Ann kirjoitti:Bedlamille sähköshokkihoitoa, jotta saadaan tuo hirveä homous siitä kitkettyä. Kaupanpäällisiksi se saattaisi kehittää jonkinmoisen sävelkorvankin.
Älä nyt. Homous on iloista ja muodikasta. Sävelkorvani saattaa kännissä välillä harhailla teidän kuolevaisten tasolle, äsken huomasin jotain kauheeta kiljumista ja tuplabasarimäiskettä kuuntelevani hetken. En kyllä tykänny, mutta huomenna on euroviisut. Hyvää yötä! Oliks tää viikonpäiväketju? Ja mikä viikonpäivä nyt on?
Paskalakki unohti oman kuolevaisuutensa. Luulin et muut lukee palstaa yhtä tiiviisti. Enkä mä kehtaa ja muista täällä joka kerta uutta nikkiä toitottaa
Mä saan rahaa siitä, että olen vittumainen, kuuntelen musiikkia ja leikin junilla, mut oikeasti sitku mä olen iso, aion pelastaa maailman. Jonkin asteinen nissipekka, joka vaan lupailee, olen minäkin. Syvempi analyysi tuntemattomista ihmisistä kun kertoo aina enemmän tutkijasta kuin kohteesta.
Viimeksi muokannut urasiili, 19.08.2007 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sunnuntai-kityilijä (voisiko viikon ainoaa vapaata ja netillistä päivää käyttää muka johonkin parempaan?), joka joskus tänne Geetsun kehotuksesta kurkkas. Välillä käyn lueskelemassa... Keskusteluista tippuu väistämättä kun käy niin harvoin.
Asun stadissa 3-vuotiaan poikani ja koiralaumamme kanssa, vietän päivät kotona mutta yritän pian palata työelämään. Opettelemme hiljalleen elämään pojan kanssa kaksin, isänsä kuoli onnettomuudessa ihan vasta (jonkun mielestä reilu vuosi sitten) ja kaikki vähän hakee muotoaan. Päivä kerrallaan! Geetsun kanssa pieninä tyttöinä sovittiin muuttavamme Sipooseen pellon reunaan. Punainen mökki, pari skidiä, mooonta hevosta ja aurinkoisia päiviä pihalla. Täytyykin kysyä onnistuisko vielä.
Heti kämmään deNemours piti olla nimimerkki, jota yritin aktivoida...