Ehdottomasti et. Koko porukka on jotain aivan uskomatonta.Bliss kirjoitti: Olenko mä ainoa, jonka mielestä nää on jotain totaalisen typerää?
Taiteellinen Perjantai
Olipas taas päivä. Meni töissä ja muissa menoissa sen verran myöhään, etten ole varma ehdinkö pyörittää pyykkikonetta (ehtiihän sitä, mutta pyykit saattavat unohtua koneeseen).
Ratkaisu: Käy ostamassa puhtaat alusvaatteet ja paita.
Huomenna jonkun tylsän sukulaisen häät. Ei hotsittaisi sitten yhtään-
Ratkaisu: Käy ostamassa puhtaat alusvaatteet ja paita.
Huomenna jonkun tylsän sukulaisen häät. Ei hotsittaisi sitten yhtään-
Meidän talosta löytyi just kroppa
Huoltomies soitteli käytävässä poliisille, että joku löytyi kuolleena ja nyt siellä on poliisitkin paikalla. Odottelemme siis CSI:tä ratkaisemaan pähkinän ja ja kuulustelemaan meitäkin.

Huoltomies soitteli käytävässä poliisille, että joku löytyi kuolleena ja nyt siellä on poliisitkin paikalla. Odottelemme siis CSI:tä ratkaisemaan pähkinän ja ja kuulustelemaan meitäkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- irmelianneli
- Kitisijä
Mullakin on huomenna häät, mut ei todnäk ainakaan tylsät. Ne on hevihenkiset häät, ja huomenna kahdelta varmaan kilistellään jo.. Pariskunta vihittiin tänään kahdeltatoista. Ett on sitte sekin hoidettu pois jaloista kuleksimasta. Mulla on patukat päässä. Väsyttää, kohta vois mennä nukkumaan. Maisteltiin vähä valkkariakin äitin ja systerin kanssa. Ja syötiin salaattia.
Paras taiteiden yö koskaan. Yleensä olen viettänyt sen kotona nysväten, tällä kertaa vietin sen töissä nysväten. 16.5 tuntia ohjattua toimintaa ilman ainoatakaan seinille kuseksivaa tai kadulle oksentavaa ääliötä. Tämä on todellista taiteilijaelämää. Jatkotkin näille kekkereille ovat tiedossa, palaan aamukasiksi juhlapaikalle...