Feikkinakukuvat
Mä en ota kantaa tähän nakukuvajupakkaan, mutta jengin banniminen siksi, että ne vituttaa, on syvältä. Vaikka Gatin vuodatukset on nähty jo moneen kertaan, niin näkisin ettei tämän banniminen foorumin tasoa kyllä nosta.
Kysyttiin, mitä annettavaa Gatilla tälle foorumille on. Mitä minulla on? Entä Aasilla (lukuunottamatta mode-/adminointia)? Bannia molemmille? Listaa voisi (ainakin mun näkökulmastani) jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Pointti tässä on se, että aina silloin tällöin 99% paskaa kirjoittava idioottikin onnistuu tuottamaan kiintoisan viestin. Jos tämäkin viesti missataan siksi, että käyttäjä on bannittu, on foorumin taso laskenut.
Tälläkin foorumilla on nore-toiminto käytössä syystä.
Kysyttiin, mitä annettavaa Gatilla tälle foorumille on. Mitä minulla on? Entä Aasilla (lukuunottamatta mode-/adminointia)? Bannia molemmille? Listaa voisi (ainakin mun näkökulmastani) jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Pointti tässä on se, että aina silloin tällöin 99% paskaa kirjoittava idioottikin onnistuu tuottamaan kiintoisan viestin. Jos tämäkin viesti missataan siksi, että käyttäjä on bannittu, on foorumin taso laskenut.
Bannimisen suhteen olen kriittinen. Numbaakaan, joka kirjoitti äärimmäisen vastenmielisen viesti ja jolla ei ole mielestäni mitään annettavaa, en olisi bannaamassa.MGandhi kirjoitti:Mä en ota kantaa tähän nakukuvajupakkaan, mutta jengin banniminen siksi, että ne vituttaa, on syvältä. Vaikka Gatin vuodatukset on nähty jo moneen kertaan, niin näkisin ettei tämän banniminen foorumin tasoa kyllä nosta.
Oikeastaan tuollainen palstahahmo, kuin numba, on oikeastaan hyvä. Kun näkee toisen tekevän itsestään täydellisen idiootin, oma arvo omissa silmissä nousee.
Varjojen rakentamiseen on monia konsteja. Eräät suosivat LISÄVALOTUS-työkalua (OK-käsi työkalupaletissa). Se tummentaa joko kirkkaita-, keski- tai tummia sävyjä. Jos varjoja tehdään "maalaamalla päälle", valitse layerin tilaksi "tummentava" tai "kertova" ja lisää tarvittava määrä kohinaa. Hienosäädä layerin läpinäkyvyysprosentilla.Rapanhapakko kirjoitti:Korjasin tukkaa. Mutta millä niksillä saa itse tehtyä onnistuneita uskottavia varjoja?
Jos laitan ruiskulla, tulee harmaa piirrostöhnä josta pohjan väri ei näy, ei uskottava. Tehdä layeri varjoon jäävästä osasta ja tummentaa se?
Kyllä voi. Valitse ko. layer, CTRL-T. Oikealla hiirellä voi sitten valita halutessaan Vinotuksen, Perspektiivin tai Vapaan muunnoksen.Rapanhapakko kirjoitti:Eikö Photarissa tosiaan voi säätää yhden layerin KOKOA (mittoja) , mikä helpottaisi näissä pään koon haarukointia. Nyt kokeilen erillisellä headshotkuvalla eri kokoja ja pastaan niitä pohjakuvaan.. hankalaa ja aikaavievää.
Ei semmoset kellot kihaltanu päässä et "Ällös ollos idiootti"?Rapanhapakko kirjoitti: Tietääkseni en rikkonut sääntöjäkään, täytyisi sitten tehdä uusi Lex Gattaca: "Ällös julkaise feikkinakukuvia Kitinäläisistä".
Oonhan mä itekkin maalta. Sä vaan teet sen "juntti"-imagos niin selväks et se on hupaisaa. Sulle tuntuu olevan uusin villitys ja huvitus se että mä oon baarimikko. Hitto, mä käyn sentäs töissä ja elän omaa elämääni enkä kyhjötä vanhempieni luona ja katkeroidu elämääni.Niinkuin baarimikko Quarter, jolle suurin solvaus on sanoa, että joku on maalta
--
Tuskin G:n banniminen on henkilökohtaista. Tämä mies on pahoittanut nyt useamman palstalaisen mielen niin monta kertaa, että miksi tätä pitää katsella? Vaikka ollaankin liberaali rangaistusvapaa palsta, niin joku roti sentäs. Tulee G:ltä aina välillä hyviäkin aloituksia. Tai hyviä siinä mielessä että aiheuttavat keskustelua muutenkin kun vittuilu/flametus/vinkuvonku-tulvaa. Ja kun ei vaan mene perille, kun sanotaan tekstin loukkaavan ja käsketään jättämään rauhaan, niin pakkohan sille on jotain tehdä. Noraus on olemassa joo, mutta ei se rajoita G:n toimintaa. Sitten se voi vapaasti tehdä mitä lystää kun asianomaiset ei älähdä ja puolustaudu.
