Etsi kuvasta:
Niin, siis ninni puhui 1108:lle ei sulle. Kai sä sen hiffasit?plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Siis mitä vittua? Missä olen sinua loukannut?plumps kirjoitti:Olet mikä olet ja minunkin pitää hyväksyä se, samoin kuin sinun minä.
Jos perkele olet pieraissut tautisen äpärän vaginastasi, niin vittu se minun vika ole, syytä paskoja geenejäsi.
Teillä evoluution harharetkillä on se nokkelapokkela tapa että olette aina niin vitun surkuhupaisia, eläkää asian kanssa ja vipeltäkää vittuun itkemästä ihmisten ilmoilta.
Sitä kukaan jaksa katsella kun ruma lapsi itkee...
Joo ei parempaan pysty, täällä.slam kirjoitti:kummallista miten TE pienet ihmiset nautitte niin vähäisestä huumoriarvosta.syttiK kirjoitti:Kahvit näytöllä. Kiitos.Sheetlord kirjoitti:Teidän kahden pitäis tavata.
Parempaa sentään kuin suurien ihmisten sittaisuus ja pieruhuumori.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Hei, kiitos sinulle. En todella ymmärtänyt = oikeasti en tiennyt. Mistä sen voisi tietää? Pelleilettekö te täällä vaan?Mylwin kirjoitti:Niin, siis ninni puhui 1108:lle ei sulle. Kai sä sen hiffasit?plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.plumps kirjoitti:Hei, kiitos sinulle. En todella ymmärtänyt = oikeasti en tiennyt. Mistä sen voisi tietää? Pelleilettekö te täällä vaan?Mylwin kirjoitti:Niin, siis ninni puhui 1108:lle ei sulle. Kai sä sen hiffasit?plumps kirjoitti:Sinänsä epäreilua minusta, jos tajuaa ja myöntää heikkoutensa ja kasvun paikkansa ja saa siitä sitten löylyksi jotain vihjailuja, joita ei ole varustettu ymmärtämään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Sulla on joku rooli päällä koko ajan. Varo kuule niitä käsikirjoituksia, ei ole sama missä tilanteessa laukoo minkäkin repliikin. Mullekin sanoit, että sulla on paska sielu [siis mulla, kun kenelläkään ei sellaista voi olla]. Luit sen paperin pakolla väärinpäin. Hei tarkkuutta peliin.1108 kirjoitti:Siis mitä vittua? Missä olen sinua loukannut?plumps kirjoitti:Olet mikä olet ja minunkin pitää hyväksyä se, samoin kuin sinun minä.
Jos perkele olet pieraissut tautisen äpärän vaginastasi, niin vittu se minun vika ole, syytä paskoja geenejäsi.
Teillä evoluution harharetkillä on se nokkelapokkela tapa että olette aina niin vitun surkuhupaisia, eläkää asian kanssa ja vipeltäkää vittuun itkemästä ihmisten ilmoilta.
Sitä kukaan jaksa katsella kun ruma lapsi itkee...
Kyllä sun pitää antaa sille Ninnille opetusta siihen lainaustekniikkaan, ettei tällaisia synny jatkossa.Mylwin kirjoitti: Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.
Mutta ei tämä hukkaa ollut - päin vastoin, sain yhden palasen palapeliini. Sinne hämärään metsään.
Kiitos ja olet Kiva (:
koska sä olet niiiin mielenkiintoinen että kaikki kirjoitetut viestit koskee väistämättä sua jos ei ole muuta sanottu... eihän kukaan voi käydä keskustelua ilman sinun jatkuvaa huomioimista. itse asiassa, eihän täällä ole mitään muuta puhuttavaa kun sinä.plumps kirjoitti:Kyllä sun pitää antaa sille Ninnille opetusta siihen lainaustekniikkaan, ettei tällaisia synny jatkossa.Mylwin kirjoitti: Ei. Ninni ei lainannut sua, joten se viittasi ketjun ensimmäiseen viestiin. Perusjuttuja, dear Watson.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onko tontulla muka pulla uunissa?ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.
Se selittäisi nämä vammaisuuskeskustelut. Nykyinen neuvolajärjestelmä pelottelee tulevat vanhemmat vaikka millä testeillä ja kertoo mitä kaikkia dna-rinkuloita voi olla vinksallaan. Keskiverto inssi sitä kuunnellessa jo alkaa epäillä ettei tuosta sopasta mitenkään täyspäistä voi tulla.
Tämä on ilmeisesti vaan numeron itsereflektiotapa käsitellä tätä ahdistuksentunnetta.
Been there, done that.
EDIT: Laske mieluummin todennäköisyyslaskentaa, tulet pitämään noista kertoimista.

No siitä en tiedä mutta jos naimisiin mennään niin eikö tapana ole tehdä myös lapsia? Puhuin vähän niinkun tulevasta.PerttiMakimaa kirjoitti:Onko tontulla muka pulla uunissa?ninnithequeen kirjoitti:Mä melkein (huom. melkein) toivon että teijän laps on vammanen.
Vammaisille on varmasti kiva nauraa, kunnes se oma lapsi sattuukin olemaan moinen. Voi vähän asenteet muuttua.
Ja ei, minun lapseni ei ole vammainen, jos nyt sitä mietitte

Niin että saatana sinäkin tajusit viimein tämän asian!ninnithequeen kirjoitti:No siitä en tiedä mutta jos naimisiin mennään niin eikö tapana ole tehdä myös lapsia?
Aivan, ensiksi naimisiin ja sitten vasta lapsia. Ei "känniseksiä laiturin alla elmukelmua kondomina" -tyylillä kuten sinä asian teit.
Sillai kato tehdään äpäriä, tieksä?