Mä oon oikeesti tulossa mökkihöperöksi. Kävin äsken äänestämässä kappaleita Iskelmän sivuilla. Seuraavaksi varmaan tosiaan alan kutoa sitä sukkaa ja hankin keinutuolin, jossa kiikun alasti laulamassa Hoosipimppianna Nuorendaven koira vai miten se meni...
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon oikeesti tulossa mökkihöperöksi. Kävin äsken äänestämässä kappaleita Iskelmän sivuilla. Seuraavaksi varmaan tosiaan alan kutoa sitä sukkaa ja hankin keinutuolin, jossa kiikun alasti laulamassa Hoosipimppianna Nuorendaven koira vai miten se meni...
Kissanpennuille annettu junior- herkut ja jyrsijät saivat kaikki (yli 20) kurkkua Ne on kaikki vaihtunut siihen mennessä kun / jos tulen takaisin lomilta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Yönmustaritari kirjoitti:Voi siinä ollakin jos sitä ajetaan.
No mä en ehkä betonimyllyä menis jalkojeni väliin laittamaan, mutta kokeile sinä, kun sulla on ehkä "vähemmän menetettävää" siinä koitoksessa.
Mä tuossa jo ihmettelin, että johan se on saamari kun jalkaan koskee, niin nyt on vielä alapääkin kipeänä! Kunnes muistin, että mähän tosiaan olin pitkästä aikaa pyörän selässä tänään. Se on sitten varmaan kivessyöpää... Eikö niihin satuloihin pitäisi laittaa joku varoituskyltti, vai pitäiskö mun tatuoida ahteriin että "Fragile! Handle with care!!!1"
Vai alanko vaan suoriltaan ajamaan ilman satulaa?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Jaahas. Ukko otti ja nukahti sillä aikaa kun mä hihittelin olkkarissa Big Brotherille. Ei väsyttäis yhtään, vaik oon heränny ihan liian aikasin tänään. Onneks on nauhalla 3 x CSI sekä Jericho, joka vois kohta loppuu ni sen vois kattookin