– Olen kirjoittanut ylös muistisäännön, että jos oma vaatemerkkini toteutuu, en ala itse toimitusjohtajaksi. Suunnittelu on 24-tuntista työtä, jos sen haluaa tehdä hyvin. Kyllä bisnespuolelle on sitten ihan omat ammattilaisensa.
Miten munsta ei ole asiallista julkistaa nimimerkin takana olevaa nimeä palstalle vaikka sen jostain bongaisi? Kaipa sen kirjoittaja itse tänne läväyttäisi, jos haluaisi että kaikki maailman googlenkäyttäjät voivat lukea vaikkapa hänen seksuaalihistoriastaan tms. - -
Voisko sitä millään vaikka kysyä lupaa tjsp ennen kuin tekee jotain tommoista?
Tuon ehtisi vielä poistaa kun hakuohjelma ei ole ollut kovinkaan vikkelä vielä yhdistämään. Isossa maailmassa on jo menetetty työpaikkojakin netistä löytyvien infojen takia.
NuoriDaavid kirjoitti:En tiedä mikä on oikein ja mikä väärin
Tiedetään. Se ylen uutinen, jonka linkki ole jostain syystä vanhentunut, käsitteli väitöskirjaa miten tupakkateollisuus on Suomessa lahjonut lääkäreitä todistamaan tupakan vaarallasuuden kiistanalaisuuden puolesta.
Superkissa. Mua jotenkin huvitti tuo jutun toinen lause: "Hän kuuli ihme äänen kesken unien kotonaan Vantaan Koivukylässä." Onko tuo nyt oikeata suomea?