Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Väsymys vaivaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttää ja paleltaa. Silmiä luppasee niin kamalan paljon. Kahvi ei kyllä enää auta, oon juonut lähes pannullisen tänään.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vatsassa vähän kiertää mutta ihmekös tuo, dallaspullia vois syödä joskus vähemmänkin ku 5.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Näistä vaivoistahan ei tietenkään puhuta, mutta voi vittu näitä perspukamia. :<
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

segma kirjoitti:Näistä vaivoistahan ei tietenkään puhuta, mutta voi vittu näitä perspukamia. :<
Auh! I feel your pain.

Kun olin raskaana ja sitä painoa ja painetta oli... Tuskaa! Mä en enää muista sen geelin nimeä, joka jeesasi. Istuskelin sitten vuoroin lämpimä ja vuoroin kylmä märkä pyyhe pakaroiden välissä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Mä en enää muista sen geelin nimeä, joka jeesasi.
Preparation H?

http://www.preparationh.com/
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tänä aamuna on jostain syystä vaivannut toispuoleinen kurkkukipu.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Vaola kirjoitti:
segma kirjoitti:Näistä vaivoistahan ei tietenkään puhuta, mutta voi vittu näitä perspukamia. :<
Auh! I feel your pain.

Kun olin raskaana ja sitä painoa ja painetta oli... Tuskaa! Mä en enää muista sen geelin nimeä, joka jeesasi. Istuskelin sitten vuoroin lämpimä ja vuoroin kylmä märkä pyyhe pakaroiden välissä.
Mulla kipu ei onneksi ole jatkuvaa, vaan lähinnä silloin, jos tekee tietyntyyppisen lihasjännityksen (jota en valitettavasti osaa kuvailla niin että siitä saisi edes etäisesti selvää).
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Kesäloma paskeni pari astetta. Pari jalkapöydän murtumaa pitää ensin korjata leikkauksella, ja sen jälkeen kipsi heinäkuun lopulle asti.
Aion istua parvekkeella kiikareineni, ja pitää peukkuja takaikkunamaisille juonikäänteille. :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chubs kirjoitti:Aion istua parvekkeella kiikareineni, ja pitää peukkuja takaikkunamaisille juonikäänteille. :)
Voi tyttörukkaa. Kun en asu siellä päin, takaikkunamaiset juonenkäänteet eivät ehkä järjesty, mutta voin sen sijaan tulla laulamaan parvekkeesi alle serenadeja, jahka kiireiltäni kerkeän.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Vadim kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Aion istua parvekkeella kiikareineni, ja pitää peukkuja takaikkunamaisille juonikäänteille. :)
Voi tyttörukkaa. Kun en asu siellä päin, takaikkunamaiset juonenkäänteet eivät ehkä järjesty, mutta voin sen sijaan tulla laulamaan parvekkeesi alle serenadeja, jahka kiireiltäni kerkeän.
Lisäviihde ei tee yhtään pahaa, kiitos. :)

Ystävä lupasi jo käydä järjestämässä jännittäviä hetkiä vastapäisessä kerrostalossa meikäkyttääjän iloksi. Ei tietenkään kerro aikaa etukäteen, joten pitää kytätä jännityksellä yötä päivää!

Oikeasti sääreen asti ulottuva kipsi tuskin paljoa haittaa menoa. Mulla on ollut nivusiinkin asti, ja silläkin könysin liikkeelle. Harmillisen ruma rusketusraja vaan jää, eikä uimaan pääse.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubsin avatar pelottaa mua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