Heilutan natsikorttiani hyvin mielelläni tämän tollon edessä.
Hupaisampaa on se, että jengi täällä ottaa itseensä jonkun Gatin jutut. IMO oma vitun moga jos tulee tippa linssiin.Quarter kirjoitti:Tuskin G:n banniminen on henkilökohtaista. Tämä mies on pahoittanut nyt useamman palstalaisen mielen niin monta kertaa, että miksi tätä pitää katsella? Vaikka ollaankin liberaali rangaistusvapaa palsta, niin joku roti sentäs. Tulee G:ltä aina välillä hyviäkin aloituksia. Tai hyviä siinä mielessä että aiheuttavat keskustelua muutenkin kun vittuilu/flametus/vinkuvonku-tulvaa. Ja kun ei vaan mene perille, kun sanotaan tekstin loukkaavan ja käsketään jättämään rauhaan, niin pakkohan sille on jotain tehdä. Noraus on olemassa joo, mutta ei se rajoita G:n toimintaa. Sitten se voi vapaasti tehdä mitä lystää kun asianomaiset ei älähdä ja puolustaudu.
Koko tää bannausjupakka tylsistyttää palstaa entisestään (olettaen, että bannattu ei reggais sisään uudella nikillä), joten onpa paljon järkeä. Sittenkö ollaan tyytyväisiä, kun kukaan ei enää käyttäydy huonosti ja kaikilla on kivaa korkeintaan rakentavan pikku kinailun merkeissä.
Kyllä tänne peikkoja aina mahtuu. Mietippä paljonko olis taas ollut postauksia eilenkään, jos G ei olisi kuvaa postannut...
Totuus on, että tämä palsta pyörii pitkälti G:n ympärillä, me muut olemme vain statisteja tässä näytelmässä.MGandhi kirjoitti:Hupaisampaa on se, että jengi täällä ottaa itseensä jonkun Gatin jutut. IMO oma vitun moga jos tulee tippa linssiin.Quarter kirjoitti:Tuskin G:n banniminen on henkilökohtaista. Tämä mies on pahoittanut nyt useamman palstalaisen mielen niin monta kertaa, että miksi tätä pitää katsella? Vaikka ollaankin liberaali rangaistusvapaa palsta, niin joku roti sentäs. Tulee G:ltä aina välillä hyviäkin aloituksia. Tai hyviä siinä mielessä että aiheuttavat keskustelua muutenkin kun vittuilu/flametus/vinkuvonku-tulvaa. Ja kun ei vaan mene perille, kun sanotaan tekstin loukkaavan ja käsketään jättämään rauhaan, niin pakkohan sille on jotain tehdä. Noraus on olemassa joo, mutta ei se rajoita G:n toimintaa. Sitten se voi vapaasti tehdä mitä lystää kun asianomaiset ei älähdä ja puolustaudu.
Koko tää bannausjupakka tylsistyttää palstaa entisestään (olettaen, että bannattu ei reggais sisään uudella nikillä), joten onpa paljon järkeä. Sittenkö ollaan tyytyväisiä, kun kukaan ei enää käyttäydy huonosti ja kaikilla on kivaa korkeintaan rakentavan pikku kinailun merkeissä.
Kyllä tänne peikkoja aina mahtuu. Mietippä paljonko olis taas ollut postauksia eilenkään, jos G ei olisi kuvaa postannut...
Pari viimeisintä isompaa keskustelua ovat olleet "g terapiaan" ja tämä.
Ilman niitä olisi aika tylsää.
Ps Voitte itse arvata ketä kolmesta g:stä tarkoitan.
Niin mutta me nyt kuitenkin asutaan Suomessa, sivistysvaltiossa. Eikö täälläkään enää saa syödä sikaa tai näyttää kengänpohjia vain koska jossain vinkuintiassa ne käsitetään loukkaaviksi? Maassa maan tavalla.Rapanhapakko kirjoitti: No täällä Kitinässä, joka on pääsosin sanoisinko urbaania porukkaa, riittää haukkumasanaksi tosiaan jotkut mutaiset saappaat tai pellon laidassa seisominen tai toisaalta viherpiipertäjyys tai vasemmistolaisuus. Ja useimmille on itsestään selvää, että ne on huvittavia asioita. Vaikka ne ovat ihan asiallista toisaalla. Mutta jossakin kulttuurissa urbaanius saati baarimikkous se vasta onkin huvittavaa. Baarimikko! Baarimikko!Eli vähän tasoitusta ja suhteellisuutta noihin "itsestäänselvyyksinne".
