Satuin mainitsemaan, että modet (minä) näkee muiden IP:t. Pari hannaria mustanikin takana säikähti kun ilmaantu pieni tsäänssi ottaa vastuuta puheistaan ja long story short... Mut saatiin kaikkien vihaama, palstan anti-kristus, setä banni-saatana pois virasta.nowaysis kirjoitti:saisko vielä pikasen tiivistyksen siitä, miks kuudeen modeoikeudet poistettiin? oon selkeesti kityilly ihan liian vähän viime aikoina, yhyy!

Edit:
My point exactly! Mua kiinosta paskan vertaa kenellä teistä on ollu vaikea lapsuus.Aito_Johanna kirjoitti:Vastalause! Jos modeilta odotetaan modeilua, niin kai he sentään ansaitsevat vaivojensa palkaksi mahdollisuuden tarkistaa, onko Stadinarska jonkun multipersoona tai kuka tällä kertaa laukoo Mustanikin suojista ruokottomuuksia?![]()
Ymmärrän tosin, että Mustanikkiä käytetään myös aroista asioista avautumiseen. Itse olen pitänyt linjana, että Shrink-osaston mustanikkien IP:itä en katso, mutta olisi varmaan jeesustelua odottaa, että modet tässä noudattaisivat yhteistä periaatetta ja että mustanikkaajat voisivat siihen luottaa.