Suvinen kirjoitti:.......Arskalle turvallista matkaa tampesteriin. Älä hyvä ihminen kerro paikallisille kitisijöille mihin olet menossa, ne väijyy sua pian puskassa haulikon kanssa. Sitäpaitsi olin eilen ihan vaan kotona sen viinilasin kanssa, eikös se ala jo täyttää loppujakin hienostovaimon tuntomerkeistä? "Äiti ottaa nyt vähän viiniä. Ruuan kanssa. Ja illalla vähän rentoutuakseen. Olkaapas hiljaa ja menkää nukkumaan siitä."
Niin, tää sitaatti eiliseltä! Mietin äsken kun taas tulin kotiin tätä asiaa. Olen niin varma, ettei mua paremmin tunteva ole Kitinässä, mutta miksei olisi. Tästä mut saattaa tunnistaa tai ihan varmastikin, mutta kun olen ihan samanlainen luonnossa ja siis en kuitenkaan itseäni näin korosta, se on vitsiä, NIIN MUA EI AMMUTTU!
Mussukka

varmaan huoahtaa helpotuksesta! Täällä olen kultaaaa!!!
Noniin. Ja katsoin mussun tyyliä. Nyt oli siististi kotonakin. On se kivaa.
Eilen menin tosiaan Tampereelle ja ei siellä ammuja ollut eikä laitumia. Onneksi ymmärsin autossani että olimme johonkin taajamaan tulleet ja jarrut olivat kunnossa. MUTTA itse tennisnäytös oli LIMBOlainen. Nelinpeli näytti olevan ihan selvä. Suomalaiset olivat molemmat kuin ukkokodista. Ja Niemisen piti loukatakin itsensä. Nojoo, ei se Gulbista vastaan olisi pärjännä.
Otin hotellin, tai paremminkin huoneen Tampereelta ja vietin kummallista iltaa Tampereella. Mutta itseasiassa eksyin johonkin Koskiskeskukseen ja siellä oli tennisfaneja jotka tunsin. Johonkin soittoruokalaan menimme ja itse asiassa oli aivan hauskaa...heh. Muutamaan paikalliseenkin tutustuin ja Tamperelaiset tuntuivat lämpimiltä ihan ilman viinaa. Niinhän sitä sanotaan että Tampereella on ihania naisia. Noh.
Aamulla oli aikamoinen aamiainen ja jumalattoman paljon otin. Mulla oli hiukan ehkä hinnakas huone kun en jaksanna hakea tasolleni sopimattomampaa halpaa, hihhihhih. Tämä oli vitsi joka aukeaa vain itselleni.
AAMULLA käppäilin kävellen Pyynikille ja sain kuulla luotettavalta taholta et Niemiskä oli pipi ja en määä sit enää leikkinnä yhtään. Olin RAIvoissani ja en tosiaankaan jäänyt katsomaan tynkäotteluja.
Sensikaan olin Aulangolla ihan omalla lomallani ja sitten kotona nyt ja kylläpä olen levollinen!
Pikku kulta-autoni toimi kuin enkeli vaikka se mulle jutteli, että missä helvetissä sä oikein mua ajatat. Kun ei mun sporttityttöni oo juur ollunna Kehä3:n ulkopuolella. No on se , mut heitin vähän vitsiiii...
Emmä tiiä onks nää mitenkään kivoja teille vai haluatteko vaan kaljaa ja mukuloiden juttuja ja kännejä ja sekoiluja. EMMÄ niitä pysty järkkäämään kun en onnistu sekoilemaan mitenkään.Vaikka mulla ei yksi söötti Stadinarska-lapsi tai Arskatar paha asia kyl oliskaan. MUTKU ei se yhtäkkii tost vaan napista TUU.
GEETZU

tuli mieleeni tänään siitä kun joku sanoi jotain KETSUKSI. Ja se on kuulemma ketun ja suden yhdistelmä. MISTÄ tulee Geetzu??? Jos luottonaiseni on paikalla, kertokoon.
Mussukainen vstatkoon, onko hän iloinen kun Arska ELÄÄ JA VOI VARSIN TÄYTELÄISESTI. SÖI TÄNÄÄN Frutti Di Marea. Nami. Tarjoilija sekosi Arskan edessä, mutta siihen olen tottunut.
STADIN sellainen Arska
ässäkortti kaikkialla
Arskalaiset Fan Club Oy
puheenjohtaja, mussukkaneuvos