Joo, en voi veljeillä arskailijoiden kanssa. Arvaan että äänestit arskaa!Geetzu kirjoitti:Tiedätkö muru, luulen tippuneeni Tixin listalta juuri siksi, että olen erehtynyt (ei, en tarkoita juuri verbiä noin vaikka kirjoitankin niin!) puolustamaan sinua arskanen!
Suosituin kityläinen
-
Tix
-
elco
-
elco
-
Rahkapussi
Juu, molemmat olen tavannut, eivätkä he ulkoisesti muistuttaneet kuvausta. Tosin, onhan monen mielikin musta, vaikka ei se ulospäin näy.elco kirjoitti:Määre sopii suorastaan räjähtävästi niin hämrämieheen kuin Storiaankin.Rahkapussi kirjoitti:mä en ymmärrä niiden huumoria, koska en ole valkoinen keskiluokkainen mies,
-
Rahkapussi
En voi antaa enää, kun annoin jo Keikaukselle: olen yhden äänen nainenelco kirjoitti:Tiedostavaa! Tuolla luulisi tosiaan ruuhkapussin äänen olevan entistä lähempänä.BettyB. kirjoitti:Siitäs saitte, kärsikää!!11
PS Tietty, jos voisin antaa rajattomasti, antaisin kaikille. Ilman kaikkia Kitinäläisiä (jopa niitä hiljaisia) palstan diversiteetti kärsisi.
EDIT: Oikeesti mä kärsin, sillä tykkään tisseistä. Mullakin on sellaiset
Viimeksi muokannut Rahkapussi, 14.08.2007 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tix
-
Rahkapussi
Mitä mitä? Oksentaminenhan on hyvä keino pysyä ihannemitoissa. SA siis pitää huolta komeasta ulkomuodostasi: olisit kiitollinen!Tix kirjoitti:Kuka mitäkin naurattaa. Musta SA on suurin piirtein yhtä hauska kuin kalanruoto kurkussa, sillä erotuksella että kalanruodosta pääsee eroon esim. oksentamalla.
-
SikaMika
Onko SA kalanruoto?Rahkapussi kirjoitti:Mitä mitä? Oksentaminenhan on hyvä keino pysyä ihannemitoissa. SA siis pitää huolta komeasta ulkomuodostasi: olisit kiitollinen!Tix kirjoitti:Kuka mitäkin naurattaa. Musta SA on suurin piirtein yhtä hauska kuin kalanruoto kurkussa, sillä erotuksella että kalanruodosta pääsee eroon esim. oksentamalla.
-
Tix
Ei mulla ole ylipaino-ongelmaa ja arvostan hampaideni kiillettäkin vielä kaiken lisäksi. Naurattaako sua myös pieruhuumori? Mun on tosi vaikea tajuta rikkinäinen levysoitin -nettistalkkerivonkaajan huumoriarvoa.Rahkapussi kirjoitti:Mitä mitä? Oksentaminenhan on hyvä keino pysyä ihannemitoissa. SA siis pitää huolta komeasta ulkomuodostasi: olisit kiitollinen!
-
Rahkapussi
-
Elukka
-
Tix
-
Geetzu
-
PerttiMakimaa
-
Elukka
-
Googlebot
Hmm, tarvitsee olla valkoinen keskiluokkainen mies pitääkseen verbaalisesta nokkeluudesta ja hienoisesta anarkismista, mitä varsinkin elcon jutuissa monesti ilmenee? Ilmeisesti niin sitten.Rahkapussi kirjoitti:Kumma kun mua naurattaa SA:n jutut, mutta ei ollenkaan tiXin ja elcon jutut. Kuten jossakin postauksessa totesin, mä en ymmärrä niiden huumoria, koska en ole valkoinen keskiluokkainen mies
-
elco
Anarkistinen peruskiukkuinen valkoinen keskiluokkainen riistokapitalistimies tappolistoineen. Noh, mieluummin tuo kuin keskimääräisyyspalkinto ja testosteroniallergia.Googlebot kirjoitti: Hmm, tarvitsee olla valkoinen keskiluokkainen mies pitääkseen verbaalisesta nokkeluudesta ja hienoisesta anarkismista, mitä varsinkin elcon jutuissa monesti ilmenee? Ilmeisesti niin sitten.
Kuka haluaa miellyttää kaikkia? Tarvitaan kontrastihenkilöitä.
Annan ääneni Chapille, jos vain jaksan klikata, koska miehellä on sanottavaa suunnilleen mistä tahansa aiheesta, ja omanlaistaan sanottavaa - sen lisäksi hänellä on kyky viedä keskustelua eteenpäin ja luoda keskustelua, sen sijaan että reagoisi vain muiden teksteihin.
Jos Geetzu olisi mies, hän olisi saanut ääneni.
Jos Geetzu olisi mies, hän olisi saanut ääneni.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
Geetzu
-
Chap
-
Chap