Keskiviikotus
Keskiviikotus
Epäilyttävän seesteinen olo. Nyt pitäisi vielä tietää, johtuuko se hormonimyrskyistä vai vaarallisen alhaisesta hemoglobiinista...
No sehän se, vallan mukava juu. Mitä sulle kuuluu? Onko kaikki hyvin?kipeä ukkeli kirjoitti:Alkoholismi on mukava asia.sipsi kirjoitti:Apua, pää räjähtää! En suostu istua helkutin aulassa tässä kondiksessa.. Vaikka käsittääksei join vain pari siideriä eilen. Mut en sit tiedä noin tarkemmin. Vitun kesä.
Huomenta, siltikin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Re: Keskiviikotus
Tai jopa siitä, että meinaat alkaa synnyttää kohtapuoliinprosessi kirjoitti:Epäilyttävän seesteinen olo. Nyt pitäisi vielä tietää, johtuuko se hormonimyrskyistä vai vaarallisen alhaisesta hemoglobiinista...

Täytynee sanoa, että sä oot kyllä yks parhaimmista poliiseista, ketä tiedän. (Toinen oli ne, jotka sano mulle ja exälle, että "voitte sitte tuulettaa tota dullan hajua pois.."Pyry-Matias kirjoitti:...eiku se vitun kesä.kipeä ukkeli kirjoitti:Alkoholismi on mukava asia.sipsi kirjoitti:Apua, pää räjähtää! En suostu istua helkutin aulassa tässä kondiksessa.. Vaikka käsittääksei join vain pari siideriä eilen. Mut en sit tiedä noin tarkemmin. Vitun kesä.
Huomenta, siltikin.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- irmelianneli
- Kitisijä
Aamujen aamua. Nyt nukuinkin jo paremmin. Vähän meinasin taas heräillä alkuyöstä mut sain uudestaan onneks unen päästä kiinni. Ennen seiskaa olin jo röissä.
Tänä aamuna oli aika kylmä, noin 9 astetta.. Mulla oli päällä lyhythihainen, pitkähihainen, huppari ja nahkarotsi ja sormettomat hanskat ja vielä kaulassa huivi. Eikä ollu yhtään liian lämmin. Siellä sitä ihmisiä tuli vastaan silti sortseissa ja t-paidoissa... pölijät. Nää vissiin tsiigaa pelkkää kalenteria eikä mittaria.
Kaks työpäivää tämän jälkeen! Sitte VR:n (ah niin varmaan ja luotettavaan) kyytiin ja kotikonnuille. Hyi. Jännittää.
Tänä aamuna oli aika kylmä, noin 9 astetta.. Mulla oli päällä lyhythihainen, pitkähihainen, huppari ja nahkarotsi ja sormettomat hanskat ja vielä kaulassa huivi. Eikä ollu yhtään liian lämmin. Siellä sitä ihmisiä tuli vastaan silti sortseissa ja t-paidoissa... pölijät. Nää vissiin tsiigaa pelkkää kalenteria eikä mittaria.
Kaks työpäivää tämän jälkeen! Sitte VR:n (ah niin varmaan ja luotettavaan) kyytiin ja kotikonnuille. Hyi. Jännittää.
Re: Keskiviikotus
ihQ. Mä olin synnärillä tunnilleen tasan 5v sitten vielä yhtenä kappaleena.Bliss kirjoitti:Tai jopa siitä, että meinaat alkaa synnyttää kohtapuoliinprosessi kirjoitti:Epäilyttävän seesteinen olo. Nyt pitäisi vielä tietää, johtuuko se hormonimyrskyistä vai vaarallisen alhaisesta hemoglobiinista...
Kääpiön juhlapäivä!

Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
^ Ja tuntuu ihan eiliseltä päivä kun kääppis synty? Onnea. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mä käväsin äsken synnärillä muissa hommissa, nappasivat näytteet massun läpi ja päästivät ihan levollisin mielin kotiin odottelemaan postitse tuloksia. Tai siis toivottavasti tulee postitse, puhelu meinaa aina ikävyyksiä. Ääh, oon niin kärsimätön näissä tällasissa! Bussia voin vielä sen vartin hyvällä kelillä venatakin, mut hei nää isommat jutskat... Phuuh.
Mitäs sit, jos vaikka nukkuis tai jotain. Koskahan oonkaan viimeks malttanu.
Piimääkin vois naukkailla kun ei ees pörisytä.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mä käväsin äsken synnärillä muissa hommissa, nappasivat näytteet massun läpi ja päästivät ihan levollisin mielin kotiin odottelemaan postitse tuloksia. Tai siis toivottavasti tulee postitse, puhelu meinaa aina ikävyyksiä. Ääh, oon niin kärsimätön näissä tällasissa! Bussia voin vielä sen vartin hyvällä kelillä venatakin, mut hei nää isommat jutskat... Phuuh.
Mitäs sit, jos vaikka nukkuis tai jotain. Koskahan oonkaan viimeks malttanu.
Piimääkin vois naukkailla kun ei ees pörisytä.
Ikää kun alkaa kertyä niin tavaraakin on kertynyt aika paljon.Kimmen kirjoitti:Sama ongelma täällä. Juhannuksena synttärit eikä mitään hajua mistään lahjasta.kipeä ukkeli kirjoitti:Pitäs keksiä mimmille synttärilahjaksi jotain...
Koittakaa keksiä joku semmoinen pitkäkestoinen henkilökohtainen lahja ei mitään kertakäyttöistä.
Heh, joo. Musta vaan on niin koomista että olen kasvanut pituutta syntymäni jälkeen hippasen yli metrin.Niba kirjoitti:Kuka? Näin kääpiön lauantaina roihiksessa, kokoa -95cm, elä kuvittele että pieni ees oisit, toisaalta roihiksen mäestä näkee kauas vaikka lyhyt oiskin..ninnithequeen kirjoitti:Ja jotkut jäävät kääpiöiksi...Niba kirjoitti: