei-kitinäläinen Facebook-kaveri ihmettelee, kuinka huimaa vauhtia mun Facebook-kavereiden määrä kasvaa. Sillä itsellään on frendejä vasta kaksi. En aio kertoa, että he ovat kaikki samalta hikiseltä Kitinä-palstalta. 8)
Lolita
Kitisijä

Mulla ei ole muita kuin Kitinä-tuttuja :roll:
Yritin kyllä etsiä vanhoja koulukavereita ynnä muita, mutta ei vaan löydy.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pekka Seppänen 21.9.2007 Talouselämässä kirjoitti:Viime viikkoina Suomen jokainen kolumnisti on kirjoittanut kolumnin, jossa kertoo saaneensa selville, että internetin yhteisösivusto Facebook on muodikkaampi yhteisösivusto kuin MySpace tai Linked-In.

Tutkivat toimittajat ovat puolestaan saaneet selville, että Helsingin thaihierontapaikoissa tarjotaan urheiluhieronnan sijasta thaihierontaa.

Seuraavaksi journalisteille paljastunee se, että yhteisösivustojenkin perimmäinen tarkoitus on pariutuminen.

Turha puhua "ystävistä", "verkottumisesta" ja "3.0:sta" (vai onko nyt jo "4.0").

Kaikki haluavat vastakkaisen (tai saman) sukupuolen seuraa. Ei kai muuten kukaan jaksaisi näpytellä iltakausia harrastuksiaan ja kuulumisiaan verkkoon kaikkien - tai siis ei kaikkien, vaan ystävien - nähtäväksi.

Jos näpyttelijöillä olisi oikeita ystäviä ja oikeita petikavereita, he eivät olisi iltaisin verkossa.

Siksi on Basefuck, MySpade, Pimped-In ja mitä näitä yhteisöpalveluja olikaan.

Ennen niitä tosin kutsuttiin Henkilökohtaista-osastoiksi. Silloin ei kukaan kolumnisti kirjoittanut, että on löytänyt Henkilökohtaista-osastot, jotka ovat aivan mahtava tulevaisuuden juttu.

Tämä kolumni on kirjoitettu keskiviikkona. Taloustutkimus Oy:n tekemän tuoreen selvityksen mukaan työssäkäyvät suomalaiset ovat silloin kärttyisimmillään.
http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1229526
Tasan ei mene muumit kanootissa.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti:Kokeilin.
Löysinpäs siut. Muistin eka sukunimen vähän väärin, ennen kuin välähti!
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Nonni. Nyt voi mutkin bongata tuolta. Saa tulla tönimään. Ja ottakaa nyt mutkin teiän renkaaseen... :pliis:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Lolita
Kitisijä

Vaola bongattu!
Aito_Johanna

Toi on jotenkin kauheen sekava toi Facebook. Mä en pysy kärryillä noissa testeissä ja listoissa ja missä kaikissa, ku niitä on niin paljon.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Aito_Johanna kirjoitti:Toi on jotenkin kauheen sekava toi Facebook. Mä en pysy kärryillä noissa testeissä ja listoissa ja missä kaikissa, ku niitä on niin paljon.
Ja vielä Lontooksi... Perkele!
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Aito_Johanna kirjoitti:Toi on jotenkin kauheen sekava toi Facebook. Mä en pysy kärryillä noissa testeissä ja listoissa ja missä kaikissa, ku niitä on niin paljon.
Harjoitus tekee mestarin... :wink: Addaat sieltä aina vaan uuden ominaisuuden - accept ja se on siinä. Home sivulta notifications linkistä näet aina mitä on tapahtunut ja omat pyyntösi yms. siitä yläpuolelta.
Vastaa Viestiin