Hälöö. Helppo!1108 kirjoitti: D) Unohtaa väkivalta ja lykätä koneeseen Pink Panther Boxista joku legendaarinen hymistely?
Keksiviikko
Hugh Grant <> "romanttinen komedia"Dr.Diarrhea kirjoitti:Katso joku romattinen komedia, esmes Hugh Granttia. Miksi päästät itsesi noin helpolla?
Pehmogenrestä löytyy loistavia filmejä ilman tuota ikuista eksyksissä olevaa aikamiespoikaakin:
- "When Harry Met Sally"
- jotain Woody Allenia
- vanhat Cary Grant-filmit
... vain muutaman esimerkin mainitakseni.
Tänään lähtee sitten asunto myyntiin. Jänskättää.
Perään sen verran avautumista, että tämän kaupan myötä Nordea menettää yhden asiakkaan - syynä järkyttävän yliolkainen asiakaspalvelu paikallisessa konttorissa:
- kävin kysymässä autolainatarjousta. Varasin ajan. Odotuttivat puoli tuntia yli sovitun ajan - keskellä työpäivää.
- kävin kysymässä asuntolainatarjousta. Varasin ajan. Odotuttivat 40 minuuttia yli sovitun ajan - keskellä työpäivää. Vasta kun nousin seisomaan ja kerroin kuuluvalla äänellä käveleväni suoraan naapuripankkiin, järjestyi vapaa virkailija saman tien. Ei kunnon anteeksipyyntöä, jotain mutinaa "tuplabuukkauksesta" - ikään kuin se olisi minun ongelmani?
- vaimo kävi ruokatunnilla pankissa, piti saada maksettua yllättävä, iso lasku johon tarvittiin rahaa enemmän kuin tilillä sillä hetkellä oli. 20 minuutin odotus, "jaa tämä maksaa sitten kuusi euroa." Kun selitettiin tilanne, vastaus oli "jaa, silloin teillä kannattaisi olla tili tässä pankissa" - ikään kuin silloin olisi konttoriin tarvinnut vaivautuakaan.
Juu, varmastikaan Nordean kokoisen konglomeraatin taseessa ei joku 150.000 euroa -vanha miljoona - tunnu missään, mutta jäävätpä nyt sitäkin ilman - ja pidän huolen että kerron kaikille kavereille ja tuttavillekin saman tarinan - sekä lähetän sen tietenkin Nordeaan.
Paskaan palveluun ei tule alistua. Pankit ovat siirtäneet tehtäviään asiakkaalle (verkkopankit), alkaneet kiskoa tolkuttomia palvelumaksuja, potkineet henkilökuntaansa pihalle, lakkauttaneet hurjan määrän konttoreitaan, lakkauttaneet tavallisten kuolevaisten säästötileistä maksettavat korot (vielä poikavuosinani useampi prosentti, nykyisin 0.000001 %) - kaikki voiton maksimoimiseksi. Jos murto-osakaan asiakkaista vaivautuisi reklamoimaan, asiat voisivat muuttua. Ollaan lampaita > saadaan paskaa palvelua.
Samana päivänä naapuripankissa:
- minuuttia yli sovitun ajan tullaan noutamaan asiakasneuvojan puheille
- lainatarjous käydään huolella kaikilta osin läpi
- pientä kosiskelua uuden asiakkaan saamiseksi mm. jättämällä palvelumaksuja pois.
Perään sen verran avautumista, että tämän kaupan myötä Nordea menettää yhden asiakkaan - syynä järkyttävän yliolkainen asiakaspalvelu paikallisessa konttorissa:
- kävin kysymässä autolainatarjousta. Varasin ajan. Odotuttivat puoli tuntia yli sovitun ajan - keskellä työpäivää.
- kävin kysymässä asuntolainatarjousta. Varasin ajan. Odotuttivat 40 minuuttia yli sovitun ajan - keskellä työpäivää. Vasta kun nousin seisomaan ja kerroin kuuluvalla äänellä käveleväni suoraan naapuripankkiin, järjestyi vapaa virkailija saman tien. Ei kunnon anteeksipyyntöä, jotain mutinaa "tuplabuukkauksesta" - ikään kuin se olisi minun ongelmani?
