Ei täällä ole kuin yksi homo, ja kyllä se aikoo osallistua kuitenkin.Niba kirjoitti:pysyy homot poliisitaloissa..
KiirasKeskiviikko
Tosi metallipäät ei mitään sadetta edes huomaa. Jonkun W.A.S.P:n kuuntelijat onkin sitten toinen juttu, kermaperseiden meikit valuu.Niba kirjoitti:Tuskaan olisi W.A.S.P. korkeintaan kutsunut mutta kun sateet jatkuvat niin eiköhän perruutuksia tule ja lippuja jakoon, kamoon sokeripalat!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tää nyt voi kuulostaa HIUKAN hullulta mun sanomana, ja otan kyllä tästä itsekin opikseni..mutta mä en voi sietää ihmisiä, jotka puhuu koko-vitun-ajan.
Siis vaikka puhun itekin paljon, osaan myös pyytää anteeksi jos keskeytän..ja osaan myös kuunnella. Kaikki ei.
(Projisio, joo.)
Aargh, kaksi ja puoli viikkoa kesälomaan. Luojan kiitos.
Siis vaikka puhun itekin paljon, osaan myös pyytää anteeksi jos keskeytän..ja osaan myös kuunnella. Kaikki ei.
(Projisio, joo.)
Aargh, kaksi ja puoli viikkoa kesälomaan. Luojan kiitos.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Olen myös aatteellisesti hakemassa vahvistusta epäilyilleni..Bluntly kirjoitti:Tosi metallipäät ei mitään sadetta edes huomaa. Jonkun W.A.S.P:n kuuntelijat onkin sitten toinen juttu, kermaperseiden meikit valuu.Niba kirjoitti:Tuskaan olisi W.A.S.P. korkeintaan kutsunut mutta kun sateet jatkuvat niin eiköhän perruutuksia tule ja lippuja jakoon, kamoon sokeripalat!
Mutta hevihirmu on itse menossa sijoille?
Piru kun pitää mennä viikon päästä mennä ryyppääämään neljäksi päiväksi Tallinnaan, joutuu ehkä kuitenkin skippaamaan Tuskan kaikissa muodoissaan..
Pyyhin Netikettiin..
Paska ilma, mutta hyvä mieli!
Hajotkaa siihen
EDIT: Iyyyh, aika rasvaisia ehdotukset, joissa joku cityn käyttäjä kysyy/tekee tarjouksen siitä, että tulisi kuvattavaksi. Varsinkin kun tyyppi sanoo, että saisin kopiot. Siis mitvit? Vastasin ukkelille, että tälläinen vanha horo ei kaipaa enää poseeraamisesta saatavaa boostia itsetunnolle. Sopii paremmin nuorille huitukoille.
Hajotkaa siihen

EDIT: Iyyyh, aika rasvaisia ehdotukset, joissa joku cityn käyttäjä kysyy/tekee tarjouksen siitä, että tulisi kuvattavaksi. Varsinkin kun tyyppi sanoo, että saisin kopiot. Siis mitvit? Vastasin ukkelille, että tälläinen vanha horo ei kaipaa enää poseeraamisesta saatavaa boostia itsetunnolle. Sopii paremmin nuorille huitukoille.
Viimeksi muokannut Rahkapussi, 27.06.2007 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolmas päivä ilman tupakkia, hyvin menee
Huomenna katsomaan erästä kartanoa, josko sinne pääsis hienohelmana bilettämään syksyllä. Yksi paikka meni alta urpon työntekijän takia (joka unohtanut mainita varauksesta muille...).
Tänään kotona vuorossa tortilloja
Pitkästä aikaa!! Namz.
Töissä vähän SEIS- meininki ja silmät ristissä. En uskalla edes ottaa päikkäreitä kun pelkään nukkuvani yön yli. Sen siitä saa kun rytmit on mitä on..
Mä luulin lihonneeni juhannuksena ainakin 5kg kaiken sen makkaran ja kaljan takia; ei ollut tullut kuin 1 kg enemmän. Jei! Nyt mä saan sitten virallisesti luvan vetää kermaviilit vaikka purkki kerrallaan. Ihan ku mä olisin joskus jollain dietillä muka ollut.. phyi.
Tekis mieli taas olutta. Apua.
Ai niin, ja Vihtahousulle onnea illan rientoihin
*pus*

Huomenna katsomaan erästä kartanoa, josko sinne pääsis hienohelmana bilettämään syksyllä. Yksi paikka meni alta urpon työntekijän takia (joka unohtanut mainita varauksesta muille...).
Tänään kotona vuorossa tortilloja

Töissä vähän SEIS- meininki ja silmät ristissä. En uskalla edes ottaa päikkäreitä kun pelkään nukkuvani yön yli. Sen siitä saa kun rytmit on mitä on..
Mä luulin lihonneeni juhannuksena ainakin 5kg kaiken sen makkaran ja kaljan takia; ei ollut tullut kuin 1 kg enemmän. Jei! Nyt mä saan sitten virallisesti luvan vetää kermaviilit vaikka purkki kerrallaan. Ihan ku mä olisin joskus jollain dietillä muka ollut.. phyi.
Tekis mieli taas olutta. Apua.
Ai niin, ja Vihtahousulle onnea illan rientoihin

The great club outshines the individual, always and forever.
Ei kai se isojen bileitten paikka? Aika tylyä, jos meni. Toivottavasti löytyy mukava ja parempikin paikka.Elppis kirjoitti:Huomenna katsomaan erästä kartanoa, josko sinne pääsis hienohelmana bilettämään syksyllä. Yksi paikka meni alta urpon työntekijän takia (joka unohtanut mainita varauksesta muille...)
Siis ei kettu, onneks jo nyt kotona, mä olen aivan puhki. Kamala duunipäivä ja sitte 2 tuntia kuulusteluissa vain todetaksemme, että mun ei tarvitse todistaa lähisukulaistani vastaan 
Onneks 80-vuotispippaloista päästiin äkkiä kotiin.
Nyt pyykille ja siivoomaan loppuun kissanhoitajaa varten. Mä nukahdan imurin varteen, trust me.

Onneks 80-vuotispippaloista päästiin äkkiä kotiin.
Nyt pyykille ja siivoomaan loppuun kissanhoitajaa varten. Mä nukahdan imurin varteen, trust me.