nyt kun vielä ilmat suosis

Pah, anna palaa vaan. Ei kaikki täällä voivottele paheksuvasti, jokainen saa elää elämänsä kuten parhaaksi näkee. Eiliseen keskusteluun siis viitaten.SaintJohnPerse kirjoitti: Ei mulla taaskaan ole mitään asiaa, kun halusin vähän huomiota ja vähän päteä.
No, oikei...Geetzu kirjoitti:Komps komps!Georgina kirjoitti:Pah, anna palaa vaan. Ei kaikki täällä voivottele paheksuvasti, jokainen saa elää elämänsä kuten parhaaksi näkee. Eiliseen keskusteluun siis viitaten.SaintJohnPerse kirjoitti: Ei mulla taaskaan ole mitään asiaa, kun halusin vähän huomiota ja vähän päteä.
Siitäkö se johtuu? t. tyhmäGeetzu kirjoitti:Hemmetti, 3 kertaa jo korjasin typoja. Onneks tääl ei oo ketään ni ei tullu sitä kauheeta muokattu-tekstiä tohon alas, siis huh...
Onko täällä kukaan rutissut miehen seikkailuista?Lolita kirjoitti:Mä ainakin luen ihailulla noita SJP:n seikkailuja. Älkää viitsikö rypistellä otsianne, tuohan ihan tavallista kitylutkailua. Ei pitäisi edes kulmakarvan nousta. Runkkis on hyvä ja jatkaa välitsemallaan tiellä, itse asiassa sulla on velvollisuus jatkaa ja hoitaa hommat, kun ei niitä tunnu kukaan muukaan täällä hoitelevan.
Onhan täällä vielä yli puolet sinkkuja. Järjestetään pariskuntamiitti ja kutsutaan SJP sinne, niin saadaan taas lisää sinkkuja.Edith kirjoitti:Tää palsta oli kyllä hauskempi silloin, kun täällä oli enemmän sinkkuja.
Eikäku. Sitä ihmistyyppiä, jotka harvoin suoraan sanovat kenestäkään mitään vähänkään henkilöön kohdistuvaa, sellasia varmanpäälle pelaajia. Vähän kuin antaa kaikkien kukkia. Et ei vain joku loukkaantuis, vaikka tarkoitus on pohjimmiltaan hyvä, kuten esmes mun pointti eli SJP pysähtyis oikeesti miettimään elämäänsä, eikä aina toistais samaa ahdistusta tuottavaa kaavaa. Sama juttu gatin kanssa.Geetzu kirjoitti:^ Me ollaan sitä osastoo, jota kiinnostaa muutkin kuin omat nussimiset.