- vaimo kävi ruokatunnilla pankissa, piti saada maksettua yllättävä, iso lasku johon tarvittiin rahaa enemmän kuin tilillä sillä hetkellä oli. 20 minuutin odotus, "jaa tämä maksaa sitten kuusi euroa." Kun selitettiin tilanne, vastaus oli "jaa, silloin teillä kannattaisi olla tili tässä pankissa" - ikään kuin silloin olisi konttoriin tarvinnut vaivautuakaan.
Juu, varmastikaan Nordean kokoisen konglomeraatin taseessa ei joku 150.000 euroa -vanha miljoona - tunnu missään, mutta jäävätpä nyt sitäkin ilman - ja pidän huolen että kerron kaikille kavereille ja tuttavillekin saman tarinan - sekä lähetän sen tietenkin Nordeaan.
Paskaan palveluun ei tule alistua. Pankit ovat siirtäneet tehtäviään asiakkaalle (verkkopankit), alkaneet kiskoa tolkuttomia palvelumaksuja, potkineet henkilökuntaansa pihalle, lakkauttaneet hurjan määrän konttoreitaan, lakkauttaneet tavallisten kuolevaisten säästötileistä maksettavat korot (vielä poikavuosinani useampi prosentti, nykyisin 0.000001 %) - kaikki voiton maksimoimiseksi. Jos murto-osakaan asiakkaista vaivautuisi reklamoimaan, asiat voisivat muuttua. Ollaan lampaita > saadaan paskaa palvelua.
Samana päivänä naapuripankissa:
- minuuttia yli sovitun ajan tullaan noutamaan asiakasneuvojan puheille
- lainatarjous käydään huolella kaikilta osin läpi
- pientä kosiskelua uuden asiakkaan saamiseksi mm. jättämällä palvelumaksuja pois.
- irmelianneli
- Kitisijä
- Viestit: 3375
- Liittynyt: 14.08.2005 19:34
Itä-helsinkiläisyys on taas yök.
Näin sitten eilen kun nuoret kundit veti kamaa hihaan yleisellä paikalla. En ois muuten kommentoinu mitään, mutku yökötti niin paljon, et en ois pystyny mennä ohi, jos ne ei ois keskeyttäny sitä hetkeks.
Luulis jo tähän ikään mennessä, ettei järkyttyis näin paljon..mut joopajoo.
Näin sitten eilen kun nuoret kundit veti kamaa hihaan yleisellä paikalla. En ois muuten kommentoinu mitään, mutku yökötti niin paljon, et en ois pystyny mennä ohi, jos ne ei ois keskeyttäny sitä hetkeks.
Luulis jo tähän ikään mennessä, ettei järkyttyis näin paljon..mut joopajoo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
OP, ei valittamista yli kolmeenkymmeneen vuoteen ja pariakin eri konttoria testailleena. Vielä olisi yksi OP:n konttori, jossa ei ole lainkaan palvelumaksuja, mutta ehkä kuitenkin tyydyn nykyiseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lauttasaaren OP on palvellut aina aivan loistavastiVihtahousu kirjoitti:Hoplaa, ite siirrän kaikki astiani pois Nortiasta... OP kutsuu mua.Geetzu kirjoitti:Tähän on nyt pakko heittää, että paskan palvelun vuoksi loputkin tilit ja asiat siirtyivät Sammosta Nordeaan. Hassuu. :p
edit: paska palvelu riitti mullekin.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
edit: jotain kämmäilin...
Viimeksi muokannut Bliss, 16.05.2007 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Woody Allenin allekirjoitan kyl. Jostain syystä 10 tapaa päästä kundista eroon (tms) nauratti, aina siihen ylimakeaan loppuun asti. Sitten alkoi lähinnä harmittamaan.Sheetlord kirjoitti:Hugh Grant <> "romanttinen komedia"Dr.Diarrhea kirjoitti:Katso joku romattinen komedia, esmes Hugh Granttia. Miksi päästät itsesi noin helpolla?
Pehmogenrestä löytyy loistavia filmejä ilman tuota ikuista eksyksissä olevaa aikamiespoikaakin:
- "When Harry Met Sally"
- jotain Woody Allenia
- vanhat Cary Grant-filmit
... vain muutaman esimerkin mainitakseni.