aasi kirjoitti:Chubsin avatar pelottaa mua.
Sä oot niin herkkä. Niin nätisti hymyilen, mutta ei mikään kelpaa. :/
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Molemmat jalat rakoilla, kun piti uusilla sandaaleilla kävellä kaupungilla tänään :x
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kämmenselkä vaan turpoo ja mustuu rytysen kohdalta. En edes tiedä tarkalleen miten sormi vääntyi, mutta otin kädellä vastaan törmäystä ja tunsin kivun. Onkohan tuo vääntynyt taaksepäin vai tärähtänyt suoraan kohti sormenpäätä? Aina ennen, kuten koripallon osuessa suoraan sormenpäähän, on sormi turvonnut alimman nivenvälin kohdalta. Tietäiskö joku tarkemmin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Sä oot niin herkkä. Niin nätisti hymyilen, mutta ei mikään kelpaa. :/
Nyyh, mutta kun niin hirvittää! Tuollaisen katseen takana ei voi olla kuin kamalan katalia ajatuksia, eikä herkän nuoren miehen sydän väräjämättä sellaisia kestä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:Chubsin avatar pelottaa mua.
Tuossa on oikeasti jotain Kathy Batesmäistä Piinaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Suvinen kirjoitti: Kummasti sita konysi liikkeelle vaikka keppien kanssa sitten :)
Mutta kylla on vittumainen tuo kipsi, ja viel keskella kesaa. Otan osaa.
Ajankohta se tosiaan tässä ottaakin eniten päähän. 2 pvää ennen kesäloman alkua sai kuulla jne. Tänään on sitten Batesin Kathyn (kiitos Mylwin, olin oikeasti otettu :D) suuri päivä ja olen lähdössä veitsen alle. Illalla pääsen jo kotiin, toivottavasti kivojen särkylääkkeiden kanssa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chubs kirjoitti:olen lähdössä veitsen alle
Jestas :shock:
Jokseenkin tuntuu nyt (ehkä, mahdollisesti) murtunut pikkuvarvas melko mitättömältä.
Potkaisin siis illalla kukkia kastellessani varpaan terassin kulmaan. Silloin ei sattunut kovin pahasti, mutta nyt varvas on tumman violetti ja turvonnut ja kävely on pikkusen hankalaa... Plussaa se, että baby pink kynsilakka näyttää hyvältä lähes mustassa varpaassa :roll:
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Bliss kirjoitti:
Chubs kirjoitti:olen lähdössä veitsen alle
Jestas :shock:
Jokseenkin tuntuu nyt (ehkä, mahdollisesti) murtunut pikkuvarvas melko mitättömältä.
Potkaisin siis illalla kukkia kastellessani varpaan terassin kulmaan. Silloin ei sattunut kovin pahasti, mutta nyt varvas on tumman violetti ja turvonnut ja kävely on pikkusen hankalaa... Plussaa se, että baby pink kynsilakka näyttää hyvältä lähes mustassa varpaassa :roll:
Auts, tommonen sattuu ihan pirusti.
Varvasluissa nämäkin murtumat, mutta aika pitkällä jalkapöydässä. Hassua tässä on se, että ei oo mitenkään älyttömän kipeä. Ei pysty kävelemään tietenkään normaalisti, mutta jalka näyttää paljon pahemmalta kuin tuntuu. Tuplasti murtumattoman jalan kokoinen, ja väriltään harmaansinertävänkukertava, mutta yhtään särkylääkettä en ole joutunut kipuun ottamaan.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Mistä ne sun murtumat on tullu?
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Bliss kirjoitti:^Mistä ne sun murtumat on tullu?
Mä astuin vinoon joskus kuukausi sitten kun hyppäsin fillarilta, oli hetken kipeä ja parani. Luulin vaan jotenkin täräyttäneeni. Viime viikolla sit kävelin kymmenisen kilometriä, ja siinä matkan aikana se alkoi tuntua tosi kipeältä. Ja parin seuraavan päivän aikana vaan paheni vaikka pidin sitä levossa. Kävin kuvauttamassa ja kaksikin varvasluun murtumaa. Eli osittain marssimurtuma, osittain vinoon astumista.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chubs kirjoitti:Illalla pääsen jo kotiin, toivottavasti kivojen lääkkeiden kanssa.
Kiva kesselimäinen kommentti.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Kivoja lääkkeitä tänne heti. Hirvittävä päänsärky. Toinen puoli päästä on kuin tulessa ja puukotettu, samanaikaisesti.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Jau. En kuolllut mutta env oi ihan hyvinkään. taidan skipata sohvarastin ja mennä suoraan sänkyyn!
Vastaa Viestiin