Sanos muuta...Onneksi puun hinta nousee nyt eksponentiaalisesti

Harvemmin kai, mutta oikeuttaako se sinut sikailemaan silti? Jos on niin paska pelisilmä ettei huomaa toisen loukkaantuneen niin sitten on, mutta prkl kun sinä et edes pyydä anteeksi tai lopeta. Jatkat, jatkat ja jatkat etkä voi antaa asian olla. Aina pitää saada viimeinen sana, eikä se ikinä ole "Anteeksi".Harvemmin noin on tapahtunut viime vuosina! Ja vittu, täällähän muillakin kääntyy vaikka plasmatelevisioketju henkilökohtaiseksi vittuiluksi, se on minusta O.K. Jos viittat Helykkään, niin kuten olen sanonut, minun oli vaikea huomata ärtymystään ennen kuin lopuksi veteli turpiin.
Jaa että juodaan sitten itse keiteltyä pontikka salaa kuusen alla, kirotaan paskaa säätä ja huonoa satoa jonka jälkeen heilutaan kirveen kanssa ympäri kyliä?Rapanhapakko kirjoitti: Sulla on harhakäsitys, että urbaani biletys baari geelihipsimis trendipelleily ym olisi alkuperäistä suomalaisuutta. Kaupunkien nuorten aikuisten alakulttuuri, eikä edes heistä läheskään kaikkien.

"Katos juippi, tää on sitä nykyaikaa!"
Baari-/clubi-/yökerhokulttuuri nyt vain on laskeutunut suomeenkin ja ilmeisesti hyvin on otettu vastaan kun ihmiset siellä käyvät.
No oli banniminen oikein tai väärin, niin ainakin se näyttää olevan täysin yhdentekevää kun kylähullu jatkaa kirjoittelua toisella nikillä.MGandhi kirjoitti:Mä en ota kantaa tähän nakukuvajupakkaan, mutta jengin banniminen siksi, että ne vituttaa, on syvältä. Vaikka Gatin vuodatukset on nähty jo moneen kertaan, niin näkisin ettei tämän banniminen foorumin tasoa kyllä nosta.
Kirjoittelinkin myöhemmin:Chap kirjoitti:No oli banniminen oikein tai väärin, niin ainakin se näyttää olevan täysin yhdentekevää kun kylähullu jatkaa kirjoittelua toisella nikillä.MGandhi kirjoitti:Mä en ota kantaa tähän nakukuvajupakkaan, mutta jengin banniminen siksi, että ne vituttaa, on syvältä. Vaikka Gatin vuodatukset on nähty jo moneen kertaan, niin näkisin ettei tämän banniminen foorumin tasoa kyllä nosta.
Jotenkin vaan tuntuu, että modet powertrippailee ylipäätään aina noilla banneillaan. Palstasta riippumatta. 'Banning just cause I can!'Koko tää bannausjupakka tylsistyttää palstaa entisestään (olettaen, että bannattu ei reggais sisään uudella nikillä), joten onpa paljon järkeä.
Ainahan maalaisia on mollattu tavalla tai toisella vähän hitaina jne. Viherpiperrys ja kettutyttöily on itseaiheutettua nimittelyä. Ilman radikaaleja eko-terroristeja ei antipatioita ja vihaa olisi kehittynyt luonnonsuojelijoita kohtaan. Senkus pilkkaat baarimikkoja. Siinä työssä kun on tottunut kuulemaan paskaa, vinkumista, kitinää, avautumisia ja muuta vastaavaa äänijätettä. Myös "vitun kuulapää", "paska jätkä", "mulkku", "vitun homo", "epäreilu paskiainen" jne hellittelynimet on käyty läpi siitä tiskin yliRapanhapakko kirjoitti: Niin sinä ja kaverisi käyvät. Ja valtaosa kitinäläisistä. Sinä olet töissäkin. Voi ollakin, että jonkinlainen enemmistö. Mutta se vaikutelma on kiinni siitä missä käy. Esimerkiksi uskiksia on Suomessa niin paljon, että he omassa maailmassaan varmaan kokevat että suomalaisuus on nokiamissiota ja herättäjäjuhlia.
Mutta siis tympii se, että Kitinässä voidaan käyttää maalaisuutta tai traktoria tai talikkoa tai talonpoikaiskulttuuria (joka ennen oli se suomalaisten eniten arvostama asia), tai toisaalta viherpiipertäjyytta tai kettutyttöilyä jonain haukkumasanana. ja se on täällä niin itsestäänselvää. Kyllä siihen sopii vastata pilkkaamalla vaikka baarimikkoja. Sokeutta sulta jos et tätä suhteellisuutta tajua.

Aika turhaa on näitten kylähullujen bannaus kun jostain aina putkahtaa takaisin. Täydellinen noraus on varmaan ainoa keino. Tuskin kukaan viitsi pitkään peeloilla jos ei mitään palautetta saa.
Huolestuttavaa on, että mm. sellaiset hauskat ja älykkäät kirjoittajat, kuten Kitypimpit ja HellBell ovat ilmeisesti näitten idioottien ansiosta, hävinneet palstoilta.
Huolestuttavaa on, että mm. sellaiset hauskat ja älykkäät kirjoittajat, kuten Kitypimpit ja HellBell ovat ilmeisesti näitten idioottien ansiosta, hävinneet palstoilta.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson