mustaenkeli kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:ÄKKII nyt tänne oikeaan immeisten asuinpaikkaan ja kaakaolle vaikka pienlinnaani!
Ei. Mä oon ja pysyn täällä. Täällä on mun koti. Kotini on linnani.
Raksu lähtee sunnuntaina kolmeks kuukautta sinne ihmisten ilmoille näiden pahojen susien armoilta... Ite tuun seuraavan kerran tsadiin syyslomalla tai äitiyslomalla tai sitten joskus jos ja kun vointi sallii.
Tuu ite tänne!
This means war!
RAKSU LÄHTEE KOLMEKSI KUUKAUDEKSI (3) SIIS MITÄ? mITÄ?
RAKSU raskauden rasittama?
Älä nyt uhmaa Arskaa vaan SUIT SAIT sukkelaan kaakaolle.
MUTTA ehkäpähkä saisin aikaan jopa lähdön sinnepäin? Onkos muumilla kaakaota kaapissa? Tykkään miedosta kermakaakaosta ja muiksi tarjoiluiksi kelpaisi esim. runsas kostea täytekaakku täynnä savolaista hetelmää.
En sitten koske kalakukkoon, jota tietysti syötte päivät pitkät! Tuon myös omat leivät, ettei tarvi pettua syyä! Vaadin myös sudettoman huoneen ja paksut villavaatteet. Myös korvatulpat haluan jos tapaan savolaisia, koska en halua vastuuta mistään ja savossahan vastuu on kuulijalla.
Ja jos joku vanha naisimmeinen ruphee huastamahan, että "mittääs siä etellään poikka thäälä kuapijoos päin theet. Kebaisko tällanen runsas savolaisneito poijaalle. "
Kerro miten välttää ansaanmeno! Opeta mulle vaikka huonoja tapoja.
Mut jos tosiaan starttaisin sinne. Olis se hauskaaki! Mitens tuo lumitilanne siellä on, muuten?Mulla ei oo lumikenkiä. Entäs pakkasherra? Jokos se kovasti paukuttaa?
Miul on myös tavallinen etuveto autossa, tarviin varmaan nelivedon?
SA
suklaajuoman puutteessa