Lord Stanley’s thursday
Lord Stanley’s thursday
Lord Stanley’s Cup destroyed in a Sauna party at the Finnish Flash hometown Kirkkonummi in Finland. Kesäinen otsikko Ottawa Sun -sanomalehden etusivulta heti juhannuksen jälkeen. Näin sen näen, nyt nukkumaan pariksi tunniksi.
Oho! Eihän noin pitkää viestiä voi jaksaa lukea kokonaan. Mä olen sit toka TiiPiiKei ja silti huolissani ketjun lyhyydestä. Lisää kakkaa ketjuun heti!Vihtahousu kirjoitti:Vihtahousu kirjoitti:Huomenta ja eka tpk!Nyt kannattaa laittaa jo se korkki kiinniLolita kirjoitti:Tässäkö koko torstaiketju, kaksi viestiä? Ei TPK:ita ei mitään? No, siinä tapauksessa: Eka TPK!
3 TPK!
Hevon perse. Pari viikkoa jo vasen puoli naamasta vihlonut niin maan perhanasti. Pelkään hammaslekuria yli kaiken, enkä sen takia ole vuosiin hoidattanut itseäni. Nyt on pakko. Eilen ajoin miehen huolestumisen partaalle itkiessäni kipua pitkin iltaa/yötä. Neljän kolmiolääkkeen ja jokusen buranan yhteisvaikutus ei edes auttanut, saatikka pistänyt edes uneen. Mikään 30 minuutissa hoidettava juttu ei tää mätä suu ole
Jouduin alistumaan ja pidän molemmilla käsillä kiinni palleistani kun tänään klo 13 marssin kunnallisen päivystykseen
Ei mulla ole satoja euroja maksaa yksityisille.
Onkohan kunnallisella mitään rauhoittavien lääkkeiden käyttöä hammaslääkärissä? Mun leuka meinaan lukkiutuu paniikista niinQ heti. Argh. Itkettää. Tulin tosin töihin - ei täältä voi poissa olla kun tuuraajaa ei saa.
Hevon perse. Pari viikkoa jo vasen puoli naamasta vihlonut niin maan perhanasti. Pelkään hammaslekuria yli kaiken, enkä sen takia ole vuosiin hoidattanut itseäni. Nyt on pakko. Eilen ajoin miehen huolestumisen partaalle itkiessäni kipua pitkin iltaa/yötä. Neljän kolmiolääkkeen ja jokusen buranan yhteisvaikutus ei edes auttanut, saatikka pistänyt edes uneen. Mikään 30 minuutissa hoidettava juttu ei tää mätä suu ole

Jouduin alistumaan ja pidän molemmilla käsillä kiinni palleistani kun tänään klo 13 marssin kunnallisen päivystykseen

