Googlebot kirjoitti: Raskaiden tavaroiden siirtoa ja puskemista ahtaissa rappukäytävissä, miljoonien ja taas miljoonien pikkuesineiden ja vipstaakien siirtämistä laatikoihin ja niistä pois, kaikissa lähikaupoissa kiertelemistä anelemassa josko heillä olisi yhtään pahvilaatikkoa antaa muuttoa varten
Oletko ikinä kuullut muuttopalveluista?
Ai mutta kun minä luulin sinun pitävän muuttamisesta?
No joo, tottahan toki minä tykkään tiskaamisesta, imuroinnista ja jopa vessan pesemisestä, jos saan jonkun toisen tekemään ne puolestani. Eikä ne muuttomiehet taida kuitenkaan niitä tavaroitani pakata ja laittaa uudessa asunnossa takaisin paikoilleen.
Googlebot kirjoitti:Eikä ne muuttomiehet taida kuitenkaan niitä tavaroitani pakata ja laittaa uudessa asunnossa takaisin paikoilleen.
Kun lyöt pätäkkää pöytään, niin muuttofirma toteuttaa muuton avaimet-käteen-periaatteella jopa niin, että sinun ei tarvitse osallistua muuttoprosessiin muuten kuin ohjeistamalla, minne tavarat tulevat, esim. valokuvaamalla/kirjallisilla ohjeilla tms. Että tälläistäkin palvelua on olemassa.
Hyvin edistyy. Myin kamat helvettiin ja siirryin pintaliitäjäks. Sijoitin nääs rahat veneeseen ja kalavermeisiin. Siin puuhassa saa olla känässä ja sortseillaan vaikka koko päivän ja ihan yksinkin. Sopii sellanen meno mun makuun paremmin, kuin pikainen kastautuminen lutakossa jonkun heikkohermoisen puolihukkujan kanssa
Sheetlord kirjoitti:
Tässä sivuttiin varmasti ennätystä kategoriassa "kaikkien aikojen lyhin harrastus". Well, different strokes for different folks...
Jep. Liian hienosäätöistä puuhaa mun makuun. Myös hyvän parin puuttuminen lisäsi intoa siirtyä takaisin kalastusharrastusten pariin.
Nyt sitä ollaankin hyvällä menestyksellä koukutettu kuhia koko kesä. Sunnuntaina pitää mennä katsomaan, josko taimen olisi eksynyt muikkujahtiin.
Rahkapussi kirjoitti:
Jäiks! Nythän mä vasta hogasin kuka toi masa on, kun tuttu avatar pilkahti kehiin. Jumaklavita, sehän on hymypoika itse. Vain pikkusigge puuttuu.
Älä nyt heti sitten järkytä viattoman nuoren miehen herkkää mieltä ejakulointikertomuksillasi!
masa nuori? Mun ikiä se on, kuten sheetkin.
No jos ollaan oikein tarkkoja, niin lakanalordi ja masa ovat minua nuorempia muistaakseni. Lakanamies taitaa olla vm-70, masasta en ole aivan varma. Itse olen -67 ja sinä olet kait hiukan vanhempi (jos naiselle nyt näin saa sanoa..).
Lakanalordia muistuttaisin siitä, että uhosit kerran lopettavasi kitinöinnin, ennenkuin täytät 40.
NuoriDaavid kirjoitti:Lakanalordia muistuttaisin siitä, että uhosit kerran lopettavasi kitinöinnin, ennenkuin täytät 40.
Syntymävuoteni on 1969 - eli Woodstockissa minua ei ole siitetty, vaikka ajoittain houraileva ulosanti saattaisikin vihjata siemennesteen sisältäneen hieman psykoaktiivisia ainesosia.
Lupaus on kyllä muistissa ja siitä pidetään kiinni. Veikkaan että "luonnollinen poistuma" iskee jo ennen sitä perheenlisäyksen myötä - en oikein osaa kuvitella itseäni kirjoittelemassa caca-vaipparaportteja viikonpäiväketku.. ketjuun. Ennen kuin joku ehtii kysyä: "ei, vielä ei tarvitse onnitella". Hankesopimus on kuitenkin laadittu ja projektia on varovaisesti valmisteltu.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 14.08.2007 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Lakanalordia muistuttaisin siitä, että uhosit kerran lopettavasi kitinöinnin, ennenkuin täytät 40.
Syntymävuoteni on 1969 - eli Woodstockissa minua ei ole siitetty, vaikka houraileva ulosanti saattaisikin vihjata siemennesteen sisältäneen hieman psykoaktiivisia ainesosia.
Lupaus on kyllä muistissa ja siitä pidetään kiinni. Veikkaan että "luonnollinen poistuma" iskee jo ennen sitä perheenlisäyksen myötä - en oikein osaa kuvitella itseäni kirjoittelemassa caca-vaipparaportteja viikonpäiväketku.. ketjuun. Ennen kuin joku ehtii kysyä: "ei, vielä ei tarvitse onnitella". Hankesopimus on kuitenkin laadittu ja projektia on varovaisesti valmisteltu.
Hohoo. Ennenkuin huomaatkaan raportoit jo täällä minkäväristä kakkaa tänään tuli.
Sitä ihmettelee moni muukin... mukaanlukien minä itse sekä lähin esimies
Tällä hetkellä hakkaan päätäni seinään typerän ActionScript-ongelman kanssa: mulla on button-symboli timelinella ja sen OVER-tilassa siihen ladataan tekstiksi muuttuja käskyllä var muuttujannimi:String ="diipadaapa";. Toimii.
Autapa armias, kun filkan lataa toisen SWF:n sisään, muuttujateksti ei näy ollenkaan. _parent.var muuttujannimi:String... ei toimi, huutaa syntax-erroria.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 14.08.2007 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kohta me ei tarvita lainkaan vauvapalstoja vaan saadaan tänne tunkiollekin oma hiekkis! Iih! Paikka muuttuu oleellisesti kun äijät kunnostautuu siementäjinä, sanokaa mun sanoneen.
Sinne ne sitten menivät. Ei siinä mitään liikutus-niiskutuksia ehtinyt aloittaa, kun vanhempien piti mennä lasten perässä luokkiin saamaan ohjeita, ja kaikki ajatukseni keskittyvät kahden luokan välillä sukkulointiin. Muut varmaan ihmettelivät että mitä kettua mä oikein hiihdän luokasta pois ja takas ja pois ja takas.
No, tästä tää lähtee. On jo paljon valmiimpi olo kyllä ku eilen illalla.
Tix kirjoitti:Ainaki 13. Mikset oo mezes?
Mä katsoin leffaa myöhään ja tulin vaan kääntymään koneella tossa iltasella ennen nukkumaan menoa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kiva kuulla, aattelinkin illemmalla kysellä sun kuulumisia. Mua vituttaa töissä. Sain nidottua ison urakkani ja nyt vastailen uuteen tosi V***maiseen puhelinjuttuun. Puhelin soi koko ajan ja auki on ties kuin monta erilaista tiedostoa, joita pitäisi täytellä. Tästä en tykkää ja täällä yläkerroksessa on tosi kuuma.
Muissa uutisissa tänään: väsyttää & närästää.
Business as usual, siis.
Geetzu kirjoitti: Kohta me ei tarvita lainkaan vauvapalstoja vaan saadaan tänne tunkiollekin oma hiekkis!
Meinaat että täälläkin aletaan suomia huonoja äitejä, jotka itsekkäästi hengittävät samaa ilmaa vauvansa kanssa eivätkä edes desinfioi tissejä keittämällä ennen imetystä?