Määrittele mies.elco kirjoitti:Oletko mies?
Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!
Et taida olla sieltä fiksuimmasta päästä?Elukka kirjoitti:Määrittele mies.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mies
1108 kirjoitti:Et taida olla sieltä fiksuimmasta päästä?Elukka kirjoitti:Määrittele mies.

Päivee vaan. Rauha, tai joku sen tyylinen, saavutettu ihmissuhderintamalla. Mies on verbaalisesti piesty ja häntä löytyy edelleen jalkojen välistä - tulin siihen tulokseen että jos ton kanssa on naimisiin menossa, ei ihan mikä vaan peli vetele. Vertaan, näin pieneläinhoitajana, miestäni koiraan; jos annat sen tehdä vapaasti jotain pidemmän aikaa rankaisematta, ei se voi myöhemmin ymmärtää mistä/miksi sitä rangaistaan.

Pikkanen kiire töissä - aurinko sen tekee.
The great club outshines the individual, always and forever.
No hei, "piski" nyt on selvästi suloinen hellittelynimi. Se on vain sun espoolaisen perverssi mielesi, joka liittää tähän nimeen automaagisesti kuonokopan, kuristuspannan, jaloissa nylkyttämisen jne.NuoriDaavid kirjoitti:Voisit puhua sanctuksesta ystävällisempään sävyyn.nexie kirjoitti:Öisen ukkosmyrskyn tiimellyksessä taloyhtiön palohälyttimet pärähtivät soimaan. Seurauksena aivan helvetillinen meteli, yöunien kärsiminen ja elämää suurempi ahdistus piskille...
Don't Panic!
Betty.B:eelle ja muillekkin kaljuista sekä kaljuudesta kiinnostuneille:
http://www.like.fi/kirja.php?detail_id=4088
http://www.like.fi/kirja.php?detail_id=4088
No voi helvetti noita vanhempainiltoja...
Puolitoista tuntia, josta ainakin puolet ihan turhaa jargonia. Kuka varmistaa kolmeen kertaan, että jos lapsi sairastuu, niin eihän häntä lähetetä yksin kotiin, soitetaanhan vanhemmille? Haloo! Sitten joku onneton kysyy, kun kyseessä on seurakunnan ip-kerho, että voivatko ohjaajat viedä hänen lapsensa eri huoneeseen hartauden ajaksi, kun ei tuo uskonnollinen puoli käy heille. Haloo, mitä ihmettä ilmoittavat seurakunnan kerhoon, jos on ongelma sen osuuden kanssa??? Ja viimeisenä nämä kaksi peelomutsia, jotka joka kerta kun kysyvät tyhmiä alkavat selittää yksityiskohtaisesti kuinka "Meidän Liina on semmonen ja meidän Iiro taas tämmönen, ja tänäänkin kun se leikki legoilla ja..." Haloo!
Mä oon tosi ilkeä, mutta kun en vaan jaksa kun näitä koulujen ja päiväkerhojen vanhempainiltoja täytyy lusia tuplaten, niin kaikki ylimääräinen höpöttely voisi olla sitten virallisten osuuksien jälkeen. Ei kiinnosta heidän lastensa yksityiskohtaiset epikriisit migreeneistä tai siitä leikkivätkö enemmän poikien vai tyttöjen kanssa.
Mä taisin olla se kun lopetti tuonkin istunnon. Esitin että muka oli kiire pois ja taisin jopa keskeyttää jonkun sairaskertomuksen --> "Tää tais nyt olla tässä?" Kumma kyllä samalla istumalla ponnahti muutama muukin helpottunut tuoliltaan. Phuh.

