Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Yönmustaritari

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tix kirjoitti: Minä en niinkään ajattele treffien pointtina piparin saamista vaan toiseen tutustumisen. Se joka treffeille pyytää (ja senhän on oltava mies 96% tapauksista) ja ohjelman suunnittelee on oltava valmis vastaamaan kulungeista.
Nii no ei se kirveellä tapettu vesirotta minunkaan mielessä tuossa ollut.

Epäkohta kutienkin. Tasavertaisuuden nimissä miehen ei tule pyytää ennen kuin tämä satoja vuosia kestänyt akkain valta-valitustaistelu on ohi tai edes vähän unohtunut. Tosin minä taidan taas unohtaa, että minähän en ole mikään mies vaan pissahousuinen pahainen kakara muuraamassa ulosteilla uutta olohuoneen seinää.
Tix kirjoitti: Vai meinaatko, että jos pyydät jonkun syömään, niin esität vieraille kauppalaskun?
Itse maksan mielelläni. Mulla on hyvä tulotaso ja elintaso ja yleensä tapailen opiskelijatyttöjä, joille se minigolfin maksu voi olla viikon ruokabudjetti kun taas meikäläiselle se on pieru saharassa.
Kohtuuksien nimissä keskimäärin puolet siitä. Sikälimikäli treffien pitkän tähtäimen tarkoitus kait kuitenkin olisi pariutuminen niin yhtä lailla laskut on jaettava myös pitkässä juoksussa. Mikään järki ei minulle selitä miksi samainen käytäntö ei voisi olla voimassa heti ensi tapaamisesta lähtien.

Nii mä en kerro kuinka paljon rahaa mulla on tai kuinka kapeasti tai leveästi elän mutta kyse onkin periaatteellisista syistä. Tällaisen ensitreffauksen kuvittelisin omalla kohdallani enemmän olevan leivättömän pöydän ääressä tapahtuvaa kysymyslista täyttämistä jo pelkänstää siitä syystä ettei pääse näitä em. kulukiistoja edes syntymään.

Enkä mä kyllä mitään opiskelijoita ollenkaan. Niillä ei ole ammattia eikä ne saa rahaa ja pahimmassa tapauksessa valmistuttuaan ne on heti paksuna. Ei ei.
Tix

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Yönmustaritari kirjoitti:Kohtuuksien nimissä keskimäärin puolet siitä. Sikälimikäli treffien pitkän tähtäimen tarkoitus kait kuitenkin olisi pariutuminen niin yhtä lailla laskut on jaettava myös pitkässä juoksussa. Mikään järki ei minulle selitä miksi samainen käytäntö ei voisi olla voimassa heti ensi tapaamisesta lähtien.
Ei se olekaan järkiasia vaan se millaisen vaikutelman tekee. Harva tyttö pitää kitupiikeistä, jotka eivät koskaan esimerkiksi tuo muuten vaan kukkia tai pientä lahjaa muuten vain. Menee taas evopsykan puolelle miksi näin on, mutta niin se vaan on.

Kyllä se laskujen jakaminen onnistuu opiskelijatytönkin kanssa. Vuokra meni avokin kanssa tulojen mukaisessa suhteessa. Jos molemmilta menee vaikkapa 10% tulorahoituksestaan yhteiseen asumiseen niin oikeudenmukaisempaa se on kuin että toiselta menee 50% ja toiselta 8%.
Yönmustaritari

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tix kirjoitti:Ei se olekaan järkiasia
Nii-i.

Perseestä. Enemmän perseestä ku paska!1
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

elco kirjoitti: Äitis oli ponneton.
Tuotapa on minun paha mennä sen paremmin kiistämään kuin vahvistamaankaan, minun suvussani kun ei ole ollut tapana harrastaa seksiä omien vanhempiensa kanssa - mutta kukapa minä olen teidän miehuuskoerituaalejanne arvostelemaan... :roll:
En kyllä silti usko, että väitteelläsi olisi kokemuspohjaista katetta - tuskin Isoäiti Elukka olisi edes vanhoilla päivillään tasoaan niin alas laskenut.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elukka kirjoitti:
elco kirjoitti: Äitis oli ponneton.
Tuotapa on minun paha mennä sen paremmin kiistämään kuin vahvistamaankaan, minun suvussani kun ei ole ollut tapana harrastaa seksiä omien vanhempiensa kanssa - mutta kukapa minä olen teidän miehuuskoerituaalejanne arvostelemaan... :roll:
En kyllä silti usko, että väitteelläsi olisi kokemuspohjaista katetta - tuskin Isoäiti Elukka olisi edes vanhoilla päivillään tasoaan niin alas laskenut.
Miks sä lähdet näihin pissimiskisoihin kun joka ikinen kerta otat pultit kun pojat roiskuttaa menemään pikkusenkin isommalla suuttimella?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 19:25

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Georgina kirjoitti:
Tix kirjoitti: minigolfradalle. Molempien läheisyydestä löytyy myös jäätelökioski
Luin ketjua aivan tohkeissaan että eikö kukaan muka ole keksinyt tätä loistavista loistavinta, niin eiköhän tixi vie jalat suustani.
Häh? Emmä sua mihkää hemmetin minigolfradalle veisi IKINÄ! :D Tietenkin mä veisin sut johonkin missä sä voisit tutustua muhun. Minigolf sopii roskaväelle.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tix kirjoitti: Miks sä lähdet näihin pissimiskisoihin kun joka ikinen kerta otat pultit kun pojat roiskuttaa menemään pikkusenkin isommalla suuttimella?
Siedätyshoitoa.
Kunhan sparraan Elcon & co:n kanssa niin kauan, että opin olemaan suuttumatta, sen jälkeen ovat tämän maailman muidenkin kovaäänisten idioottien ja ikääntyneiden koulukiusaajien huudot kuin kärpästen surinaa korvissani.

P.S.
E. ei edes voita pissimiskisoja niinkään laadulla kuin viitseliäisyydellä. Kaveri jaksaa suoltaa loputtomiin yleensä lähinnä ala-asteen pihalla kuultavia "mutsis oli" -sarjan loukkauksia. Väsyyhän siihen räkytykseen lopulta, ihan kuin naapurin chihuahuaan, joka ei vaan koskaan vaikene.
Viimeksi muokannut Elukka, 05.08.2007 9:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:
Tix kirjoitti: Miks sä lähdet näihin pissimiskisoihin kun joka ikinen kerta otat pultit kun pojat roiskuttaa menemään pikkusenkin isommalla suuttimella?
Siedätyshoitoa.
Kunhan sparraan Elcon & co:n kanssa niin kauan, että opin olemaan suuttumatta, sen jälkeen ovat tämän maailman muidenkin kovaäänisten idioottien ja ikääntyneiden koulukiusaajien huudot kuin kärpästen surinaa korvissani.
Asiasta viidenteen. Olen vähän tykännyt Elcosta sen jälkeen, kun näin hänet livenä. Hän oli niin herkän oloinen. Jos olisin isommin ihastunut, sanoisin suorastaan suloinen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Starflare kirjoitti: Häh? Emmä sua mihkää hemmetin minigolfradalle veisi IKINÄ! :D Tietenkin mä veisin sut johonkin missä sä voisit tutustua muhun. Minigolf sopii roskaväelle.
Kuten mihin sitten? Ei saa tyrmätä toista jos ei tarjoo parempaa tilalle!:cry:

Terveisin: roskaväki ;)

