Rahkapussi kirjoitti:Rakas SA,
olen oikea hujoppi, pituutta peräti 167cm, korkojen kanssa 2-8cm lisää. Ego on tosi pidempi ja paksumpi, noin 200 kiloinen.
Normaalimuotoissa kenkuleissa 40 on hyvä koko, kapeakärkisissä koon on pakko olla 41, jotta kaikki varpaat mahtuisivat mukaan.
Nikkini tulee Ralf Königin sarjakuvista, jossa hauskat homoseksuaalit kutsuvat naaraspuolisia ihmisiä rahkapusseiksi. Suosittelen lämpimästi sinullekkin luettavaksi!
Kiitos Rahkapussikainen! Monipuolinen mukavainen tyttömäinen!
LUEPAS ja lukekaa kaikki tämänkin päivän postauksia! NYT OIKEASTAAN ymmärrän, miksi minä olen joidenkin mielestä parempi Norattuna!
Nytkin koko ketju täynnänsä krapula-juttuja ja oksentelumietteitä ja siitä suorastaan ylpeillään. Sitten jos ei ole krapulajuttuja on juttuja sisäpiiristä tai sitten lapsista.
EI OLE KUMMA, ettei minun siistit asiani kiinnostakaan! Mutta että oikein pitäisi mennä pois sen vuoksi, ettei juttele paskaa tai vittua ja oksennusta ja krapulasta ja sekasotkuista!
Se olisi oikeusmurha. Jotain järkeä pitää olla ja siksi haluan pitää selvien siistien lapsettomien oikeuksia korkealla!
Ja persoonallisten!
Lapsia vastaan mulla totisesti ei ole mitään. Haluaisin itsekin olla isä ja rakastaa omaani, mutta totean kyllä lapsettomien olevan hieman heikolla tietyssä mielessä...
Antipatia oikeasti kirjoittavien taholle, kuten minun, juontaa juurensa harmitukseen itsestä!
Ja siksi joku kaljanhäyryinen nuori mies haluaa hyväksyä VAIN kaltaisensa joka "sekoilee ja ei saa tai saa ja oksentaa ja kaikki on vitusta ja paskaa" ja tekstinsä on loputonta todellista TYLSYYTTÄ.
Minä varmaan siis mm. Rahkapussin kanssa haluamme vastustaa tyhmyyttä!! Ja mieluimmin upottaa juuri tämän pohjaan! Emme monipuolista persoonallista asiankäsittelyä!!Eikö näin Rahkis? Sanoinko oikein?
SA-majakka
ei vaan pysty puhumaan sitä paskaa jota muutamat vaatii!