Puolitoista tuntia, josta ainakin puolet ihan turhaa jargonia. Kuka varmistaa kolmeen kertaan, että jos lapsi sairastuu, niin eihän häntä lähetetä yksin kotiin, soitetaanhan vanhemmille? Haloo! Sitten joku onneton kysyy, kun kyseessä on seurakunnan ip-kerho, että voivatko ohjaajat viedä hänen lapsensa eri huoneeseen hartauden ajaksi, kun ei tuo uskonnollinen puoli käy heille. Haloo, mitä ihmettä ilmoittavat seurakunnan kerhoon, jos on ongelma sen osuuden kanssa??? Ja viimeisenä nämä kaksi peelomutsia, jotka joka kerta kun kysyvät tyhmiä alkavat selittää yksityiskohtaisesti kuinka "Meidän Liina on semmonen ja meidän Iiro taas tämmönen, ja tänäänkin kun se leikki legoilla ja..." Haloo!
Mä oon tosi ilkeä, mutta kun en vaan jaksa kun näitä koulujen ja päiväkerhojen vanhempainiltoja täytyy lusia tuplaten, niin kaikki ylimääräinen höpöttely voisi olla sitten virallisten osuuksien jälkeen. Ei kiinnosta heidän lastensa yksityiskohtaiset epikriisit migreeneistä tai siitä leikkivätkö enemmän poikien vai tyttöjen kanssa.
Mä taisin olla se kun lopetti tuonkin istunnon. Esitin että muka oli kiire pois ja taisin jopa keskeyttää jonkun sairaskertomuksen --> "Tää tais nyt olla tässä?" Kumma kyllä samalla istumalla ponnahti muutama muukin helpottunut tuoliltaan. Phuh.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mies soitti kaupasta "missä on kastikkeet?". Pari minuuttia myöhemmin "missä on pastat? Älä lähetä mua enää kauppaan, tää on stressaavaa".
ÄLÄ!
Pistin sille sellasen ruokalistan sähköpostilla (modern life; why talk if you can e-mail) että saa kantaa pari pulskaa kassia kaikkea tarpeellista kotiin...
Mulla on kokoajan hiki. Mä taidan olla jotenkin hormoonien valtaama tmv. koska tämä ei lopu ollenkaan. Vaikka istun vain paikallani, mulla on hiki. Kysyin muilta etteikö lämpö vaivaa heitä.. "täällä on viileä!". Ugh.
ÄLÄ!

Mulla on kokoajan hiki. Mä taidan olla jotenkin hormoonien valtaama tmv. koska tämä ei lopu ollenkaan. Vaikka istun vain paikallani, mulla on hiki. Kysyin muilta etteikö lämpö vaivaa heitä.. "täällä on viileä!". Ugh.
APUA!
Mä stressaan nyt vietävästi. Häämeikki ja -kampaus uupuvat. Mistä?! Millä hinnalla?! Mä oon maailman huonoin näissä tyttöjutuissa
Pari mitä katsoin oli SAIRAAN kalliita, tai siis ainakin mun mielestä. Meikki + kampaus 150-200€. Mit-vit. Ehkä mä olen vaan niin köyhä luuseri.
Mä stressaan nyt vietävästi. Häämeikki ja -kampaus uupuvat. Mistä?! Millä hinnalla?! Mä oon maailman huonoin näissä tyttöjutuissa

Pari mitä katsoin oli SAIRAAN kalliita, tai siis ainakin mun mielestä. Meikki + kampaus 150-200€. Mit-vit. Ehkä mä olen vaan niin köyhä luuseri.
Olishan sulla pitänyt olla kampaaja+meikkaaja varattuna ainakin kolme kuukautta ennen häitä.Elppis kirjoitti: Häämeikki ja -kampaus uupuvat. Mistä?! Millä hinnalla?!

PS. http://www.hairspot.fi
Halusin vaan selvittää, josko "mies" tarkoittaa Elcomaassa samaa kuin vallitsevassa todellisuudessa.1108 kirjoitti:Et taida olla sieltä fiksuimmasta päästä?Elukka kirjoitti:Määrittele mies.
Wikipedian määritelmän mukaan olen.
Tulee semmonen tunne, että se hää-sana lisää hintaa aina X-prosenttia.Elppis kirjoitti:Pari mitä katsoin oli SAIRAAN kalliita, tai siis ainakin mun mielestä. Meikki + kampaus 150-200€. Mit-vit. Ehkä mä olen vaan niin köyhä luuseri.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kyllä sä olet sitten koko epeli välttelemään vastaamista suoriin kysymyksiin.elco kirjoitti:Eli olet "mies". Hyväksyttäneen.Elukka kirjoitti: Halusin vaan selvittää, josko "mies" tarkoittaa Elcomaassa samaa kuin vallitsevassa todellisuudessa.
Wikipedian määritelmän mukaan olen.
Lainausmerkit laitoin sanan ympärille siksi, etten usko Elcoversumissa käytetyllä "miehen" mitalla olevan mitään tekemistä fyysisen sukupuolen, seksuaalisen identiteetin tai yhtään minkään muunkaan sukupuolta todellisessa maailmassa määrittävän asian kanssa.
Viimeksi muokannut Elukka, 15.08.2007 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.