ASIAA! Tämä on minunkin ratkaisuni muuttohuoliin. Piheily ei kannata tässä asiassa. Muuttoliike kun tuo samaan pakettiin muuttolaatikot, auton, kuskin ja kantoavun. Tosin kannattaa aina kilpailuttaa: pyytää tarjoukset monesta paikkaa, netin kautta sekin onnistuu vaivattomasti sekä kysellä muiden kokemuksia muuttofirmoista.Bliss kirjoitti:Oletko ikinä kuullut muuttopalveluista? Joo joo, maksaa rahaa, mutta omasta mukavuudesta voi ihan hyvin maksaaGooglebot kirjoitti: Raskaiden tavaroiden siirtoa ja puskemista ahtaissa rappukäytävissä, miljoonien ja taas miljoonien pikkuesineiden ja vipstaakien siirtämistä laatikoihin ja niistä pois, kaikissa lähikaupoissa kiertelemistä anelemassa josko heillä olisi yhtään pahvilaatikkoa antaa muuttoa varten
Eikä tarvitse kantaa yhtä ainoaa painavaa tavaraa.
Epäsuosittu tiistai
Hyvinsuoritetusta työstä saat oikeuden tiskata tiskit ja luututa lattian.Rahkapussi kirjoitti:Paljon maksat? *euronkuvat silmissä*Bluntly kirjoitti:No jos pidätte muuttamisesta niin saatte ihan vapaasti tulla kantamaan kamaa pois meikäläisen lukaalista. Saatte jopa itse päättää minne viette tavarat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hmph! Pihistelijä. Mä olen silleen vanhanaikainen nainen, että uskon vaan siihen, että timantit ovat tyttöjen parhaita kamuja.Bluntly kirjoitti:Hyvinsuoritetusta työstä saat oikeuden tiskata tiskit ja luututa lattian.Rahkapussi kirjoitti:Paljon maksat? *euronkuvat silmissä*Bluntly kirjoitti:No jos pidätte muuttamisesta niin saatte ihan vapaasti tulla kantamaan kamaa pois meikäläisen lukaalista. Saatte jopa itse päättää minne viette tavarat.
Hih, itse asiassa kamu, jonka uuden kämpän seiniä raaputtelen, on parin vkon päästä muuttamassa, joten eiköhän se muuttokiintiö tältä syksyltä tule täyttymäänpar-sky kirjoitti:ja täälläkin saattaa olla muutto edessä. voin toki ottaa kaikki muuttamisesta innostuneet avuksi jotta pääsette toteuttamaan itseänne

http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=5350BettyB. kirjoitti:Piti lähteä mopoilemaan mökille, mutta jouduin kammottavan ukkosmyrskyn saartamaksi. Harvoin mua ukkonen pelottaa mutta nyt kyllä vähän... Eihän tänne maalle saa edes paloautoa ajoissa.
Missä on könsikkään kainalo silloin kun sitä kipeimmin kaipaan!?
Kiitti ku muistutit, pitikin tilata toi kaverille synttärilahjaks! Itsehän en toki tyydy korvikkeisiin vaan luotan KKK:n bongaavan avunhuutoni täältä...Rahkapussi kirjoitti:http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=5350
Kaikki veriletut on ihania. Nälkä. On taas mieltäylentävää lähteä joukolla syömään. Ei tästä tule mitään, kun jollekin tulee koko ajan jotain estettä. Toisaalta jaksan kyllä odottaa, kun poikkeemme koululla syömässä. Onhan siellä tuoreet opiskelijatsubut oppia vailla.Geetzu kirjoitti:Toi verivittuhan on ihana! Tuli ikävä Fawkesia!
Mulla on henkinen rappio. Asbestia aivoissa. Kulissi innokkaasta työntekijästä sortuu lopullisesti. Otin Aamulehdenkin kotoa, jos lukis duunissa iltapäivällä hartaudella läpi.
Tein äsken pöperöä:Pyry-Matias kirjoitti:Nälkä.
purkki ehrmannia
purkki tonnikalaa öljyssä
hapankorpun palasia
punaherukoita
Muksu maistoi, sylkäisi ulos, kieltäytyi koskemasta yäkkiin enää ikinä ja kurkkua mutustellen pelokas ilme kasvoilla seurasi miten pöperö lusikoitui äitin mahaan hurjalla nopeudella. Sitten juotiin kimpassa litra piimää ja röyhtästiin, nyt se nukahti antamatta unipusua (miten niin voi henkeni haista pahalle sinä paha paha lapsi!) ja minua vähän nälättää.
Veriletut on kyllä aivan kamalaa kuraa. Porkkanalettuja rupes tekemään mieli.
Opiskelu on mukavaa. Ensimmäinen koulupäivä kesti tunti nelkytminuuttia. Ruoka on ilmaista. Huomenna koulupäivä alkaa jo kahdeltatoista. Löntystelyvauhtia koulumatka kestää kävellen yhdeksän minuuttia. Luokan koko on reilu 15 henkilöä.
Muuttaminen on helppoa, jos on kaltaiseni askeetti, jolloin koko omaisuus mahtuu yhdellä kertaa pakettiauton kyytiin. Yksi keikka ja tunti roudausta kahdelta ihmiseltä ja se on siinä.swirl kirjoitti:^Muuttaminen on helvettiä. Lähetän sympatiani.