No panisin toki, mutta oksettavan rumat tatskat on nätti friidu kroppaansa hakannut. Mikä ihme saa nuoren nätin naisen pilaamaaan kroppansa moisilla kammotuksilla?
Pyry-Matias kirjoitti:Olen vanhemmiten "henkistynyt", ja tatskat eivät enää säväytä, päinvastoin.
Ha! Henkistynyt? Olisiko kyse kohdallasi ihan vaan siitä, että mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä enemmän häntä kiinnostavat nuoret, puhtoiset neitsyet?
Mikäs siinä, mielipidettäänhän saa muuttaa ja sen voi jopa tehdä, jos ei itsellä ole tatuointeja. Muuten asian pohdiskelu on täysin turhaa, enkä itse tajua miten ikuisuus "muoti" maku voisi äärilaidasta toiseen muuttua.
No en, koska naiset ei sykäytä sillä tavoin. Kuvioidut miehet kyllä sykäyttää ihan eri tavalla, kun ilman kuvioita olevat. Tatuoitu iho on mielestäni yleensä ottaen kaunis.
Pyry-Matias kirjoitti:Olen vanhemmiten "henkistynyt", ja tatskat eivät enää säväytä, päinvastoin.
Ha! Henkistynyt? Olisiko kyse kohdallasi ihan vaan siitä, että mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä enemmän häntä kiinnostavat nuoret, puhtoiset neitsyet?
Hahaa, tää oli hyvä! Oikein!
Kyl mä nyt oon katkera, kun mun tatskat ei ole muodissa, nyyh. Tosin juuri nämä omat eivät koskaan olleetkaan.
Ei kyllä oikein sytytä, tatuoinnit ovat ihan ok jos ovat nättejä mutta tuossa tapauksessa homma on mennyt överiksi varsinkin tuon vasemman käden kohdalla. Lisäksi tuo oikean olkapään alueen tatuointi on järkyttävän näköinen.
Henk koht. pitäisin samaa sääntöä tatuoinneissa kuin koruissa: jos haluaa käyttää niin vähäinen määrä korostaa mutta paljon näyttää rumalta.
Ei tuossa mitään vikaa ollut, että sinänsä voisin panna. Silikonit on kyllä turn of, ois seksikkäämpi ilman niitä. Pidän tatskoista, vähemmän monivärisistä kylläkin.
masa kirjoitti:Paskalla panostuksella aloitukseen: panisitko?
No panisin toki, mutta oksettavan rumat tatskat on nätti friidu kroppaansa hakannut. Mikä ihme saa nuoren nätin naisen pilaamaaan kroppansa moisilla kammotuksilla?
Panisin tietysti, mutta en haluaisi lasteni äidiksi.
masa kirjoitti:Paskalla panostuksella aloitukseen: panisitko?
Panisin tietysti, mutta en haluaisi lasteni äidiksi.
Silikonit ok.
Onneksi nämä tatioidut naiset usein ovat sosiaaliselta statukseltaan niin paljon ND:tä matalammalla tasolla ettei kysymys ole ollut tulossa missään kohdassa elämää ajankohtaiseksi.
Kyllä vaan, jos puutteessa olisin mutta hiukan liikaa on tatskoja ja silikoneista en tykkää. Olen sitä mieltä, että maisema voi olla kaunis vaikka siinä on vähän pienempikin kukkula, ei aina tarvii olla Mount Everestiä.