Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Matka avustamaan kestäisi kaksi päivää ja isoja joukkoja ei siksi uskaltaisi lähettää :(
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Matka avustamaan kestäisi kaksi päivää ja isoja joukkoja ei siksi uskaltaisi lähettää :(
Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti: Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Sulle selkeesti annettiin mahdollisuus tissidiplomatiaan ja jätit sen käyttämättä.

Syytä vain itseäsi. Politiikka on kovaa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

huima kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Sulle selkeesti annettiin mahdollisuus tissidiplomatiaan ja jätit sen käyttämättä.

Syytä vain itseäsi. Politiikka on kovaa.
Tässä mistään politiikasta ole kyse. Ymmärtääkö ne ollenkaan että mitä amatsonia ne ärsyttää? Poikaparat (uskallan sanoa tässä vaiheessa että poika, ei miesparat) eivät ole koskaan kokeneet suututetun naisen kostoa. Muahahahaaaa!!

Ne eivät edes tajua mikä niihin iski.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

BettyB. kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Matka avustamaan kestäisi kaksi päivää ja isoja joukkoja ei siksi uskaltaisi lähettää :(
Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Joo olet väärässä ilmansuunnassa. Olisit tullu tänne lounaaseen. jopa tiedustelijoilta menis aikaa 5 tuntia. Mut ei siihen tarvita ehkä muuta kun 1 haamuhyökkäys. Paljon isommasta kylästä tuleva 1 solttu aiheuttaa paniikkia, ja on jo sinällää varotus. sitä kun ei näe että kuinka iso armeija sieltä tulee joten voi olla vaikea päättää pitäisikö ottaa hyökkäys vastaan vai väistää.

Niinpä voisin auttaa lähettämällä 1 solutun vaikka wuken kylään. :lol: Mulla on sentään 464 asukasta pääkylässäni.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Voi kun olisit kolmosservolla ni pulttaisin vihollisesi maan tasalle (toki vain tissikuvia vastaan).
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sleazoid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Voi kun olisit kolmosservolla ni pulttaisin vihollisesi maan tasalle (toki vain tissikuvia vastaan).
LIVE vai DIE? :P
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Tix kirjoitti:LIVE vai DIE? :P
Ei kumpikaan näistä, mutta yksi isoimmista liittoumista kuitenkin.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sleazoid kirjoitti:
Tix kirjoitti:LIVE vai DIE? :P
Ei kumpikaan näistä, mutta yksi isoimmista liittoumista kuitenkin.
Ok. Itse pelaan K-18.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitäisköhän täällä ryhtyä välillä vähän keulimaan?

Saalis 94300 94300 94300 45600

Ei mahtunut edes omiin varastoihin kaikki. :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

aasi kirjoitti:Saalis 94300 94300 94300 45600
Olispa mullakin tommoinen farmi... Kerro nyt millasella armeijalla hyökit?
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Että pitikin tuolle speed-serverille kirjautua. Tuollahan saa olla vartin välein tarkistelemassa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sleazoid kirjoitti:Olispa mullakin tommoinen farmi... Kerro nyt millasella armeijalla hyökit?
N. 8k miekkoja, vajaa 1k tt:tä, 2.5k huiduja. Viljat ovat aika lahjakkaasti miinuksella. Näihin päiviin saakka parakit ja tallit ovat tehneet jatkuvalla syötöllä miekkoja ja huiduja, nyt ei enää pysty. Pitäisi vallata lisää kyliä, mutta ei oikein ole inspiroinut organisointi ja suunnittelu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei siis nyt mä vasta tajusin miten tätä pelataan, mutta samalla lähti kyllä vähän fiiliksetkin koko pelistä. Siis kaikki joukothan kannattaa alkuvaiheessa lähettää nukkumaan mennessään ja muutenkin koneelta pois ollessaan johonkin mahdollisimman pieneen ja kaukaiseen kohteeseen hyökkäämään. Katsoo vain, että matka kestää yhteensä sen aikaa että pääsee takaisin tsekkaamaan.

Tuntuu nyt vähän tyhmälle, että tällaisella väistelyllä ja pakoilulla pärjää ainakin tällä hetkellä parhaiten. Joukot pysyy ehjänä ja hyökkääjät ei saa kätköjen ansiosta saalista. Ja samalla myös kätevästi hämää hyökkijöitä luulemaan, ettei kylässä ole joukkoja. Mun mielestä olisi järkevää, että pitkillä hyökkäysreissuilla olisi omat riskinsä. Joku sattumanvarainen luontotekijä ym, joka pistäisi pohtimaan että kannattaako tuollaisia yön pituisia väistöjä tehdä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on käynyt aivan uskomaton tsäkä... mun kimppuuni ei ole hyökätty kuin yhden kerran ever - pelaan kolmosella ja speedillä - ja tällöinkin sain kamalan itkuvolina-anteeksipyynnön, kun tyyppi omien sanojensa mukaan huomasi hetken liian myöhään ettei mun kyliini kannata tulla. Kuulun nimittäin speedillä siihen suurimpaan ja pelottavimpaan koalitioon.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Tuntuu nyt vähän tyhmälle, että tällaisella väistelyllä ja pakoilulla pärjää ainakin tällä hetkellä parhaiten. Joukot pysyy ehjänä ja hyökkääjät ei saa kätköjen ansiosta saalista. Ja samalla myös kätevästi hämää hyökkijöitä luulemaan, ettei kylässä ole joukkoja. Mun mielestä olisi järkevää, että pitkillä hyökkäysreissuilla olisi omat riskinsä. Joku sattumanvarainen luontotekijä ym, joka pistäisi pohtimaan että kannattaako tuollaisia yön pituisia väistöjä tehdä.
Alkupeliin toimivaa strategiaa, mutta myöhemmin vihulaisella voi ollakin pultit matkassa, eikä väistö enää kannata.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:Alkupeliin toimivaa strategiaa, mutta myöhemmin vihulaisella voi ollakin pultit matkassa, eikä väistö enää kannata.
Eipä itse tullut väistettyä kertaakaan. Se on teutonien puuhaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:Alkupeliin toimivaa strategiaa, mutta myöhemmin vihulaisella voi ollakin pultit matkassa, eikä väistö enää kannata.
Näin varmaankin, mutta tässä vaiheessa vaikuttaa ettei vihulaisilla kauheasti pultteja ole. Onkohan tuo speed-servu sen verran uusi sitten vielä.
Tix kirjoitti: Eipä itse tullut väistettyä kertaakaan. Se on teutonien puuhaa.
Sulla on vain käynyt sitten tuuri niinkuin Swirlilläki. Ilman väistelyä en itte pääsisi ollenkaan eteenpäin, hyökkäyksiä kun tulee isoista kylistä useampi päivässä. Väistämättä jättäminenhän olisi täysin järjetöntä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Sulla on vain käynyt sitten tuuri niinkuin Swirlilläki. Ilman väistelyä en itte pääsisi ollenkaan eteenpäin, hyökkäyksiä kun tulee isoista kylistä useampi päivässä. Väistämättä jättäminenhän olisi täysin järjetöntä.
No ei nyt niinkään. Tarpeeks kätköjä, alkuun niitä voi olla vaikka 4 ja niitä voi purkaa pois. Isot kyllästyvät kun ei heru mitään. (Tai laittavat pulttia.)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Sulla on vain käynyt sitten tuuri niinkuin Swirlilläki. Ilman väistelyä en itte pääsisi ollenkaan eteenpäin, hyökkäyksiä kun tulee isoista kylistä useampi päivässä. Väistämättä jättäminenhän olisi täysin järjetöntä.
No ei nyt niinkään. Tarpeeks kätköjä, alkuun niitä voi olla vaikka 4 ja niitä voi purkaa pois. Isot kyllästyvät kun ei heru mitään. (Tai laittavat pulttia.)
Ei siinä kätköt auta kun joka yö hyökkäillään jostain suunnasta ja tapetaan kaikki joukkojen alut. Eikä nuo hyökkijät ole monesti isoja, jotkut teiniteutoonit kasvattavat heti alusta hirveän nuijamiesarmeijan ja ryskyttävät menemään vaikka saldo olisi joka kerta nolla. No, nyt väistelen ja pysyn liikkeessä. Ja kasvan tosi isox ja hurjax.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

