Tuukkonää sitte meille yökylään? Ukkokulta odottaa sinuu innokkaastiSuvinen kirjoitti:Ich komme!

No ei me ny niin pelottavia ollaSuvinen kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Tuukkonää sitte meille yökylään? Ukkokulta odottaa sinuu innokkaastiSuvinen kirjoitti:Ich komme!Pelottavaa!
No, saa nyt nähdä mihin pääni kallistan loppupelissä. Kissankusisohva kuulosti kyllä houkuttelevalta
Minä tiukkapipoilen sun seurassa sitten siitä syystä, ettei vaan viuna maistu :PBliss kirjoitti:Jos tulen, tulen autolla, eli olen taas kerran se tylsä tiukkapipotäti, joka rypistää kuonoa alkoholijuomille :D
Aina pitää olla kuski matkassa, niin liikkuminen on helppoa ja halpaaBliss kirjoitti:Jos tulen, tulen autolla, eli olen taas kerran se tylsä tiukkapipotäti, joka rypistää kuonoa alkoholijuomille
Suvinen kirjoitti:Sunkin pitää opetellaNip kirjoitti:Gai ny kuQuarter kirjoitti:Nyt vasta katoin...ninni... 11750!! mitä helvettiä??
ruokitte tollai!
raportoimaan pyykinpesus ja kaljanjuontis Kitinään. Sillail se karttuu katos nopee.
Ethän sä ole edes tulossa Lintsille, olisi ihan tyhmä veto :D Mut tarvisin... ööö... just ton kolmesataa? ;)Pyry-Matias kirjoitti:Paljon sä muru tarviit, voitin just puolessa tunnissa 300e nettipokerissa? Pistä tilinro, niin isi sponssaa 8)
Hei kelatkaa vähä!Pyry-Matias kirjoitti:Vitun Kela, murhataan neXiberia kirjoitti:t. nimim. olen velkaa Kelalle, vittu