Taas ois töitä vaikka kuinka paljon, mutta kun ei jaksa motivoitua, niin ei jaksa... Ei mitenkään kyllä uskalla lähteä tuohon Travianiinkaan mukaan, koska sitten ei tarvii enää ikinä tehä töitä!
Onkos teillä kokemuksia työmoraalin laskusta tällaisten pelien aloittamisen myötä?
Oon pelannut maanantaista asti. Rasittavan hidastempoista hommaa vielä tässä vaiheessa, mutta toisaalta hyvä, ettei siellä tarvi olla koko ajan kyttäämässä. Ehtii tehdä töitäkin. Lähen huomenna noin viikoksi landelle ja höynäytin jussiksi tietokoneensa ääreen jäävän veljeni kylänvahdiksi poissaollessani. Hähääh.
Joskus pelasin vastaavanlaista weppistrategiaa, joka sijoittui kaukausiin kaukaisiin galaxeihin ja keskittyi avaruussotimiseen. Muistanpa soittaneeni joltain Turkin biitsiltä kaverille, että laittaa häivealuksia rakennukseen ja valtaa lähialueille pesiytyneiden nuubien asteroidit! Nää pelit on jotenkin käsittämättömän koukuttavia.
Olen ihan koukussa. Pelaan kolmosella ja speedillekin rekkasin pari päivää sitten vastoin aiempaa päätöstä, koska duunissa ei tapahdu tällä hetkellä juuri mitään ihmisten ollessa lomilla...
Tix kirjoitti:
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi
No hitto, mulla on jo oma kylä!
Hngjääh. No ei sit, jos ei kelpaa. Kyl sen saa vaihdettua jos haluaa
No mut oisko se sitte vähän eppistä? Et niinq ku oon muutenkin aika ylivoimanen niin saisin ihan törkeen etulyöntiaseman?
Ja hei, miks tuolla ei oo vaihtoehtona esim. amatsoneja? Oon ihan sale että jos mulla olis amatsoniarmeija niin se pieksis noi ukot heti kättelyssä! Ja miks tuolla on vaan sankareita eikä yhtään sankaritaria? Mitä häh??
Ääh, olen kolme päivää istunut töissä tekemättä mitään, kun olisin voinut rakentaa sen ajan omaa kylää! No, nyt on koukutuksen siemenet laitettu itämään täälläkin.
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Mikä serveri
Kakkonen on ykkönen!
Jos olisit kolmosella niin raidaajasi pukkaisivat jo koiranputkea. Mutta ei auta, serverien väliset raidit ei onnaa :7
Mikä serveri
Kakkonen on ykkönen!
kakkosella olen mutta ei kiinnosta enää. Taianpa lopettaa pelaamisen. Semmonen kitinän porukka tili vois olla kätsy. Jaettas vuorot Kuka vahtii ja koska. salasana jaettas privana osallistujien kesken.
Kun mua ei tosiaan enää innosta tulla joka päivä tarkastamaan kylää, ja tehdä hyökkejä monta kertaa päivässä.
Kakkapäiden nimiä vaan kehiin, niin tilaan raidauksia!
Kakkapäiden nimiä vaan kehiin, niin tilaan raidauksia!
Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
PAss: mulle ehdotettiin jo että voisin luvata lähettää niille tissikuvia jos ne lopettais mun kiusaamisen.. mut onneks mulla on teidät!