Jos saan halailusuraa minttukaakaon ja toppatakkien merkeissä niin menen. Muuten menen vetämään analogiset kännit jotta voin kärsiä lauantaina digitaalista krapulaa.
BettyB. kirjoitti:Jos saan halailusuraa minttukaakaon ja toppatakkien merkeissä niin menen. Muuten menen vetämään analogiset kännit jotta voin kärsiä lauantaina digitaalista krapulaa.
BettyB. kirjoitti:Jos saan halailusuraa minttukaakaon ja toppatakkien merkeissä niin menen. Muuten menen vetämään analogiset kännit jotta voin kärsiä lauantaina digitaalista krapulaa.
Tervetuloa
Halailemaan vai dokaamaan? Molempia? Minttukaakaota?
Tervetuloa
Halailemaan vai dokaamaan? Molempia? Minttukaakaota?
Et sinä minua selvinpäin halailisi... Kaakaota mieluummin rommilla tai konjakilla..
Piti lähteä, mutten taida jaksaa sitä tungosta ja ihmispaljoutta. Onhan noita nähty ennenkin. Veneellä voisin lähteä jos sellainen tällä hetkellä olisi.
Menen tekemään omat fireworksit!
Juu vaikka vene onkin ei sillä viitsisi kuitenkaan, kun ei toimivaa motskaria siihe..
Jätän väliin mutta suurin syy siihen on ettei Suvinen tule paikalle!!
Joo olen menossa. Ensin syömme ja sitten katselemme ilotulitusta aitiopaikalta eräältä terassilta. Mielestäni tulituspaikka on tällä kertaa paljon parempi kuin aikaisempina vuosina.
Googlebot kirjoitti:Joo olen menossa. Ensin syömme ja sitten katselemme ilotulitusta aitiopaikalta eräältä terassilta. Mielestäni tulituspaikka on tällä kertaa paljon parempi kuin aikaisempina vuosina.
No minä jos ja kun menen, olen KANSAN parissa.
Tiesin että iloisesta tulituksesta on kiinnostuneita paljon.
Mut jos Bootti viitiisi vaivautua ja kertoa mistä ne ammutaan! Etten vahingossa istuisi siihen! hehheh.
Tai nyt mä luen Hesarin ja ehkä siellä on!
Ilotulitusta ennen on kaikenlaista juttua, on omaa peliä ja muitten peliä ja TALIN mestaruuskisat jossa katson tyttöjen kilpailua. MINEA voittakoon! On se ihq tyttö.
Mut nyt Kaffeet ja Hesari!
SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13