Sheetlord kirjoitti:Itse paskat nakkaan siitä, mitä tämän serverin kulmalle viestejään naputtelevien ihmisten elämässä palstakontribuution ulkopuolella tapahtuu. Olisin suunnattoman hämmästynyt, jos joku täällä sanoo käyttävänsä nanosekuntiakaan palstahahmo Sheetlordin takaa löytyvän ihmisen pohdiskeluun.
Prinssi uljas sadun ihmemaan tuli puolustamaan, tätä odotinkin
Mun pointti oli se, että esimerkkihenkilön eli numban kirjoituksia lukiessa on ymmärtääkseni hyvin vaikeaa olla edes joskus pysähtymättä miettimään miten ihmeessä hän viitsii postata törkyjää aina uudestaan ja uudestaan. Ei hyvinvoiva ihminen vaan tee niin. Toisaalta numba ei vaikuta hullultakaan. Tätä nyt on ihan turha käännellä tämän enempää, ainakin minun puolelta kyse on vain numban teksteistä.
Pyry-Matias kirjoitti:Prinssi uljas sadun ihmemaan tuli puolustamaan, tätä odotinkin
Taasko mää perkele astuin siihen tosikkomiinaan? Vaikka putkimiinoja ei saadakaan kiellettyä, nämä ainakin pitäisi saada kiellettyjen aseiden listalle Tämä on noloa!
par-sky kirjoitti:
koska sä olet niiiin mielenkiintoinen että kaikki kirjoitetut viestit koskee väistämättä sua jos ei ole muuta sanottu... eihän kukaan voi käydä keskustelua ilman sinun jatkuvaa huomioimista. itse asiassa, eihän täällä ole mitään muuta puhuttavaa kun sinä.
Tästä huomiosta olen kiitollinen. Thanks par-sky, olen monesti yrittänyt muuttaa itseäni, mutta se on syvällä ja aina törmään ongelmiin. Yritän objektiivisempaa otetta... hän yrittää.
ninnithequeen kirjoitti:
Vedä sinä vittu päähäs äläkä opeta äitiäs nussimaan.
Kun taas tämä repliikki ehkä kertoi kirjoittajastaan jotain, eikä minusta.