Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

1108 kirjoitti:
Clay kirjoitti:Taidan olla puutteessa.
Eiks alko ole vielä auki?
On mulla kaapissa jotain.. mut rommia tekis kyl mieli.
Nyt penikseni on fantastinen!
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
Minkä värinen?
Pyyhin Netikettiin..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
Minkä värinen?
Greippi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti::shock: Muistin juuri viime yon painajaiseni!
ND lahetteli mulle unessa harskeja yksityisviesteja. Ilmankos nukuin niin huonosti.
:D
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä näin Kitinä-unta, mutta enpäs kerrokaan, millaista! Hah-hah-haa.
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Meille tuleekin! Ultran mukaan ainakin 6.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Lolita
Kitisijä

Mylwin kirjoitti:
Onnea! Se oli siis sittenkin enneuni!
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Lolita kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Onnea! Se oli siis sittenkin enneuni!
:h: Äiti on tosin varsin kärttyinen pikku narttunen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Lolita
Kitisijä

Suvinen kirjoitti:Viime yönä Lolita lähetteli mulle tekstiviestin jossa kysyi, miksen ole vielä kirjoittanut viikonpäiväketjuun vaikka olenkin jo kotona.
:D
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Suvinen kirjoitti:Viime yönä näin unta, että tapasin Myltsin. Se oli oikeasti iso ja ruma ja lihava, ja kun kummastelin että "et näytä yhtään samalta kuin kuvassa" se tokaisi äkäisesti: ne on vanhoja kuvia. Kummallisen aggressiivisen oloinen mies :?
Mähän olenkin iso, ruma ja semi-lihava! Teen parhaani vielä tuon lihavuuden saavuttamiseksi.
- Ann 2005
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Viime yönä näin unta, että tapasin Myltsin. Se oli oikeasti iso ja ruma ja lihava, ja kun kummastelin että "et näytä yhtään samalta kuin kuvassa" se tokaisi äkäisesti: ne on vanhoja kuvia. Kummallisen aggressiivisen oloinen mies :?
Mussukka, voisitko nähdä minusta unen vaikka seuraavana yönä. Lupaan käyttäytyä haluamallais tavalla. Olen siis yleisorjasi. Käytä tilaisuus hyväksesi. :o

Stadinarska
mussukkamies
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Super. Näin sit unta Gattacasta ja SJP:stä. 8) (Enkä ees oo ikinä nähny Gattacaa livenä, hmm..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Näin päikkäreillä seksiunta Pätsistä. Piti keskeyttää kesäloman nettitauko tämän ilmoituksen takia.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bedlam kirjoitti:Näin päikkäreillä seksiunta Pätsistä. Piti keskeyttää kesäloman nettitauko tämän ilmoituksen takia.
Luulen että aika moni kitinä-mies on sulle nyt kade!!!§1§
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Näin päikkäreillä seksiunta Pätsistä. Piti keskeyttää kesäloman nettitauko tämän ilmoituksen takia.
Pelastit just mun typerän päivän :h:
bedlam

BettyB. kirjoitti:
Tais muuten itse asiassa olla eka sekstailu-uni vuosiin! Harmitti vain, että se keskeytyi juuri parhaimmalla hetkellä yhtäkkiseen säpsähdykseen; 'tää on muuten unta ja jos vielä jatkat niin tulee ikävä herätys'.
BettyB.

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Tais muuten itse asiassa olla eka sekstailu-uni vuosiin! Harmitti vain, että se keskeytyi juuri parhaimmalla hetkellä yhtäkkiseen säpsähdykseen; 'tää on muuten unta ja jos vielä jatkat niin tulee ikävä herätys'.
Voi hiivatti! Mä olisin niin halunnut tulla sun kanssa samaan aikaan ;)

Täytyy virittää omat unikanavat kohdilleen, ehkä tälle on jatko-osia!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin unta, että Pyry-Matias kuulusteli mua Nihtisillassa. Aika järkyttävää, mutta onhan tuolle ihan looginen selityskin.

Puspus ;D
bedlam

BettyB. kirjoitti:Voi hiivatti! Mä olisin niin halunnut tulla sun kanssa samaan aikaan ;)

Täytyy virittää omat unikanavat kohdilleen, ehkä tälle on jatko-osia!
Jatko-osaa odotellessa! :wink: Kaikki jatko-osat ei voi olla ekaa huonompia, jospa tää ois nyt trilogia ja ekalla osalla ei ollut tarkoituskaan olla suurta loppukliimaksia. Kahdet tornit ja Kuninkaan paluu jäljellä.
BettyB.

bedlam kirjoitti:Jatko-osaa odotellessa! :wink: Kaikki jatko-osat ei voi olla ekaa huonompia, jospa tää ois nyt trilogia ja ekalla osalla ei ollut tarkoituskaan olla suurta loppukliimaksia. Kahdet tornit ja Kuninkaan paluu jäljellä.
No olishan tää pitäny heti tajuta! Mä hoidan ne kaksi tornia tai jotain kukkulaa eniveis niin sulle jää sitten toi Jedin/Kuninkaan/Lassien paluu (kunhan ei oo E.T:n!!).
bedlam

BettyB. kirjoitti:No olishan tää pitäny heti tajuta! Mä hoidan ne kaksi tornia tai jotain kukkulaa eniveis niin sulle jää sitten toi Jedin/Kuninkaan/Lassien paluu (kunhan ei oo E.T:n!!).
Kukkuloihin juuri päästiin. Sehän se tietty ykkösosan loppukliimaksi olikin! Oma Extended Editionini tarjoaa vielä kuusi tuntia matskua. Kai tauot on sit ihan sallittu. Mut jos tosiaan Lassiet ja ET:t jätetään nyt näistä jaksoista poies...
BettyB.

bedlam kirjoitti:Kukkuloihin juuri päästiin. Sehän se tietty ykkösosan loppukliimaksi olikin! Oma Extended Editionini tarjoaa vielä kuusi tuntia matskua. Kai tauot on sit ihan sallittu. Mut jos tosiaan Lassiet ja ET:t jätetään nyt näistä jaksoista poies...
Nono, Lassiellahan oli varsin pätevä kieli... Mutta kuusi tuntia Extended Editionia kuulostaa kyllä ihan pläniltä... *virittelee antenneja*
bedlam

BettyB. kirjoitti:Nono, Lassiellahan oli varsin pätevä kieli... Mutta kuusi tuntia Extended Editionia kuulostaa kyllä ihan pläniltä... *virittelee antenneja*
Gene Simmonsia voin näytellä, mutta Lassie on aivan liian viiksekäs. Eikä tartte virittää antenneja, mulla on kaapeli.
BettyB.

bedlam kirjoitti: Eikä tartte virittää antenneja, mulla on kaapeli.
Auuuuh! Aim on faiö! Ooks sä se sähköputkimies?
Vastaa Viestiin