Voi jeesus, taidan olla se jolla on vähiten ongelmia tällä palstalla.NuoriDaavid kirjoitti:Sulla on selkeästi joku ongelma, mutta mikä?
Veteletkö kaikki diagnoosisi samaan tyyliin hatustasi?
Enhän mä vetänyt diagnoosia, mä kysyin.1108 kirjoitti:Voi jeesus, taidan olla se jolla on vähiten ongelmia tällä palstalla.NuoriDaavid kirjoitti:Sulla on selkeästi joku ongelma, mutta mikä?
Veteletkö kaikki diagnoosisi samaan tyyliin hatustasi?
Jos alat miettiä liian syvällisiä nettipalstan kirjoituksista/kirjoittajista/kirjoitusten motiiveista, on aika pitää lomaa. Väänsinkö tarpeeksi selkeästi ratakiskon mutkalle?NuoriDaavid kirjoitti:En oikein ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen.Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
Tämä on kehäpäätelmä. Jos ajattelet näin, eikö SINUN olisi tarpeen pitää tauko? Ja jos minä ajattelen näin, koska sinä ajattelet näin, koska Dave ajattelee näin, minun varsinkin olisi hyödyllistä pitää kesän mittainen tauko.Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
Ah so. Minä olen vain utelias, en syvällinen.Bliss kirjoitti:Jos alat miettiä liian syvällisiä nettipalstan kirjoituksista/kirjoittajista/kirjoitusten motiiveista, on aika pitää lomaa. Väänsinkö tarpeeksi selkeästi ratakiskon mutkalle?NuoriDaavid kirjoitti:En oikein ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen.Bliss kirjoitti:Onkohan ND:n aika pitää kesän mittainen tauko Intternetistä?
Sama vika, tosin kesiksen alkuun on vielä kolme vkoa. Sit lentää kone kiinni.Bliss kirjoitti:Ja pidänkin, kunhan saan nämä pakolliset koneella kökkimiset (=työt) pois alta
Miksi keksiä pyörää uudestaan tai koittaa korjata jotain mikä ei ole rikki?PerttiMakimaa kirjoitti:Jospa kuitenkin koettaisit tänä juhannuksena jotain uutta.MGandhi kirjoitti:Itse ajattelin viettää intensiivisen Kitinäkesän ja aloittaa sen viettelemällä Kitinäjuhannuksen. Juon kalsarikännit, poltan keittiön pöydällä kokon ja kitisen yksinäni perustamaani Kitinä-Jussi-ketjuun!
Aika omituinen logiikka. Siis netissä saa tehdä mitä vaan, mutta se ei sinua kiinnosta? Onko netti joku yleisoikeutus käyttäytyä miten vaan? Minusta taasen on hyvin outoa se, että sinua ei kiinnosta miksi joku kolmekymppinen riehuu vähän väliä keskustelupalstalla, jossa te kumpikin päivittäin "asioitte".Bliss kirjoitti:Kyllä. Jos siis näen. Nettiriehunta ei kuulu tähän näkemiseenNuoriDaavid kirjoitti: Jos näet jonkun riehuvan sekavana, niin eikö sinua kiinnosta tietää, mistä on kyse?
Miksi kenenkään virtuaaliyhteisöön kuuluvan pitäisi olla vähääkään kiinnostunut samaan yhteisöön kuuluvan ihmisen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, a) etenkään jos ko. henkilöä ei ole koskaan tavannut tai b) ihmisellä on ihan oikea elämä perheineen ja duunipaikkoineen elettävänä?Pyry-Matias kirjoitti:Vaikutat ylemmyydentuntoiselta ja välinpitämättömältä.
Luin että poltan keittiön pöydällä kalsarit. Se oliskin ollut siistiä!MGandhi kirjoitti:Itse ajattelin viettää intensiivisen Kitinäkesän ja aloittaa sen viettelemällä Kitinäjuhannuksen. Juon kalsarikännit, poltan keittiön pöydällä kokon ja kitisen yksinäni perustamaani Kitinä-Jussi-ketjuun!
Susta en tiedä, mutta se killkill oli kyllä melko homo.Sheetlord kirjoitti:Olisin suunnattoman hämmästynyt, jos joku täällä sanoo käyttävänsä nanosekuntiakaan palstahahmo Sheetlordin takaa löytyvän ihmisen pohdiskeluun.