Okei. Eli. Mä tartten kameleita. Pehmoleluina mielellää. Ei tartte olla isoja ja mielellään edullisiaki. Mistä mä voin täällä Suomen puolella niistä kysellä? toys 'r us on koluttu, samoin prismat jne.. missä täällä on lelukauppoja ja minkä nimisiä? Ninni ja muut joilla on tenavia, auttakee!!
Korkeasaaren matkamuistomyymälä???
Kameli kun on kotieläimenä tässä maailmankolkassa vähän marginaaliryhmää, ni eipä noita pehmokameleitakaan varmaan niin kamalasti ole. Yhtä paljon kuin pehmopuhveleita??
BettyB. kirjoitti:Yks- vai kakskyttyräsisä? Ollaan hei tarkkoina näissä avauksissa!!
Soita Kari Grandille, sillä on kontakteja!
Eikä pidä sotkea yksi kyttyräistä dromedaaria kaksikyttyräiseen kameliin.
Vähän niin kuin intiannorsu ja afrikannorsu. Kärsät ja kyttyrät kuitenkin molemmilla.
BettyB. kirjoitti:Yks- vai kakskyttyräsisä? Ollaan hei tarkkoina näissä avauksissa!!
Soita Kari Grandille, sillä on kontakteja!
Eikä pidä sotkea yksi kyttyräistä dromedaaria kaksikyttyräiseen kameliin.
Vähän niin kuin intiannorsu ja afrikannorsu. Kärsät ja kyttyrät kuitenkin molemmilla.
No tota, ihan kuten intian- ja afrikannorsut ovat molemmat norsuja, niin dromedaari (Camelus dromedarius) ja kameli (Camelus bactrianus) ovat molemmat suvultaan kameleita (Camelus). Että ei tässä nyt mitään sotketa vaan nimenomaan tarkennetaan. Välähtääkö?
itse kokeilisin vauvantarvikeliikkeitä. ainakin semmosta lituskaa pehmokamelia sieltä voisi löytyä. ja tarjoustalossa kuvittelen nähneeni leikkikameleita (eri kokoisia). sitten on tietenkin tiimari mistä voit löytää yllättäviä asioita (tosin ei välttis pehmona). ja jostain marokon turismin edistämiskeskuksesta vois löytyä jotain kälystä matkamuistokamelia.
BettyB. kirjoitti:Soita Kari Grandille, sillä on kontakteja!
Taida olla enään, eiks Kari Grandi ottanut ja potkassut tyhjää?
Kerran näin Kari Grandin kauppaamassa mehua Kajaanin Citymarketin parkkipaikalla aurinkovarjon alla. Yhtä absurdi kokemus kuin Seppo Hovin näkeminen livenä.
bedlam kirjoitti: Kerran näin Kari Grandin kauppaamassa mehua Kajaanin Citymarketin parkkipaikalla aurinkovarjon alla. Yhtä absurdi kokemus kuin Seppo Hovin näkeminen livenä.