Mikä tahansa ketju Kityssä johtaa lopulta keskusteluun jommastakummasta Kityn päädogmeista: Nussivasta Maailmasta tai Itsetuntemuksesta. Jos avaat keskustelun, kumpaan dogmiin toivot keskustelun johtavan?
Äänestystuloksen tieteellinen validius kärsii siitä, että Gattaca on viime aikoina ollut estynyt suorittamasta Nussivan Maailman markkinointiponnistuksia.
Chap kirjoitti:Mikä tahansa ketju Kityssä johtaa lopulta keskusteluun jommastakummasta Kityn päädogmeista: Nussivasta Maailmasta tai Itsetuntemuksesta. Jos avaat keskustelun, kumpaan dogmiin toivot keskustelun johtavan?
Äänestystuloksen tieteellinen validius kärsii siitä, että Gattaca on viime aikoina ollut estynyt suorittamasta Nussivan Maailman markkinointiponnistuksia.
Voisimmeko aluksi määritellä nämä perusdogmit riittävän perusteellisesti?
Chap kirjoitti:Mikä tahansa ketju Kityssä johtaa lopulta keskusteluun jommastakummasta Kityn päädogmeista: Nussivasta Maailmasta tai Itsetuntemuksesta. Jos avaat keskustelun, kumpaan dogmiin toivot keskustelun johtavan?
Voisimmeko aluksi määritellä nämä perusdogmit riittävän perusteellisesti?
Jees, minäkin äänestän Itsetuntemusta. Tämä alkaa kallistua oikeaan suuntaan.
Olen epäröinyt tiedustella tätä asiaa, kun kerran tuo nimi on ollut kiellettyjen listalla ja olen ajatellut, että sen mainitseminenkin voi toimia jonkunlaisena kutsuna, mutta kun se on nyt mainittu, niin tietääkö kukaan,
kuinka tuo Nussivan Maailman suurmestari jaksaa ilman Kitinää ?
BrianW kirjoitti:Olen epäröinyt tiedustella tätä asiaa, kun kerran tuo nimi on ollut kiellettyjen listalla ja olen ajatellut, että sen mainitseminenkin voi toimia jonkunlaisena kutsuna, mutta kun se on nyt mainittu, niin tietääkö kukaan,
kuinka tuo Nussivan Maailman suurmestari jaksaa ilman Kitinää ?