Laihdut taatusti!
Laihdut taatusti!
Jos haluat sä laihtua
mahtisivulle kapua
surffaa nyt siis
tälle sivulle, pliis:
http://www.harvestservice.com/laihdutus.html
Ok ..... ja kilot karisee ....
mahtisivulle kapua
surffaa nyt siis
tälle sivulle, pliis:
http://www.harvestservice.com/laihdutus.html
Ok ..... ja kilot karisee ....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
No oliko Jesse teeseitse-mies? Osaisko se korjata mun saapin takapyörän laakerin?PetriFB kirjoitti:Kyllä jos hän on tee se itse mies, eli korjata autoa, muuten ei ....masa kirjoitti:Korjaisko puuseppä sen halvemmalla?PetriFB kirjoitti: Voi harmi .... auton korjaaminen on kallista nykyään, jos korjaamolla korjaavat ...
Jos tarkoitat Jeesusta, niin vastaus on kyllä. Jumala on luonut kaiken myös ihmisen, joka on keksinyt sen takapyörän.masa kirjoitti:No oliko Jesse teeseitse-mies? Osaisko se korjata mun saapin takapyörän laakerin?PetriFB kirjoitti:Kyllä jos hän on tee se itse mies, eli korjata autoa, muuten ei ....masa kirjoitti: Korjaisko puuseppä sen halvemmalla?
Jumala antaa meidän kuitenkin tehdä paljon itse, muuten olisimme patalaiskoja ....
Eikö sinua kiinnosta ketjun aihe?
No et viittis kysästä siltä jesseltä paljonko laakerin vaihto maksais ja onko sinne pakko vaihtaa koko napa kerralla, vai pääseekö pelkällä laakerilla?PetriFB kirjoitti: Jos tarkoitat Jeesusta, niin vastaus on kyllä. Jumala on luonut kaiken myös ihmisen, joka on keksinyt sen takapyörän.
Tottakai. Laihduttaminen on aina kiinnostanut mua. Varsinkin silloin, kun laihduttamisesta tehdään ydinvoimalan toimintaakin monimutkaisempi prosessi.PetriFB kirjoitti:Eikö sinua kiinnosta ketjun aihe?
Laakerin vaihto on ihmisen hommia, joten se siitä ....masa kirjoitti:No et viittis kysästä siltä jesseltä paljonko laakerin vaihto maksais ja onko sinne pakko vaihtaa koko napa kerralla, vai pääseekö pelkällä laakerilla?PetriFB kirjoitti: Jos tarkoitat Jeesusta, niin vastaus on kyllä. Jumala on luonut kaiken myös ihmisen, joka on keksinyt sen takapyörän.
Tottakai. Laihduttaminen on aina kiinnostanut mua. Varsinkin silloin, kun laihduttamisesta tehdään ydinvoimalan toimintaakin monimutkaisempi prosessi.PetriFB kirjoitti:Eikö sinua kiinnosta ketjun aihe?
Hyvä kun laihduttaminen kiinnostaa. Aloitusviestin linkissä oleva laihdutus kirjoitus ei ole monimutkainen, vaan järkeenkäypä ihan jokaiselle ....
Näin se on varmaankin on tässä asiassa , mutta mistäs sinä olisit koskaan antanut periksi näissä keskusteluissa ?PetriFB kirjoitti:Syö terveellisesti ja liiku ja pysyt kunnossa ja niin painonhallinta on OK ...
Tästä en anna periksi ......... hahahaaa
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Eläinrasvojen pelkääjille suosittelen yhä sen miettimistä, että mitähän rasvaa se oma läski siellä nahan alla on. No, onkos se kasvirasvaa? Ei, kyllä se on ihan kovaa eläinrasvaa mitä ihmisen oma kroppa varastoi. No, ny te varmaan saatte sydärit ku tajuutte tämän, ku se eläinrasvahan on vaarallista ja epäterveellistä. Että ihmiselimistö on jo itessään vaarallinen ja epäterveellinen. Juu, silleenhän se kuvitteellinen yläkerran ukko jesseineen varmasti asian suunnitteli.
Ei tullut sydäriä, ihmiselimistö tarvitsee rasvaa ja minä ainakin suosin muuta kuin eläinrasvaa. Jos joku haluaa niitä (eläinrasvaa) syödä, niin siitä vaan .........Mida kirjoitti:Eläinrasvojen pelkääjille suosittelen yhä sen miettimistä, että mitähän rasvaa se oma läski siellä nahan alla on. No, onkos se kasvirasvaa? Ei, kyllä se on ihan kovaa eläinrasvaa mitä ihmisen oma kroppa varastoi. No, ny te varmaan saatte sydärit ku tajuutte tämän, ku se eläinrasvahan on vaarallista ja epäterveellistä. Että ihmiselimistö on jo itessään vaarallinen ja epäterveellinen. Juu, silleenhän se kuvitteellinen yläkerran ukko jesseineen varmasti asian suunnitteli.