Huh, ei onnistuisi minulla :D Maitotuotteet on ihan måste, jääkkärissä on aina maitoa, rasvatonta jugurttia ja Ehrmannin maitorahkaa. Viljatuotteista kaipaisin vähintäänkin kaurapuuroa, mutta myös ruisleipää! Fastin palautusjuomakaan ei taitaisi mahtua noihin raameihin :PBrianW kirjoitti:Koska ko kehitys alkoi näkyä, jopa jenkkakahvojen muodossa vyötäröllä päätin pari viikkoa sitten aloittaa Evolutionary Fittness -kokeilun.
Siinähän pyritään syömään vain sellaisia ruokia, joita ihmisellä oli mahdollista syödä keräilytalouden aikana ennen maanviljelyn keksimistä.
Käytännössä se karkeasti sovellettuna merkitsee, että jätetään pois kaikki viljatuotteet, sokeria sisältävät tuotteet ja myös maito.
Proteiinit saadaan lihasta, kalasta, kanasta ym. Hiilarit saadaan kasviksista, hedelmistä ja marjoista. Kaikkia teollisesti valmistetut tuotteet jää luonnollisesti pois.
Alkutaival on ollut hieman takkuilevaa. Karkeista olen onnistunut pitämään näppini erossa (wohou!), mutta eilen sorruin sitten syömään pullaa ja keksejä. Nyyh. Toisaalta urheilun osalta eilinen oli aika tehokas päivä, joten tuskin mitään katastrofaalista vielä pääsi tapahtumaan.
Kattelen inspiraatioksi kuvia mun kroppa-idoleista.