Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Ihan sama syökö se kirkon tarjoamana leipää vai jossain keskuksessa.
No ei ole. Jos valitus hylätään, niin hänet kärrätään maasta pois.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:No ei ole. Jos valitus hylätään, niin hänet kärrätään maasta pois.
Mä lyön vetoa, että pari pappia kidnappaa sen!
NuoriDaavid

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No ei ole. Jos valitus hylätään, niin hänet kärrätään maasta pois.
No itse asiassa ehkäpä mäkin salaa toivon sitä. Saataisiin sirkushuvia ja kirkko joutuisi kusiseen paikkaan.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
No itse asiassa ehkäpä mäkin salaa toivon sitä. Saataisiin sirkushuvia ja kirkko joutuisi kusiseen paikkaan.
Kirkolla on varmasti pelottavat kommandojoukot. Sieltä tulee raamatulla päähän niin että sana vaan soi.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jummijammi! Vaikka noi säilöönotetut on mun hoidossa tän viikon, sai mielenkiintoisimmat jutut lukea lehdestä. Mulle ei koskaan kerrota mitään jännää. Mä olen melkein sukua julkkikselle, kun esimies on taas Hesarissa :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Lolita kirjoitti:
Jummijammi! Vaikka noi säilöönotetut on mun hoidossa tän viikon, sai mielenkiintoisimmat jutut lukea lehdestä. Mulle ei koskaan kerrota mitään jännää. Mä olen melkein sukua julkkikselle, kun esimies on taas Hesarissa :D
Auta se vapaaksi ja vie kirkon sakastiin!
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

PerttiMakimaa kirjoitti: "Siksi olemme päättäneet sulkea Show me your sloggi -sivuston Suomessa...
http://www.taloussanomat.fi/keskustelut ... dMode=flat

Keskustelua aiheesta...On kyllä suoraan sanottuna PERSEESTÄ taas koko homma. Boikotoin sloggeja tästä lähin. Tosin en ole kyllä niitä ostanut ennenkään... :doh:
NuoriDaavid

Storia kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: "Siksi olemme päättäneet sulkea Show me your sloggi -sivuston Suomessa...
http://www.taloussanomat.fi/keskustelut ... dMode=flat

Keskustelua aiheesta...On kyllä suoraan sanottuna PERSEESTÄ taas koko homma. Boikotoin sloggeja tästä lähin. Tosin en ole kyllä niitä ostanut ennenkään... :doh:
Outoa, että suomen sloggikisa lopetetaan ennen alkamistaan sen takia, että ruåtsalaisilla on ongelmia.
ak
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja ak »

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Jep. Mitä veikkaat jonojen vauhdin olevan tällaisen tiedotuksen jälkeen?

Nyt kun "tekninen" toleranssi on noin 20 km/h ajavat autot mittariysikymppiä satasen tiellä.
Storia

Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”

http://www.stara.fi/?p=6452

:D pokkaa! Anna parka!
PerttiMakimaa

Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”

Ilmankos suhde rakoilee... :)
Rahkapussi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”

Ilmankos suhde rakoilee... :)
Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta :(

EDIT: Ei ole ennenkään naisen tyydyttämiseen kikkeliä tarvittu, vai miten selitätte lesbot, nih?
Storia

Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta :(

EDIT: Ei ole ennenkään naisen tyydyttämiseen kikkeliä tarvittu, vai miten selitätte lesbot, nih?
No joo...mä olen lopettanut täysin älyllisen suhteen etsimisen ja parisuhteen analysoinnin omalta kohdaltani ja palannut perusasioiden äärelle. Tässä vierellä ei kuitenkaan kukaan pysy mukana, joten kunhan pysyy takana, niin hyvä on.

Kaikkea ei saa kuitenkaan koskaan samassa paketissa; vain osia, jotka tyydyttävät erilaisia kerroksia ja osa-alueita.
Rahkapussi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Storia kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta :(

No joo...mä olen lopettanut täysin älyllisen suhteen etsimisen ja parisuhteen analysoinnin omalta kohdaltani ja palannut perusasioiden äärelle. Tässä vierellä ei kuitenkaan kukaan pysy mukana, joten kunhan pysyy takana, niin hyvä on.

Kaikkea ei saa kuitenkaan koskaan samassa paketissa; vain osia, jotka tyydyttävät erilaisia kerroksia ja osa-alueita.
Amen :paavi:

Ja puhumista varten ovat sitten ystävät ;)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kättelin Jacksonia viimeksi Olutfestareilla Kaapelilla.
Rauha sielulleen, vaikkei minulla sellaista olekaan.
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.
IhQbeibet! *mus* Ja teistä ainakin toinen (Dave) vielä kehtasi mulle naureskella, kun ilmoitin välittäväni nettitutuista siinä missä muistakin hyvänpäiväntuttavuuksista.

Taloussanomien keskusteluketju harmitti lähinnä äitiäni, joka ei ole tottunut nettikommentaattorien tyyliin. Itseäni kiinnostavat enemmän kommentit ammattifoorumeilla (tai ammattifoorumilla - Suomessa niitä ei muita taida olla).
EveryWoman
Kitisijä

:shock:

Kiva harhautus! Sydän oli pysähtyä. En juuri mitään tai ketään ole elämäni aikana fanitellut, mutta Billie Jean -Jacksonia oli vähän pakko.
PerttiMakimaa

Juu juu. Tiedämme, että olet puutteessa. :)
EveryWoman
Kitisijä

Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.
No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin! :kele: Onnitteluja nyt saa muutenkin.

Julkiseksi tiedoksi annettakoon, että AJ otti minuun yhteyttä yksityisviestitse, enkä usko mitään kummempaa vahinkoa tapahtuneen. Käytän silti jatkossakin nimimerkkiäni palstalla ja toivon muiden tekevän samoin.
PerttiMakimaa

EveryWoman kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.
No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin! :kele: Onnitteluja nyt saa muutenkin.

Julkiseksi tiedoksi annettakoon, että AJ otti minuun yhteyttä yksityisviestitse, enkä usko mitään kummempaa vahinkoa tapahtuneen. Käytän silti jatkossakin nimimerkkiäni palstalla ja toivon muiden tekevän samoin.
Sen sanon, että on hyvä nähdä omaan tekemiseensä ja/tai näkemykseensä uskovia ihmisiä. Siitä tulee joka kerta hyvä mieli.
NuoriDaavid

EveryWoman kirjoitti:
Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.
IhQbeibet! *mus* Ja teistä ainakin toinen (Dave) vielä kehtasi mulle naureskella, kun ilmoitin välittäväni nettitutuista siinä missä muistakin hyvänpäiväntuttavuuksista.
Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti:
Joo, harmi, että rupesin ylivarovaiseksi.
Mutta eiköhän noilta irtoa uusia vittuiluja, jos kauniisti pyydät :wink:
Vastaa Viestiin