Onkohan kunnallisella mitään rauhoittavien lääkkeiden käyttöä hammaslääkärissä? Mun leuka meinaan lukkiutuu paniikista niinQ heti. Argh. Itkettää. Tulin tosin töihin - ei täältä voi poissa olla kun tuuraajaa ei saa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kaikki ovat menneet sanattomiksi Teemun menestyksestä.Lolita kirjoitti:Lisää kakkaa ketjuun heti!
Olipahan paska peli. Ainoa hyvä asia oli, että Teemu sai kädet kannuun, mutta kyllä senaattorit olivat kuin vesisateessa kyyhöttäviä lampaita. Niin paska peli, ettei siitä tee mieli raportoida tämän enempää edes EW:n ynnä muiden penkkiurheilijoiden iloksi.
Elppis kirjoitti: Ei mulla ole satoja euroja maksaa yksityisille.
Onkohan kunnallisella mitään rauhoittavien lääkkeiden käyttöä hammaslääkärissä?
Aikoinaan syystä, että sekoamisen partaalla oleva maalaishammaslääkäri jätti purukalustoni kunnosta huolehtimisen toissijaiseksi jouduin myöhemmällä iällä panostamaan suuhoitoihin oikein kunnolla. Helsinkiläisläispuoskarin sanottua, että ei juma mitäs täällä on tapahtunut kävin vuoroin ykstyisellä ja vuoroin kunnallisessa ja huomasin ettei niiden käyntien erotukseksi nyt niin huikeita summia jäänyt. Yksityisellä tuntuvat tekevän vähän nopeammalla temmolla.
Joo joo. Puudutusta ja lääkitystä aina tarvittaessa. Se on ihan siistii kun pää vaan tärisee ja missään ei tunnu.
Mä sain ainakin rauhottavan, mutta sitä varten pitää mennä puoli tuntia ennen varsinaista aikaa, jotta se ehtii vaikuttaa. Suositan toimimaan näin jos hermostuttaa!Elppis kirjoitti:Onkohan kunnallisella mitään rauhoittavien lääkkeiden käyttöä hammaslääkärissä?
Rauhoittavaa lääkettä suurempi vaikutus on mulle kuitenkin se, millainen lääkäri on vastassa. Viimeksi käydessäni oli niin mukava ja ymmärtäväinen nainen, että hommasta selvittiin ihan tyylikkäästi, vaikka pulssi olikin tuhat.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mä teen tänään päivän hyvän työn ja käyn luovuttamassa verta.
Mä olen yllättänyt itseni tällä viikolla jo kaksi kertaa. Eka oli se lenkki minkä jaksoin hölkätä ja toinen eilen. Autolla ajo! Jännitys laukesi saman tien kun istahdin ratin taakke. Vähän aikaa harjottelin heurekan hiekkaparkkiksella ja sitten liikenteeseen. Enkä meinannut saada ajamisesta tarpeekseni.
Ja kauniisti kysymällä saan iskältä auton lainaksi pe illasta su iltaan.
Joten Lolitalle kiitos rohkaisevista sanoistasi.
Nyt kehtaa lähteä mökille juhannukseks tutulta lainatulla autolla![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mä olen yllättänyt itseni tällä viikolla jo kaksi kertaa. Eka oli se lenkki minkä jaksoin hölkätä ja toinen eilen. Autolla ajo! Jännitys laukesi saman tien kun istahdin ratin taakke. Vähän aikaa harjottelin heurekan hiekkaparkkiksella ja sitten liikenteeseen. Enkä meinannut saada ajamisesta tarpeekseni.
Ja kauniisti kysymällä saan iskältä auton lainaksi pe illasta su iltaan.

Joten Lolitalle kiitos rohkaisevista sanoistasi.
Nyt kehtaa lähteä mökille juhannukseks tutulta lainatulla autolla
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ei, ainoastaan leuhka ja ärsyttävä.PerttiMakimaa kirjoitti:Ei se nyt mikään Keskinen sentään ole, eihän?Bliss kirjoitti:Mä tulin allergiseksi Teemu Selänteelle jo joskus 18-vuotiaana, kun jouduin samoihin bileisiin Teemun ja veljensä kanssa
Ainoastaan tyhmille, ystävä hyväVihtahousu kirjoitti:Lúúlenpa että B-neiti on aika monelle allerginen

Mä lähen tähän mukaan!! Ei se Teme kuitenkaan mikään Kurri tai Tikkanen ole. Ja mikäli kansainväliseen uutisointiin on uskominen, niin ei se taida ihan niin leuhka ja ärsyttävä olla kuin Bliss antaa ymmärtää. Tätä tukee ihan henkilökohtainen kokemuskin NHL:n työsulun ajalta, kun Temen pojat olivat samassa koulussa tytön kanssa. Siinä se Teme sulautui koulujuhliin yms kuin Matti Meikäläisetkin. Ihan tavikselta vaikutti. Oma arvio on, että hyvin on pysyny kasetti kasassa. Mutta tiedä näitä, kun ei ole ensikäden tietoa. Pannaanko vetoa pystyyn? Kaljakori.Sheetlord kirjoitti:Jos Selänne lopettaa uransa tähän, minkälaisia vetoja halutaan pistää seuraavien puolesta:
- lihoo 10 kg
- dumppaa nykyisen vaimonsa
- iskee missin/juontajan/laulajan, joka on huomattavasti nykyistä siippaa nuorempi?