Edit: lauserakenteiden korjausta. Perkele alkaa se loma olemaan tarpeen kun ei osaa suomea kirjoittaa, saatikka puhua. Lomalla en kyllä puhu mitään, enkä neuvo ketään missään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti: Kunhan sparraan Elcon & co:n kanssa niin kauan, että opin olemaan suuttumatta, sen jälkeen ovat tämän maailman muidenkin kovaäänisten idioottien ja ikääntyneiden koulukiusaajien huudot kuin kärpästen surinaa korvissani.
Kuka täällä kiusaa? Harvemmin kai se koulukiusattu huutaa ja hyökkii kiusaajajengiä kohti. Minusta täällä on yksi tahvo, joka väliin vetää itkupotkuraivareita ja toiseen väliin taas heittää jotain ylläolevan kaltaista tekonokkelaa. Jollet arvaa kuka niin lue omat kirjoituksesi läpi. Kuka aloitti? Kuka täällä lähinnä solvaa, kiroilee ja tuskailee? Kuka kehuskelee saannillaan? Kuka epärekkaa ja rekkaa kerran päivässä? Kuka ignoroi ja epäignoroi jengiä kerran päivässä? Kuka elvistelee noranneensa jengiä ja seuraavana päivänä taas heittää niille heikkomielistä läppää kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Koska sinulta kiehui maito yli tässä testosteronigatessa niin joku syyhän siihen on oltava, koska kukaan muu ei edes lievästi protestoinut. Olet ilmeisen epävakaa persoonallisuus tai sitten muuten vain nettihulluusvirus on mädättänyt aivosi. Tai sitten tämä nimenomainen asia jotenkin käy sinua epänormaalin paljon hermoon. Oli miten oli, suosittelen tuplaamaan lääkkeet.
Aito_Johanna

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Starflare kirjoitti:
Häh? Emmä sua mihkää hemmetin minigolfradalle veisi IKINÄ! :D Tietenkin mä veisin sut johonkin missä sä voisit tutustua muhun. Minigolf sopii roskaväelle.
Oletko niin hypnoottinen persoona, että vaadit toisen jakamattoman huomion jos hän aikoo tutustua suhun, vai niin putkiaivo, ettet pysty keskittymään kahteen asiaan yhtä aikaa vai otatko minigolfin niin vakavasti, ettet sitä pelatessasi voi samalla jutustella pelikaverin kanssa?
Kyllä minusta minigolf sopii muillekin kuin roskaväelle. Joku minigolfin tapainen kiva puuhastelu voi treffeillä olla rennompi vaihtoehto kuin kahvittelu/oluttelu ja itsetarkoituksellinen "toiseen tutustuminen", joka saattaa (joskaan toki ei välttämättä) tarkoittaa vain toisen naaman töllöttämistä ja väkinäistä kysymysten keksimistä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Minigolf on kuolettavan tylsää. Mua nyt ei kukaan ole viemässäkään treffeille mutta jos niin hassusti kävisi, ja jos huomaisin joutuneeni minigolfradalle, katoaisin samantien kuin hyttysen pissi saharaan.
elco

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti:minigolfin niin vakavasti
Kaikessa tekemisessä lähdetään tietty voittamaan.

TosiMies lyö tässäkin tapauksessa vetoa suihinotosta.
prosessi

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Sea Life lintsillä on ihan ok. Nyt on tosin niin hyvä kelit, ettei kannata mennä sisälle.
Ne kaksi paksua haita ovat valitettavasti muuttaneet pois, joten kohokohta tuolta puuttuu.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Elukka kirjoitti:...
Miks sä lähdet näihin pissimiskisoihin kun joka ikinen kerta otat pultit kun pojat roiskuttaa menemään pikkusenkin isommalla suuttimella?
Ei se suuttimen koko ratkaise, vaan paine. Jos kusi tulee korvien välistä asti, on kieltämättä etulyöntiasemassa pissimiskilpailuissa.
elco kirjoitti:Kuka täällä kiusaa? Harvemmin kai se koulukiusattu huutaa ja hyökkii kiusaajajengiä kohti.
Riippuu koulukiusatusta ja senhetkisestä pinnan kireydestä. Onhan noita huutamista ja hyökkimistäkin vakavampia ilmiöitä päässyt silloin tällöin iltapäivälehdistä lukemaan. Ei nyt niin, että Elukalla varsinkaan tässä ketjussa olisi ollut mitään järkevää syytä käyttäytymiseensä, tällä kertaa hän minunkin mielestäni aloitti mekastuksen ihan itse. Toisaalta aikuisten oikeasti unen puute aiheuttaa sen verran laajamittaista ärtymystä, että se varmasti selittää suurelta osin tämän ketjun alkupuolen.

