Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Jyrki73
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

McJanne kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Olisko ketään riittävän hullua kylävahdiksi. :oops:
Sehän ois psiittaamista!
Psii.. pihtaamista.. eiku Mitä se tarkottaa ja miten se edes sanotaan?
:shock:
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jyrki73 kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Olisko ketään riittävän hullua kylävahdiksi. :oops:
Sehän ois psiittaamista!
Psii.. pihtaamista.. eiku Mitä se tarkottaa ja miten se edes sanotaan?
:shock:
</sarkasmitutka>

http://www.travian.com/spielregeln.php (§2)

Huorake, sehän onkin sallittua nykyään :X
Kirjoitan tätä alasti
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Antakees vinkkejä aloittelijalle! kiits 8)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

No minäkin sitten. Tylsää kun ei saa heti kärkeen rakennettua karmeita tappajajoukkoja. Miksei? Häh?
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Taas ois töitä vaikka kuinka paljon, mutta kun ei jaksa motivoitua, niin ei jaksa... Ei mitenkään kyllä uskalla lähteä tuohon Travianiinkaan mukaan, koska sitten ei tarvii enää ikinä tehä töitä! :D

Onkos teillä kokemuksia työmoraalin laskusta tällaisten pelien aloittamisen myötä?
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon pelannut maanantaista asti. Rasittavan hidastempoista hommaa vielä tässä vaiheessa, mutta toisaalta hyvä, ettei siellä tarvi olla koko ajan kyttäämässä. Ehtii tehdä töitäkin. Lähen huomenna noin viikoksi landelle ja höynäytin jussiksi tietokoneensa ääreen jäävän veljeni kylänvahdiksi poissaollessani. Hähääh.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Joskus pelasin vastaavanlaista weppistrategiaa, joka sijoittui kaukausiin kaukaisiin galaxeihin ja keskittyi avaruussotimiseen. Muistanpa soittaneeni joltain Turkin biitsiltä kaverille, että laittaa häivealuksia rakennukseen ja valtaa lähialueille pesiytyneiden nuubien asteroidit! Nää pelit on jotenkin käsittämättömän koukuttavia.
Jyrki73
Kitinän uhri

Travian on saanu musta yliotteen. Jopa kitinä häviää travianille.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Haluiskohan joku adoptoida kaverin galliaccountin s3:lla?

180 asukin kylä, ei hyökkien kohteena, pääsee heti erinomaisen hyvään liittoon jos haluaa.
swirl
Kitisijä

Olen ihan koukussa. Pelaan kolmosella ja speedillekin rekkasin pari päivää sitten vastoin aiempaa päätöstä, koska duunissa ei tapahdu tällä hetkellä juuri mitään ihmisten ollessa lomilla...
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
BettyB.

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
No hitto, mulla on jo oma kylä!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Hngjääh. No ei sit, jos ei kelpaa. Kyl sen saa vaihdettua jos haluaa :)
BettyB.

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti: Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
Hngjääh. No ei sit, jos ei kelpaa. Kyl sen saa vaihdettua jos haluaa :)
No mut oisko se sitte vähän eppistä? Et niinq ku oon muutenkin aika ylivoimanen niin saisin ihan törkeen etulyöntiaseman?

Ja hei, miks tuolla ei oo vaihtoehtona esim. amatsoneja? Oon ihan sale että jos mulla olis amatsoniarmeija niin se pieksis noi ukot heti kättelyssä! Ja miks tuolla on vaan sankareita eikä yhtään sankaritaria? Mitä häh??
swirl
Kitisijä

Tuolla speed-serverillä on paljon kivempi pelata, kun homma toimii paljon nopeammin. Viikossa kyläni ylitti jo kahdensadan asukkaan rajapyykin.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ääh, olen kolme päivää istunut töissä tekemättä mitään, kun olisin voinut rakentaa sen ajan omaa kylää! No, nyt on koukutuksen siemenet laitettu itämään täälläkin.
BettyB.

Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Mikä serveri :P
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi olla että tämän rundin jälkeen en ihan heti aloita uutta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Kakkonen on ykkönen!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Kakkonen on ykkönen!
Jos olisit kolmosella niin raidaajasi pukkaisivat jo koiranputkea. Mutta ei auta, serverien väliset raidit ei onnaa :7
Jyrki73
Kitinän uhri

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Kakkonen on ykkönen!
kakkosella olen mutta ei kiinnosta enää. Taianpa lopettaa pelaamisen. Semmonen kitinän porukka tili vois olla kätsy. Jaettas vuorot Kuka vahtii ja koska. salasana jaettas privana osallistujien kesken.

Kun mua ei tosiaan enää innosta tulla joka päivä tarkastamaan kylää, ja tehdä hyökkejä monta kertaa päivässä.

Pitää saada taas muutakin elämää.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kakkapäiden nimiä vaan kehiin, niin tilaan raidauksia!
BettyB.

Lolita kirjoitti:
Kakkapäiden nimiä vaan kehiin, niin tilaan raidauksia!
Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!

PAss: mulle ehdotettiin jo että voisin luvata lähettää niille tissikuvia jos ne lopettais mun kiusaamisen.. mut onneks mulla on teidät! :h:
Vastaa Viestiin