Mit vittua sä horiset?Riemumieli kirjoitti:Mistä tämä vihamielisyys kanssaihmistä kohtaan? Rakastatko äitiäsi?
Maanantai on jälleen HÄNEN tarjoamansa. Olkaa hyvät!
Sain kaverin kautta vuokrattua edullisesti mukavan juhlatilan, jonne sitten kannettiin tykötarpeet.SaintJohnPerse kirjoitti:Missäs piditte ne bileet sitten loppujen lopuksi?

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Eiköhän vielä tässä ehditä?sipsi kirjoitti:Joo. Mut tänään on oikeesti ohjelmassa vain se yksi annos. (Ainiin..ja mihin se absintti-ilta muuten jäi? Vai ootko jo niin vanha ettet jaksa enää?SaintJohnPerse kirjoitti:
No, kohta saat päivittäisen alkoholiannoksesi... Ei enään kauaa)
Yksi annos? Hah!
Hmm. No mikset sitten ikinä hiero mun jalkapohjia, jos kerran teet niin kaikille muillekin? Pitäiskö alkaa murjottaa?SaintJohnPerse kirjoitti:
Mistä tiedät ettei olla jo?
Mähän olen nussinut kaikkea mikä liikkuu...![]()
Eiku ei sittenkään, kutittaa aivan liikaa. Ei hyvä.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mutta sähän tykkäsit, että sun varpaita nuollaan eikä hierota?sipsi kirjoitti:Hmm. No mikset sitten ikinä hiero mun jalkapohjia, jos kerran teet niin kaikille muillekin? Pitäiskö alkaa murjottaa?SaintJohnPerse kirjoitti:
Mistä tiedät ettei olla jo?
Mähän olen nussinut kaikkea mikä liikkuu...![]()
Eiku ei sittenkään, kutittaa aivan liikaa. Ei hyvä.
Vai valehtelitko ja olen saanut turhaan suuhuni juuston makua?
Kyrpä on surkastunut jo aikaa sitten eikä muijaa ole lainkaan. Laitatko osoitteesi tai olinpaikkasi YV:llä?Pyry-Matias kirjoitti:Sä kans aina valitat. Sulla täytyy olla sisäänpäin kasvanut kyrpä tai ruma muija. *yllyttää murhaan*MGandhi kirjoitti:Jösses, että taas vituttaa tämäkin maanantai! *on murhanhimoinen*
WOOOOT!??MGandhi kirjoitti:Kyrpä on surkastunut jo aikaa sitten eikä muijaa ole lainkaan. Laitatko osoitteesi tai olinpaikkasi YV:llä?Pyry-Matias kirjoitti:Sä kans aina valitat. Sulla täytyy olla sisäänpäin kasvanut kyrpä tai ruma muija. *yllyttää murhaan*MGandhi kirjoitti:Jösses, että taas vituttaa tämäkin maanantai! *on murhanhimoinen*
- Riemumieli
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
KIITOS. Maistui IHANALTA. Ja nyt pusitan sut kuoliaaksi!Geetzu kirjoitti:Arskalle iloinen sadepäivän aamusuukko!
Ja didille sellanen hölmistynyt "wtf, mut sorry to hear" hymiö...
Oma olo on aamulenkin jälkeen varsin bueno. Nousin viideltä, ulkoilin tunnin ja nyt nautin jo aamukahvia työpaikalla, jossa ajattelinkin viettää kesästä melkoisen paljon. Olenhan rahanahne paskiainen, shoppailuun ja kodin tuunaukseen kyllästynyt jatkuvasti yksinäinen only-wannab-kotirouva. Uusi työpaikka - tai siis työpaikan uudet tilat - oikein viehkeä, mitä nyt sijaitsee vähän korvessa.
Tähän varmaan tottuu, koska vieressä on leipomokonditoria.
Ja herätän henkiin uudella suudelmalla.
IHANAA olla Geetzufani! Geetzu muru! Kun kaikki ymmärtäisi mitä merkitsee aito rakastava huoltapitävä fanius. halit!
Stadinarska
Arskoista arskoin
- Stadinarska
- Kitisijä
a) Suvimussu, enkö ole nimenomaisesti kieltänyt sinua olemasta baareissa. Hienot naiset kuten sinä eivät KOSKAAN norkoile baareissa tai pieriskele. Saat huomautuksen.Suvinen kirjoitti:Tukka kipiä ja ihan hirvee morkkis. Enhän minä sitä tupakkalakia muistanut.. heitettiin sitten baarista pihalle, eka kertaa elämässäniTai no, kauniisti ohjailtiin ulko-ovelle. Voi dääm. Siihen asti oli vissiin tosi hauskaa. Muistaakseni.
Voi vitun vittu. Ai niin. Ja tänään loppui se tupakanpolttokin taas vähäksi aikaa ainakin.
b) Suvimussukka, enkö useaan kertaan ole vannottanut sinulle ettei hieno nainen eikä huono nainen saa laittaa röökiä suuhun eikä p:uun.Saat varoituksen.
c) Mussukka/Suvinen, olen myös koettanut kasvattaa sinut rehelliseksi: Kyllä sä hyvin muistat ettei röökätä saa. Enkä usko, että sinua rehevä upea nainen saatetaan ovelle. Enkö ole varoittanut sinua olemasta uusi satu-Superior, vaikka hän rakastikin osin minua silloin kun vielä juttelimme.
d) Suvi-miuku, vähänkö monta kertaa olen ojentanut sinua ettei jumalauta saa kirota!! Saat potkun pempulle. Ja silitykset.
e) Ja Suvi- apumussukka, nyt tuli vakava huomautus koska olen lukemattomia kertoja jakanut käskyjä ettei saa juoda yhtään mitään päihdyttävää. isorintainen nainen ei milloinkaan saa juoda viinaa, koska se on todella outo yhdistelmä.
f) VILJALTI olen myös jakanut maaraäyksiä poistaa kamala kuvake avatar. Nyt sinun on aloitettava MUSSUKKA-kausi.
g) Ja mitä vittua sinulla on mielessäsi kun kiroat noin kummallisesti omaa sukupuolielintäsi. Jos huudat noi, älä nyt hyvä tyttö ikäänkuin itseäsi hauku. Nainen haluaa makkaraa ja siis ns. kullia, mies saa huutaa vittua kun se sitä tarvitsee. Nainen joka huutaa vittua on LEPSOLAINEN. Ja sinä olet hieno donna, muista se!
Sinähän mussukka koettelet tykästymystäni sinuun, sinä suvikulta kiusoittelet nuorta vanhaa kultaista Stadinarskaa. Miksi kummassa.
Saat vielä mahdollisuuden. Tästedes olet suloinen söpö, vieno sensuelli , ihanan runsas, seksikäs valikoiva ihanuus.
Siten olet Stadinarskan mussukka. Ja se on sitä jotain.
Ai kauhistus, Geetzu, älä nyt vain kulta mustistu!! Olen Mussukan yksityisopettaja, yksityiskammarissa...ainakin ajatuksissa,pimeässä, huh...
Stadinarska
kultatyttöjen salainen opettaja