bedlam kirjoitti:Ei siinä kätköt auta kun joka yö hyökkäillään jostain suunnasta ja tapetaan kaikki joukkojen alut. Eikä nuo hyökkijät ole monesti isoja, jotkut teiniteutoonit kasvattavat heti alusta hirveän nuijamiesarmeijan ja ryskyttävät menemään vaikka saldo olisi joka kerta nolla. No, nyt väistelen ja pysyn liikkeessä. Ja kasvan tosi isox ja hurjax.
Koita päästä sellaiseen liittoumaan, josta saat apuja. Järkätkää sun hyökkien alla olevaan kylään kunnon pakkiansa, niin teiniteutonitkin tajuaa pysyä poissa ainakin hetken kun se nuijamiesarmeija on tuhottu. Nuijamiehiä vastaan on aika helppo puolustaa kunnon pakkiyksiköillä.

Omia joukkojasi voit kasvattaa pikku hiljaa lähettämällä valmistuneet joukot johonkin liittouman turvakylään. Hyvästä liittoumasta saa apuja sekä armeijan että resujen muodossa.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sleazoid kirjoitti:Koita päästä sellaiseen liittoumaan, josta saat apuja. Järkätkää sun hyökkien alla olevaan kylään kunnon pakkiansa, niin teiniteutonitkin tajuaa pysyä poissa ainakin hetken kun se nuijamiesarmeija on tuhottu. Nuijamiehiä vastaan on aika helppo puolustaa kunnon pakkiyksiköillä.

Omia joukkojasi voit kasvattaa pikku hiljaa lähettämällä valmistuneet joukot johonkin liittouman turvakylään. Hyvästä liittoumasta saa apuja sekä armeijan että resujen muodossa.
Ok, tänks. Pitää varmaan miettiä liittouman vaihtoa, tuo nykyinen on aika heikonpuoleinen ryhmitys.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äh, saatte tän kuulostamaan ihan liian monimutkaiselle. Tyhmää. Mä kun niin vaan olisin halunnut kasvatella oman pikku valtakunnan... niisk!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Äh, saatte tän kuulostamaan ihan liian monimutkaiselle. Tyhmää. Mä kun niin vaan olisin halunnut kasvatella oman pikku valtakunnan... niisk!
Ei soo monimutkaista. Just kattoin pienen ja säälittävän kohteen johon lähettää porukkani yön ajaksi ryöstöretkelle. 4,5 tuntia sinne ja toinen takaisin. Vähän kyllä säälittää hyökkäillä pikkukyliin, mutta ei nyt auta kun ei tuota armeijaa kauheesti ole.

Jos ei sulla ole solttuja vielä, niin panosta kätköihin. Meil galleilla taitaa olla tuplasuuret kätköt muihin verrattuna, siitä on kieltämättä ollut suuri apu.

Itte kans luulin aluksi, että tätä voi pelata rauhaisasti ja kukkia kastellen. Mutta kun ei kerran saa olla hyökeiltä rauhassa, niin kostan sen pienemmilleni!!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ei mun kimppuun kukaan hyöki. Asiaa voi toki auttaa se, että olen 32 ruudun säteellä suurin pelaaja :7

Se on oikeastaan aika surkeaa olla puolustustilastossa koko serverin hännillä :(
Vastaa Viestiin