Voi Xib siua. Mitenkäs ne vauvatkaan syntyy ilman tökkimistä ja kiimanhuutoja ja telakoitumista?Xiberia kirjoitti:Kauhia, mitä härskiyksiä täällä puhutaan!Pyry-Matias kirjoitti:Voisinkin tästä telakoitua xibeenirmelianneli kirjoitti:Muuttakaa Siperiaan!
Eräs miespuolinen ahdistelijani on tänään tyystin jättänyt minut rauhaan. *phew* Hyvä joskus tajuta, että no means no.
Kävin luovuttamassa verta, joten nyt sädekehä leijuu pääni yläpuolella taas pienen hetkisen! Ja huomenna on eka ajotunti. Jänskättää.
Itse olen kyllä myös liian hyvinkasvatettu laittamaan tuollaista mutta toisaalta vauvan nähdessään voisi ajatella mielessään miten se on saatu aikaan. Niinpä. Kiimalla ja huudoilla ja tökkimisillä!, hihhih!
Noh. Mikäs sen miehen teki ahdistelijaksi? Eli miksei se ollut sitten hyvä mies, joka vain halusi sua? Miksi joku on haluttu, joku taas ahdistelija? Eihän se miesparka sitä voi ymmärtää, ettei hän kelpaa, vai sanoitko sen hänelle? Eli missä kulkee se hiuksenhieno raja ihanalla miehellä joka piirittää aina ja miehellä joka piirittää aina ja ei ole kivaa!!!???
Veren luovutus ja ajotunti yhdessä, huhhuh. Kiitos että kerroit. En ole huomenna tulossa Turkuun?
No ihan oikeasti mä tiedän, että jänskattää! Eli aja rauhallisesti. Koeta aina kysyä hallintalaitteista ennenkuin teet mitään JOS olet vähänkin epävarma. Kysy opettajalta tietyissä tilanteissa mitä pitäisi tehdä. Se on opettavaista! Onnea! Kertonet sitten miten meni! Ja jos hieman mustaa huumoria tähän loppuun, muista, ettet luovuta verta ajaessasi!
Hyi, se oli ehkä tyhmä juttu, mutta en pystynyt olemaan laittamatta sitä!
Siis kyl säää pärjäät. Olen kirjoitustesi perusteella täysin vakuuttunut siitä.
Hieman olet ollut "valikoiva", mutta sekin terävyys hioutuu iän myötä.
Xib-terkuin Siperia-Turkuun

SA
entinen Sokerirantalainen!!