Stadinarska kirjoitti:No, samantien sovitaan taas Kontulan baarissamme häppeningi, kun kerran julkistui. Homeboy ei pääse nyt, mä tuun yksin. Siis tuun.
Ysinelonen vai Paris?
Queen tarkoittaa siis kahta samantyyppistä PUBIA Kontulan kauppakeskuksessa. Kyllähän me tiedämme, ettei niistä kumpikaan ole meidän paikka vaan sehän on .... ainiin tää on julkinen...
Länsi Hesassakin Larun poika tietää Kontulan kujeet, hehheh!
Melonisiin !
SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Mutta kun Ikiliikkujissa on pääasiassa ollut puhtaasti yhdentekeviä ketjuja ja uutiskatsausketju on kumminkin semmoista monipuolisempaa juttua eli mielestäni selvää Paskanjauhantaa.
Edith kirjoitti: Mutta kun Ikiliikkujissa on pääasiassa ollut puhtaasti yhdentekeviä ketjuja ja uutiskatsausketju on kumminkin semmoista monipuolisempaa juttua eli mielestäni selvää Paskanjauhantaa.
Opetelkaa hyvät toverit käyttämään Katso lukemattomat viestit -toimintoa. Ketjujen luokittelu eri osastoihin menettää kokonaan merkityksensä. (Ainoa, mihin täytyy hieman kiinnittää huomiota, on se, mitkä ketjut kuuluvat Shrink-osastoon, jottei yritä niissä olla hauska.) Valaistutte.
Edith kirjoitti: Mutta kun Ikiliikkujissa on pääasiassa ollut puhtaasti yhdentekeviä ketjuja ja uutiskatsausketju on kumminkin semmoista monipuolisempaa juttua eli mielestäni selvää Paskanjauhantaa.
Opetelkaa hyvät toverit käyttämään Katso lukemattomat viestit -toimintoa. Ketjujen luokittelu eri osastoihin menettää kokonaan merkityksensä. (Ainoa, mihin täytyy hieman kiinnittää huomiota, on se, mitkä ketjut kuuluvat Shrink-osastoon, jottei yritä niissä olla hauska.) Valaistutte.
Äkkiä uutiskatsaus takaisin paskanjauhantaan. Ikiliikkujaosasto määritellään "Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä". Uutiskatsaus ei todellakaan kuulu sinne.
Jos se jonnekin siirretään niin yleiskeskuteluun, joka määritellään "Yleinen lätinä jä kitinä".
Mun mielestä viikonpäiväketjut pitäisi siirtää ikiliikkujiin, ja vielä sillä edellytyksellä, että sinne perustettaisiin joka päivälle oma ketjunsa "Maanantai", "Tiistai" jne. ylläpidon toimesta, mutta uusia ketjuja ei voisi kyseiseen keskusteluryhmään perustaa ketkään muut. Kun viikko olisi kulunut, siirryttäisiin takaisin siihen jo olemassaolevaan maanantaiketjuun. Ja uusia ikiliikkujakeskusteluja ei voisi perustaa enää OLLENKAAN IKINÄ paitsi ruinaamalla aasilta, jos katsoo että ajatus ketjunaloituksesta olisi aivan hervottoman hyvä (as if). Tää olisi paras uudistus ikinä.
Chap kirjoitti:Saahan siten valtaa ja naisia, tietää kuka tuplanikkailee ja voi antaa bannia palstavastustajilleen.
Njaa. Mä olen ollut cekä cityssä että citinässä ja ei siitä saa ku paskaa kännyyn. Tuplanikkailu ei ole kiinnostavaa, eikä mustanikkailukaan. Sitäpaitsi mitä tekee tiedossa josta ei voi kertoa kelleen?
Tix kirjoitti:
Njaa. Mä olen ollut cekä cityssä että citinässä ja ei siitä saa ku paskaa kännyyn. Tuplanikkailu ei ole kiinnostavaa, eikä mustanikkailukaan. Sitäpaitsi mitä tekee tiedossa josta ei voi kertoa kelleen?
Chap kirjoitti:Saahan siten valtaa ja naisia, tietää kuka tuplanikkailee ja voi antaa bannia palstavastustajilleen.
No onhan se itsestäkin kiinni. Esim. Quarter käytti jä näytti valtaansa, pokaili täällä ninniä ja montaa muuta naikkosta sekä selvitti tehokkaasti tupla- yms. nikkejä. Pitää olla toteuttaja, ei paskanpuhuja.