bedlam kirjoitti: Eikä tartte virittää antenneja, mulla on kaapeli.
Auuuuh! Aim on faiö! Ooks sä se sähköputkimies?
Putki on päällä ja sähkölaskut maksettu! Olen sun Seppo Hovi ja MacGyver. Remontti-Reiska ja David Hasselhoff. You name it. Nyt lähden kaapelini kanssa jatko-osaa odottelemaan. Analogipuolelta kanava 13, digipuolelta minut löytää vain maksullisella kaapelikortilla.
Näin viikonloppuna unta, että paljastui että SikaMikalla oli kymmenen veljeä; kaikki melkein samannäköisiä. Erottuakseen joukosta SM oli laitattanut hiuksiinsa pidennykset riemunkirjavilla puuvillalangoilla, eikä uskonut millään, kun ihmiset sanoivat niiden näyttävän ihan urpolta.
SaintJohnPerse kirjoitti:Olin Blissin luona. Jollakulla oli synttärit, joka hänen lapsellaan tai (ex?)miehellään. Tarjoilut eivät kuitenkaan olleet kummoiset.
SaintJohnPerse kirjoitti:Olin Blissin luona. Jollakulla oli synttärit, joka hänen lapsellaan tai (ex?)miehellään. Tarjoilut eivät kuitenkaan olleet kummoiset.
Kyllä. Selvästi unta. PAINAJAISunta.
Niin, muistan kyllä, että olo oli enemmän kuin painostava. Pomo oli sanonut (oikeasti) viikkopalaverissa, että nyt tuloksia ja sun on pakko onnistua (saada huijatuksi ihmispoloa ja vietyä sen rahat). Tunsin oloni vaivautuneeksi samalla, kun puhua pulputin sinulle kädet heiluen ja tuijottelin tatuointejasi. Ajattelin, että jos olisi kakkua tarjolla, niin olisi käsillä edes jotain tekemistä.
Näin tosi hassua unta, jossa seikkaili Geetzu. Geetzu siivosi mun vessaa! Ja kävi ilmi, että hänen galleriakuvansa eivät esittäneetkään häntä, vaan jotain aivan muuta henkilöä, koska Geetzu oli pieni ja vaalea. Ja sillä oli hassu permanentti sen puolipitkissä hiuksissa.
Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Rahkapussi kirjoitti:Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Tylsyyksissäni avasin tänkin ketjun sitten ensimmäistä kertaa, enkä näemmä suotta. Toivottavasti aiemmilla sivuilla ei ole myös unia minusta, sillä en sentään niitä jaksa selata..
Alitajunnassasi varmaan muistelet sitä yhtä (?) kohtaamistamme joskus vuosia sitten messuilla? Siinähän sitä tienviittoja pidettiin lavalla pystyssä, me molemmat