Voisivat tehdä joskus romanttisen komedian, jossa päähenkilöt kuolevat koomisesti lopussa. Vähän niinku Eat The Rich - tyyliin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Mä vihasin sitä leffaa sydämeni pohjasta lähinnä yhdestä syystä: Matti McKonaHeippadiheitä en voi sietää silmissäni, liian komea, liian leuhka ja itseään täynnä. Eikä osaa näytellä paskaakaan. Hugh Jackman on myös komea, mutta ei käyttäydy valkokankaalla Kukko Koppavan tavoin - ei vieraannuta mieskatsojia - ja on näyttelijänä vähintään keskitasoa, ellei parempikin.Mylwin kirjoitti:Jostain syystä 10 tapaa päästä kundista eroon (tms) nauratti, aina siihen ylimakeaan loppuun asti
Parin vuoden takainen "Love Actually" on eräs suosikeistani tässä genressä, piti jättää se mainitsematta, koska Huu Gränt oli siinä(kin) mukana.
Jotenkin aika "gay", että äijät keskustelee romanttisista komedioista. Pitäisikö yrittää säilyttää edes ne vähät miehisyyden rippeet ja alkaa karjahdella parhaista tappomättö-filmeistä?
Mä taas oon ihmetellyt aina, ketkä sen oikein on äänestäneet maailman seksikkäimmäks.Sheetlord kirjoitti:
Mä vihasin sitä leffaa sydämeni pohjasta lähinnä yhdestä syystä: Matti McKonaHeippadiheitä en voi sietää silmissäni, liian komea, liian leuhka ja itseään täynnä. Eikä osaa näytellä paskaakaan.
Kyseisessä leffassa kyllä ne jotkut jutskat, mitä se nainen teki oli ihan viihdyttäviä. Vois käyttää opetusfilminä joidenkin tuntemieni naisten kohdalla.
Mutta joo, loppu niinQ lässäytti koko kohokkaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Paska palvelu on pesiytynyt vähän liian moneen paikkaan pysyvästi. Ja kun vielä kassoillakin joutuu paskan palvelun lisäksi katselemaan hapanta naamaa samalla kun suorittaa maksuliikenteenkin omatoimisesti sirukortilla, niin kyllä on olo kuin ostoksista enemmänkin rankaistaisiin kuin palkittaisiin. Saahan sitä bonusta joo, halleluja! Alkaa olla paskan palvelun takia bannattujen paikkojen lista jo aika pitkä ja kasvaa kasvamistaan.Sheetlord kirjoitti:Paskaan palveluun ei tule alistua
Olen omalta kohdaltani alkanut vastatoimiin; kannustan hyvään palveluun kiittämällä siitä vuolaasti aina kun saan sitä osakseni. Tuottaa silminnähden iloa palveluammatin valinneen arkeen ja kuka tietää, ehkä saan sitä parempaa palvelua jatkossakin asioimissani paikoissa.
OP:n palvelussa ei ole ollut toistaiseksi valittamista (mitä nyt rahastojen tuputtaminen vähän ärsytti, kun sai väkisin kiskoa tietoa muista vaihtoehdoista.) Mutta eivätpä nekään maksa käyttötilille oikein mitään korkoa.Sheetlord kirjoitti:Pankit ovat siirtäneet tehtäviään asiakkaalle (verkkopankit), alkaneet kiskoa tolkuttomia palvelumaksuja, potkineet henkilökuntaansa pihalle, lakkauttaneet hurjan määrän konttoreitaan, lakkauttaneet tavallisten kuolevaisten säästötileistä maksettavat korot (vielä poikavuosinani useampi prosentti, nykyisin 0.000001 %) - kaikki voiton maksimoimiseksi.
Tapiola ja Sampo yrittävät ilmeisesti haalia asiakkaita tällä hetkellä, mutta tuskinpa korkotarjoukset loputtomiin jatkuvat. Saavutetusta hyödystä suuri osa saattaisi mennä palvelumaksuihin, jos pitäisi tiliä kahdessa pankissa - ja haluaisin mm. säilyttää mahdollisuuden verkkomaksuihin joissain verkkokaupoissa, mikä ei ihan joka pankilla vielä onnistu.