No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?
Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin.
Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?
Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin.
Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.
Näitä opiskeluaikoja on kiva sitten muistella kauluspaita sammareiden siisään tungettuna...
chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.
chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.
Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.
Näitä opiskeluaikoja on kiva sitten muistella kauluspaita sammareiden siisään tungettuna...
Sähän olet oikea Kitinän Zigmund Freud.
Paitsi että ne on farkut, ei sammarit.
No kerrohan sinä mussukka ensin tyhmille tytöille esimerkiksi omat kaikkein noloimmat munauksesi. Lista on epäilemättä pitkä.
Mulli75 kirjoitti:
Sitten vielä laitat mun sanat Elukan suuhun siteerauksessa.
Mitähän kaikkea sinusta oikein paljastuukaan.
reps
Pahoitteluni. Nyt keksinkin mikä on vastaukseni ketjun alkuperäiseen kysymykseen. Tämä saattaa tulla suurena yllätyksenä, mutta lainasin kerran väärin kirjoittajaa Kitinässä.
Enpä usko. Tämäkin ketju osoittaa sen luokan kognitiivisen kapasiteetin vajausta.
Täälläkö mun pitäisi joka juttuun keskittyä tarkkuudella ja ratkaista ongelmia. Niitä saan muutenkin tehdä työkseni ihan tarpeeksi. Nyt on sun vaakakupeissa reikiä.
Mulli, Mulli, tämä on leikkimielinen ketju, jossa voi, allekirjoitustasi siteeraten, päteä tyhmemmilläkin jutuilla. Älä väitä, että et ole ikinä tehnyt mitään tyhmää ja idioottimaista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ala-asteella leikittiin poikien kans leikkiä, jossa yks kerrallaan vedettiin keuhkot täyteen ilmaa ja sit painettiin rinnasta seinää vasten niin kauan et taju lähti. Naureskeltiin kippurassa vuoron perään, kun ei jätkä heti herännyt
Olin nuorempana sinkoileva aikapommi, kaikkea on kokeiltu. Kerron lisää, jos keksin jotain erikoisempaa.
...yks muistu:
Joskus pienenä mentiin littaa veljen kanssa tavaratalossa, ja remusin niin kovaa, et kaadoin kaatuessani kaupan leivoshyllyn leivoksineen. Äippä kuittas miehekkään laskun.
Vanhempana olen elänyt rikkumattoman harmonian kyllästämää A+-luokan elämää. En tee enää virheitä.