Ei sillä, että vikaa olis, mutta kun mä h-a-l-u-u-n
Sama täällä! Sitten pitää todellakin keksiä uusia harrastuksia. Hei, hankitaan miehet ja aletaan nusuttelemaanSuvinen kirjoitti:Taikasana oli siis "kaapeliverkko". Tässä mummotalossa mitään kaapelia ole.. töllö siis pimenee kahden viikon päästä.Sheetlord kirjoitti:Eikös analogiset lähetykset jatku kaapeliverkossa vielä hyvän aikaa?Suvinen kirjoitti:*ei aio ostaa digiboksia*
Kuules nyt, SA, sä kuulostat vähän katkeralta. Ei kai nyt yksi tiX voi sinua noin masentaa? Sähän olet sen elämäntehtävä ja -sisältö, ainakin täällä Kitinässä.Stadinarska kirjoitti:Ikävä kyllä Tix meni tappamaan minut aamusta ja tämä Tuonela tuntuu aikas samalta kuin elämäkin.
Jos väität, että meni ykkösellä jakeluun koko leffa niin näytän kieltä.Rahkapussi kirjoitti:Sitä paitsi, huomenna tulee elokuva-arkistossa David Lynchin Mulholland Road, joka on vielä näkemättä. Sen voisi mennä katsomaan, tulee samalla hankittua se kantakortti.
Ja mä pyllistän!Bluntly kirjoitti:Jos väität, että meni ykkösellä jakeluun koko leffa niin näytän kieltä.Rahkapussi kirjoitti:Sitä paitsi, huomenna tulee elokuva-arkistossa David Lynchin Mulholland Road, joka on vielä näkemättä. Sen voisi mennä katsomaan, tulee samalla hankittua se kantakortti.
Kauhia, mitä härskiyksiä täällä puhutaan!Pyry-Matias kirjoitti:Voisinkin tästä telakoitua xibeen 8)irmelianneli kirjoitti:Muuttakaa Siperiaan!
Sanon, että det är mycket bra det! Vieläkin sattuu, kun ajattelen sitä korvennusta, jota eilen tuolla vatsaläskien uumenissa tunsin. On se vaan niin ihanaa :DPyry-Matias kirjoitti:Mut kohta ammun salille tekemään kannut ja absit. Sellasen infernoreenin. Mitäs siihen sanot 8)
Kas vaan, täälläpä ottikin pannuun. Tiskattavana ei tosin ollut kuin parin päivän tiskit ja kokkaaminenkin tyyliä "paista liha, keitä pasta", mutta silti ahdisti ihan kiitettävästi, vaikka kaikki räppänät ovat auki. Eläköön kolmen neliön keittokomero.SikaMika kirjoitti:Äsken kokkasin ja tiskasin viikon tiskit, voisiko olla mitään vittumaisempaa kuin tunkea jo valmiiksi hikiset näppinsä kuumaan veteen tai pannuun, kylläpä ottaisi pannuun...
Ja sitten piditte nopean gallupin kuka ei ole käynyt nussimassa kyseistä yksilöä?SikaMika kirjoitti:Täysin varoittamatta kadulla ohi lipui eräs talon työntekijäksi tunnistamani naishenkilö, joka n. 190 senttimetrin mittaisine ruhoineen näyttää kaikin puolin Pahalta. Totesin aatetovereilleni, että tuolla tuo viehättävä neiti pyrkii näemmä työpaikalleen. Yksi tovereistani totesi surffibändinlaulajamaisesti ykskantaan, että "voi se olla mieskin".
Mussukka hyvä! Miten sulla voi olla boksi, joka ei olisi enää takuuaikana?Suvinen kirjoitti:Mulla taas vanha boksi otti ja hajosi juuri ennen kun sitä olisi oikeasti tarvittu. Kiitos siis tyhjästä. Katselen miten elämä sujuu kokonaan töllöttä jokusen kuukauden. Jos alkaa ahdistaa tai jos pääsen muuttamaan, ostan uuden. Ehkä.
Rahkapussi rahkainen maistuvainen se on moro!Rahkapussi kirjoitti:Kuules nyt, SA, sä kuulostat vähän katkeralta. Ei kai nyt yksi tiX voi sinua noin masentaa? Sähän olet sen elämäntehtävä ja -sisältö, ainakin täällä Kitinässä.Stadinarska kirjoitti:Ikävä kyllä Tix meni tappamaan minut aamusta ja tämä Tuonela tuntuu aikas samalta kuin elämäkin.
Kiitos muuten kauniista viestistäsi. Näin lukea sen 500 metrin päästä ilman laseja ja mamman kissakin näytti fonttien rinnalla ihan hiirulaiselta.
Onneksi onneksi! Ihanan rauhoittava viesti! Kaikki tuntui niin hyvältä. Mussukka, minä olen väliin saanut sinusta kivan kuvan ja välillä hiukan euforismaisen vaikutelman. Mutta siinä vauhdissasi taidat hieman feikata. Olen (EDIT: Olet...nauroin itselleni sikana kun luin uudelleen ennen korjausta) kyllä mitä suurimmin ihana. Ja kukaan ei sitten mustikseksi saa tulla tästä!Suvinen kirjoitti:Boksi on ostettu Gigantista muistaakseni 2003. Epäilen että enää olisi takuuta jäljellä..Stadinarska kirjoitti: Mussukka hyvä! Miten sulla voi olla boksi, joka ei olisi enää takuuaikana?
Nimittäin kauhistun etukäteen mihin aika menee jos sulla ei telkkua. Se menee baarireissuihin, joissa kussakin 200 euroa palanee rahaa.
Kauhistut turhaan. Onhan mulla netti, jonka parissa puuhaan muutenkin iltakaudet enkä paljoa telkkua katso nytkään. Lisäksi vastahan mä hankin liikuntakeskuksen jäsenyyden, ja vanhastaan muistan, kuinka joskus talvisin Greyn anatomia tai Täydelliset naiset uhkasi kiilata jumppatunnin edelle. Nyt sitä vaaraa ei siis ole! Ja 200 euroa baariin?! Mä mikään juoppo ole!!!
Aha, vai niin.saira kirjoitti:Jaahas, huomenna rakennekynsikurssi aamusta. Jos vaikka saisin työt aloitettua lokakuun alussa, siihen asti käytän kavereita koekaniineina... Pigmentointi kiinnostaisi kyllä myös, katsoo jos saisin sen opiskeltua jossain vaiheessa...