Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko
Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko
http://testbed.fmi.fi/history_browser.php
Sateet lähestyivät, ehditkö suojaan?
Sateet lähestyivät, ehditkö suojaan?
Pyyhin Netikettiin..
Re: Tendimiitti vaan ei miittikeskiviikko
Ei väliä vaikka sataisikin kunhan ei ole pingispallon kokoisia rakeita.Niba kirjoitti:Sateet lähestyivät, ehditkö suojaan?
EKA TPK !
Flunssainen Elppis täällä hei!
Bliss- yritin saada suhun montaa kautta eilen yhteyttä, Sänky huudettu!!
Toiv. kukaan ei huuda sitä vielä itselleen..
Jooh, kaksi päivää painettu täysillä häävalmisteluiden kanssa, enemmän tää työ on tällä hetkellä henkistä. Väsyttää! Eilen mentiin rentoutumaan 10 minuutiksi karting- radalle.. En mahtunut lähtöön mukaan joten jäin Koff-pullon kanssa cheerleaderiksi.
Tänään pitäis parhaan kamun ja 10 v. takaisen ystäväporukan kanssa pitää PK:t (eli perhekännit), mutta ilma ei oikein näytä suosivan. Illalla kuitenkin pyörähtämään ulos, ehdin vaihtaa jo huomisen aamuvuoronkin iltaan.
Polttarit jännittää
Bliss- yritin saada suhun montaa kautta eilen yhteyttä, Sänky huudettu!!

Jooh, kaksi päivää painettu täysillä häävalmisteluiden kanssa, enemmän tää työ on tällä hetkellä henkistä. Väsyttää! Eilen mentiin rentoutumaan 10 minuutiksi karting- radalle.. En mahtunut lähtöön mukaan joten jäin Koff-pullon kanssa cheerleaderiksi.
Tänään pitäis parhaan kamun ja 10 v. takaisen ystäväporukan kanssa pitää PK:t (eli perhekännit), mutta ilma ei oikein näytä suosivan. Illalla kuitenkin pyörähtämään ulos, ehdin vaihtaa jo huomisen aamuvuoronkin iltaan.
Polttarit jännittää

The great club outshines the individual, always and forever.
Kaikkein hienoin kuulemani Keskis-heitto on silti edelleen tämä:Lolita kirjoitti:Hih! Joku kuvaili radiossa myöhästelevän ja epäluotettavan VR:n toimivan yhtä hyvin kuin Vesa Keskisen tunneäly.
"Tuurin kyläkaupassa on nyt asetettu näytille myös maailman suurin 40-vuotias teini."

En vaan muista mistä lainaus on peräisin.
Mun pitäis soittaa Askoon et niiden sohvat kestää tasan 3 vuotta nussimista, ei yhtään enempää. Siis vttu! Edellinen lahos samalla tavalla, päätynoja räsähti sisään vaik oon kevyt ku pumpulipallo ja muutenkin herkkä!Sheetlord kirjoitti:Ärrinmurrin. Kohta edessä pitkä ja tulikivenkatkuinen reklamaatiopuhelu huonekalukauppaan, joka myi paskaa divaanisohvana.![]()
![]()
Yksityiskohdat ja liikkeen nimi tuonnempana.
Nyt aion saada mustan nahkaisen, muksukin koulutettu jo saksista eroon. Jos saan sen mustan nahkaisen niin voin jopa luopua nussimisesta varmuuden vuoksi.
Täytyykin alkaa siis katsella uutta sohvaa, vanhassa alkaa olla vuodet täynnä.Geetzu kirjoitti: Mun pitäis soittaa Askoon et niiden sohvat kestää tasan 3 vuotta nussimista, ei yhtään enempää. Siis vttu! Edellinen lahos samalla tavalla, päätynoja räsähti sisään vaik oon kevyt ku pumpulipallo ja muutenkin herkkä!
Jou. Sattuisko olemaan se sun vanha kahdenistuttava, EIKÄ nahkaa? Saa rakastavan loppuelämän kodin kissojen raavittavana meiltä, jos näin on. Meillä ei syrjitä käsinojavammasiakaan.didi kirjoitti:Täytyykin alkaa siis katsella uutta sohvaa, vanhassa alkaa olla vuodet täynnä.Geetzu kirjoitti: Mun pitäis soittaa Askoon et niiden sohvat kestää tasan 3 vuotta nussimista, ei yhtään enempää. Siis vttu! Edellinen lahos samalla tavalla, päätynoja räsähti sisään vaik oon kevyt ku pumpulipallo ja muutenkin herkkä!
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 22.08.2007 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näistä sohvista käytiin tässä taannoin keskustelu ja taisin jo silloin mainita että oma laiskanlinna tulee suomisoffasta. En ole katunut. Materiaaleiltaan laadukas sohva, jopa helpompi pitää puhtaana kuin oletin, moduuleista rakennettu laiskanlinna jota on helppo muokata tarpeiden mukaan. Swööli pelotteli etukäteen huonolla palvelulla (vai oliko se toimituksella), mutta mulla ei ole kuin positiivista sanottavaa. Kaikki sujui kuin tanssi vain ja toimitus pelasi hyvin vaikka kyseessä olikin lomakausi. Ja palautetta annetiin hyvästä palvelusta taas niin, että herra sohvanmyyjä varmasti tiesi tehneensä ostajan hyväntuuliseksi.
Ketä ??? (tyhmänä)masa kirjoitti:No kyllä säkin sohvallas nussisit, jos siinä geetsu olis kans!
Koti-idea on liikeen nimi.
Reklamaation vastaanottanut myyjä oli asiallinen. Vikalistalla mm. seuraavaa:
- divaanisohva koottuna "vain" 50 mm vinossa - pysty ja poikittaissivu eivät kohtaa
- täytteitä ei pussitettu -> vanu tunkee pussin vetoketjun väliin -> vetoketjujen elinikäennuste varsin lyhyt, kaikki eivät aukea edes nyt. Ostettaessa kysyimme varta vasten, että "voihan päällysteet irroittaa ja pestä?" Vastaus oli "kyllä". Mitenkähän tuo käytännössä tehdään, kysyn vaan?
- huolimatonta työtä muutenkin, hirveä määrä päättämättömiä langanpätkiä verhoilupäärmeissä, vetoketjujen välistä tunkemassa.
- rahi täytetty epätasaisesti, toinen pää pehmeä, toinen kivikova.
Odottelen soittoa myymäläpäälliköltä - oli vapaalla.
Suomeksi sanottuna miten VITUSSA kehtaavat myydä noin huonoa tavaraa ns. hyvän tavaran hintaan? Jos sohva olisi maksanut satasen tai kaksi, olisi huonon jäljen jotenkin ymmärtänyt, mutta kyllä tonnilla pitää jo saada vastinetta rahoilleen. Tuo lukitusmekanismin "oho" sekä itkettää ja naurattaa, millin parin heiton olisi voinut ymmärtää, mutta viisi senttiä???
Viimeksi muokannut Sheetlord, 22.08.2007 10:24. Yhteensä muokattu 4 kertaa.