mamma-mia/show musikaali
mamma-mia/show musikaali
Toi pitää nähdä.
22 ABBA-yhtyeen hittiä sisältävä esitys.
http://www.welldone.fi/mamma-mia/show.asp
Löytyykö kitinästä seuraa mukaan? Vink.
22 ABBA-yhtyeen hittiä sisältävä esitys.
http://www.welldone.fi/mamma-mia/show.asp
Löytyykö kitinästä seuraa mukaan? Vink.
Joo, koska vaan, jos joku maksaa.
Menee vähän ohi aiheen, mutta... En ole tutustunut West Endin nykyiseen hintatasoon, mutta muutama vuosi takaperin lippuja sai Lontoossa musikaali- ja teatteri-näytäntöihin aika edullisestikin, jos ei ihan eturiviin halajanut. Ja joihinkin näytöksiin Half Price Ticket Boothista sitten hyvinkin edullisesti.
No joo, laatumusikaalista ja -tuotannostahan tuossa on kaiketi kysymys, että jos on varaa noihin hintoihin, niin sinne vaan! Mulla vaan just nyt ei ole. Harmi.

Menee vähän ohi aiheen, mutta... En ole tutustunut West Endin nykyiseen hintatasoon, mutta muutama vuosi takaperin lippuja sai Lontoossa musikaali- ja teatteri-näytäntöihin aika edullisestikin, jos ei ihan eturiviin halajanut. Ja joihinkin näytöksiin Half Price Ticket Boothista sitten hyvinkin edullisesti.
No joo, laatumusikaalista ja -tuotannostahan tuossa on kaiketi kysymys, että jos on varaa noihin hintoihin, niin sinne vaan! Mulla vaan just nyt ei ole. Harmi.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Niin no nyt oli kysymys ihan vaan Hartwall-areenalla olevasta esityksestä.Vaola kirjoitti:Joo, koska vaan, jos joku maksaa.![]()
Menee vähän ohi aiheen, mutta...
hinnat 49€-79€
Joo siis, ymmärsin kyllä että tästä oli kyse. Mutta en näköjään onnistunut tuomaan tätä esille. Katsoin linkinkin.Jyrki73 kirjoitti:Niin no nyt oli kysymys ihan vaan Hartwall-areenalla olevasta esityksestä.Vaola kirjoitti:Joo, koska vaan, jos joku maksaa.![]()
Menee vähän ohi aiheen, mutta...
hinnat 49€-79

Kunhan vaan muistelin niitä hintoja, mitä nuo vastaavat maksoivat Lontoossa, koska siis siellähän tuokin menee kaiketi edelleen... Tottakai lipulle tulee hintaa, jos tuollainen koneisto lennätetään Suomeen jne, että ei ihme sinänsä että lippujen hinnat ovat pilvissä.
Kävin muuten aikoinaan katsomassa Hartwallilla Calypso-musikaalin. Silloin areena oli rakennettu samaan tapaan kuin tässäkin teatteriksi. Olivat ne keskimmäisen hintaluokan liput, ja ei sieltä kyllä juuri muuta erottanut kuin Michelin-ukkona ympäriinsä käyskentelevän tulitikku-askin kokoisen Tomi Metsäpedon.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Minä taas mietin sitä, onko koko esiintyjä kaarti tosiaan Lontoosta? Sama esitys on menossa 9 eri paikkakunnalla mm. Lontoo ja New York. Sitten on vielä pari keirtävää kokoon panoa. esitykset Suomessa siis 16.5. - 3.6.Vaola kirjoitti: Kunhan vaan muistelin niitä hintoja, mitä nuo vastaavat maksoivat Lontoossa, koska siis siellähän tuokin menee kaiketi edelleen... Tottakai lipulle tulee hintaa, jos tuollainen koneisto lennätetään Suomeen jne, että ei ihme sinänsä että lippujen hinnat ovat pilvissä.
Ohjaajien ja tuottajien lisäksi en löytänyt mitään itse esiintyjistä.
En osaa sanoa. Mutta onhan siis nyt ainakin West Endin ja Broadwayn vedot ihan eri tuotantoja. Mutta esim. Notre Dame de Paris oli käsittääkseni alunperin ranskankielinen, ja sen musikaalin rantautuessa West Endiin, oli toteutus hyvin lähellä alkuperäistä. Noillehan on useampi eri miehitys, joka sitten myös muuttuu ajan kanssa. Mun veikkaus on että kiertueen kokoonpano on suurimmaksi osaksi West Endiläisiä. Kuten Catsissa muutama vuosi takaperin. Siihen tosin valmennettiin tanssijoita Suomestakin. Ja muihinkin tällaisiin suurempiin on haettu ekstraajia yms. aina kohdemaasta. Tähän Mamma Miaan en ole ainakaan kuullut haettavan.Jyrki73 kirjoitti:Minä taas mietin sitä, onko koko esiintyjä kaarti tosiaan Lontoosta?
Tottakai uskallan. Työpaikalla joku vihjasi että kyseessä voisi olla ruotsinkielinen esitys, mutta ei kai sentään. Vaikka kaipa äikänope vois suomentaa mulle ne tärkeimmät kohdat?Aito_Johanna kirjoitti:Voishan tuota kai. ABBA on sentään vanha suosikkini. Jos mun seurassa uskallat lähteä

Esityksetä on kuulemma ollut juttua telkussakin joku aika sitten. Näkikö kukaan?
Joo, ei ollu esityksen kotisivulla sanaakaan ruotsia.Aito_Johanna kirjoitti:No höpö höpö. Esityskieli on englanti. Suomenkielistä tekstitystä voi seurata screeniltä.Jyrki73 kirjoitti: Työpaikalla joku vihjasi että kyseessä voisi olla ruotsinkielinen esitys, mutta ei kai sentään.
Aikataulu saattaa olla ongelma, mulla kun ole autoa, Ja että pitäisi työpäivän jälkeen istua linja-autossa ensin täältä Helsinkiin ja vielä esityksen jälkeen samana iltana takaisin, menee liian rankaksi. Joten homma täytyy oinnistua vapaapäivänä. Ens perjantai ja sunnuntai ovat ainoat mahdolliset. Maanantaikin sopis, mut sillon ei ole esitystä.