Olen teidän peilikuvanne, kadonnut puoliskonne! 66 % mies ja 34 % nainen.
Jos kääntyisin muslimiksi, voisin naida teidät molemmat. Pannaan harkintaan, joohan?
Joo, pannaan pannaan. Eiku ei panna. Houkuttelevaa, mutta ei kiitos. Tosin ajatus Nowasta perheenjäsenenä on kyllä "suloinen", mutta onneksi siihen ei nykyaikana enää tarvita muslimia, saati edes miestä!!!
Mun pitääkin käydä tuo lista ihan ajatuksen kanssa vielä läpi. Koska parannettavaa selkeästi on --> oma tavoite on 50%-50%. Koska silloin voisin ehkä jopa olettaa että homo-Tolonen edes vilauttaisi mulle tulppaaniaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Testisivusto on selkeesti ylikuormittunu, ja antaa käänteisiä tuloksia!1
Jos sulla muuten sattus oleen joku sellanen VEHJE, jolla sais ison peilin seinään, ni tuu ruuvaan. Petyin suuresti kun V:llä ei ollu, eikä Simoakaan tähän hätään voi kutsua. Tolonen? Ku ollaan vähän niinku yhtä suurta per..hettä, eikö?
Vadim: Hyvä ajatus, suunnitelmissa oiskin matka Dubaihin, osannet antaa vinkkejä miten siveän muslimistuneen neidon tulee siellä käyttäytyä/näyttäytyä?
nowaysis kirjoitti:
Jos sulla muuten sattus oleen joku sellanen VEHJE, jolla sais ison peilin seinään, ni tuu ruuvaan. Petyin suuresti kun V:llä ei ollu, eikä Simoakaan tähän hätään voi kutsua. Tolonen? Ku ollaan vähän niinku yhtä suurta per..hettä, eikö?