ninnithequeen kirjoitti:Mutta musta ei koskaan tule yksinhuoltajaa. Tuo sama ukonrahjuke kyllä seuraa mua läpi elämän.
PS: kannattaa tehä ne muksut aikuisena.
Jos se vaik döödaa. Sit teet ratkasus uusiks. Tai jos se sekoo kamaan tai naapurin rouvaan ja pieksee sut tytskyn edes sairaalakondiksene. Tai jotain sellast paskaa. Kyllä kato kaikkee heittää elämä aikuistenkin nassulle, oon kuullu.
En kyllä kattonu linkkiä, sen verran vajaa alotusviestiks.
^ Ei saakaan, anteeks! Ite vaan miettiny. Sanoin äijälle, että mopon ja muiden pelottavien vehkeiden ostelu on ihan pannassa niin kauan ku muksut pieniä enkä pärjäis niiden kanssa yksin. Kun ei oo kukaan silleen varmuudella varakosinutkaan vielä, plan b kesken.
Geetzu kirjoitti:^ Ei saakaan, anteeks! Ite vaan miettiny. Sanoin äijälle, että mopon ja muiden pelottavien vehkeiden ostelu on ihan pannassa niin kauan ku muksut pieniä enkä pärjäis niiden kanssa yksin. Kun ei oo kukaan silleen varmuudella varakosinutkaan vielä, plan b kesken.
Tuo haluis kans moottoripyörän, arvaa saako? Muutenki semmonen säheltäjä välillä että...
Mul olis kyllä varamiehiä vaik kuin, haluukko yhden
ninnithequeen kirjoitti:Mul olis kyllä varamiehiä vaik kuin, haluukko yhden
Ei kiitti, mä tsekkaan ensin kortit loppuun ja venaan tulisko Tixiltä paperisena lupaus.
Ei mut niin, omalla kohdalla ajatus yksinhuoltajana olemisesta ei ole mikään maailman paskin vaihtoehto (en ole siis kieltänyt lentämistä, autoilua, uutta venettä, mönkkäriä, mitään tappolelua). Jos liitto oikeesti kusee ja rankasti niin en näe syytä kuolla siihen hitaasti, vaan sitten kyllä poistutaan, pilkotaan tilanne. Mähän oon itseasiassa ollutkin yh paperilla pitkään, ei se pöllömpää ollut, silleen vauvaiässä niin ku. (Sai valita lapselle nimen ihan ite ja kaikkee tosi coolia, nyt huomaan väitteleväni aamuisin tumppujen väristä en suinkaan lapsen vaan isinsä kanssa. Sais kyllä lähteä jos ei ois suht hyvätuloinen ja muksun mielest "aika siisti isi".) ;p
Geetzu kirjoitti:Nauru ei vielä sit riitä lupaukseks!
Mä täs niinq venailen sitä kosintaa, ei kait sitä muuten voi lupailla?
Niin joo... Eli jos saan kenkää niin mennäänhän me sitten heti asap naimisiin? Romanttinen kosinta! Käsitä tämä sellaisena! Et uskokaan minkä riskin nyt otin, tosin ei ne Saksas lue laatupalstoja, eikä näitäkään ehdi jälkeenpäin täällä toki ei ei...