Enemmän ihmettelen teidän muiden reaktioita ja sitä, että jaksatte jatkaa vielä kun varsinainen kiista on ohi. Se alkuperäinen kiista oli vielä hauskaakin luettavaa, kun taas tämä pitkittäminen on lähinnä typerää. Kun ottaa huomioon, että se millä Elukka on leveillyt olen minä, se varsinainen aiemmin ketjussa mainittu "netissä vonkaava landepaukku", "kaasumuumeista" ja "mutaatioista" nyt puhumattakaan, niin miten ihmeessä se voi ärsyttää ketään? Entä miksi itkupotkuraivarit, ignorointi ja poisrekkautumiset ärsyttävät? Luulisi moisten olevan lähinnä yhdentekeviä. Rekkautuupa sentään takaisin vanhalla tunnuksella eikä vaihda nahkaa kerran kuussa kuten eräät täällä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pah. Mä keksin juuri hetki sitten loistava deittipuuhaa, mutta deittikaveri puuttuu, ja ajankohtakin pitää olla se tietty :D
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Pah. Mä keksin juuri hetki sitten loistava deittipuuhaa, mutta deittikaveri puuttuu, ja ajankohtakin pitää olla se tietty :D
No kerro nyt loputkin kun kerran aloitit.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Pah. Mä keksin juuri hetki sitten loistava deittipuuhaa, mutta deittikaveri puuttuu, ja ajankohtakin pitää olla se tietty :D
No kerro nyt loputkin kun kerran aloitit.
No höh. Ilotulitus SM tän kuun vika päivä. Mikä loistava tekosyy treffeille :D
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Pah. Mä keksin juuri hetki sitten loistava deittipuuhaa, mutta deittikaveri puuttuu, ja ajankohtakin pitää olla se tietty :D
No kerro nyt loputkin kun kerran aloitit.
No höh. Ilotulitus SM tän kuun vika päivä. Mikä loistava tekosyy treffeille :D
Tuutko treffeille mun kanssa sinne? Voisin ottaa Elukankin mukaan, jos löytyy vapaaehtoista hoitoapua muklulle silloin.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Pah. Mä keksin juuri hetki sitten loistava deittipuuhaa, mutta deittikaveri puuttuu, ja ajankohtakin pitää olla se tietty :D
No kerro nyt loputkin kun kerran aloitit.
No höh. Ilotulitus SM tän kuun vika päivä. Mikä loistava tekosyy treffeille :D
No HÖH. Mä luulin että kyseessä oli jotain vielä erikoisempaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti: Tuutko treffeille mun kanssa sinne? Voisin ottaa Elukankin mukaan, jos löytyy vapaaehtoista hoitoapua muklulle silloin.
:h:
Kukaan ei oo vuosiin pyyänyt mua treffeille :]
Mulla on vähän sama juttu tuon hoitoasian kanssa, mutta jos se järjestyy niin toki.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Tuutko treffeille mun kanssa sinne? Voisin ottaa Elukankin mukaan, jos löytyy vapaaehtoista hoitoapua muklulle silloin.
:h:
Kukaan ei oo vuosiin pyyänyt mua treffeille :]
Mulla on vähän sama juttu tuon hoitoasian kanssa, mutta jos se järjestyy niin toki.
Loistavaa. Täytyy olla yhteyksissä sitten lähempänä ajankohtaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Bliss kirjoitti: Ilotulitus SM tän kuun vika päivä. Mikä loistava tekosyy treffeille :D
mut on kerran viety treffeillä sinne. paitsi että se oli kaveri joka vei, mutta veipähän ihan ilotulitusalueelle asti. siinä sitten oltiin kuulosuojaimissa ja suojalaseissa. mutta vallan rattoisaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Oliskohan nyt niin, että Ihmisen treffit ovat onnistuneet ja jatkoakin seurannut, kun ei ole miestä näkynyt Kitinässä vähään aikaan. Toivottavasti *romanttinen sydämeni pakahtuu jälleen*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti: No höh. Ilotulitus SM tän kuun vika päivä. Mikä loistava tekosyy treffeille :D
No HÖH. Mä luulin että kyseessä oli jotain vielä erikoisempaa.
Kuinka erikoista muka sitten pitää olla? :shock:
Vastaa Viestiin