Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Olemmeko me matkanneet maapallolla päiväntasaajan alle vain huomataksemme, että siellä hampurilaiset syövät ihmisiä ja käsillään kävelevät ihmiset pitävät hattuja jaloissaan? :)
The Simpsons season 6, episode 16: "Bart vs. Australia"

Muistetaas ne lähdeviitteet, kun ammutaan lainapaukuilla ;)
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Ei näytetty selälleen lentäneenä
Vuosi sitten ammuin 50BMG pistoolilla ja en miekään lennähtänyt selälleni.

Mutta en:
A) Osunut
B) Pitänyt rekyylistä
C) Ammu koskaan enään moisella

Jotkut asiat saavat jäädä niille true machoille.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja sehän löyty vasta sivulta 2, tarkkaavaisuutta Pertti.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti: Soo soo... Pikku G nyt nostaa itseään jalustalle joka on tehty ND:n mainitsemasta siporexista, kuulu typykkä, aika hutera alusta.
Talo on paalutettu peruskallioon 50:llä teräspaalulla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

1108 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ei näytetty selälleen lentäneenä
Vuosi sitten ammuin 50BMG pistoolilla ja en miekään lennähtänyt selälleni.

Mutta en:
A) Osunut
B) Pitänyt rekyylistä
C) Ammu koskaan enään moisella

Jotkut asiat saavat jäädä niille true machoille.
Barrettin itselataavan kiväärin rekyyli on kuulemma siedettävä. Sillä eliminoitu irakilaissotilas 1800 metrin päästä. Haittana että spotteri saa siinä vieressä hieman tulta silmilleen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Mä nyt jotenkin symppistelen ja emppistelen teitä kaikkia. Hassua. Cityläisiä tämmösissä kinoissa vain inhosin.
Oonkohan hyvässä vaiheessa kiertoa, tai humalassa... raittiista ilmasta ehkä.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Miksi lukita? Eikö sellainen, joka ei välitä lukea voi vaan poistua? 8)
Lähes kaikki ja kaikkien huomio keskittyy tähän väljähtäneeseen kuukautisvuotoon. Kollektiivinen (mun 8) ) etu vaatii muuta.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en nyt just keksi mitään kauniimpaa ku terska ja kieli eli siis avani. Jaan tän kauneuden kanssanne ja tiedän, että Chubsinkin pehmoisuus johtuu vain ja ainoastaan teostani! Puhumattakaan DrD:n hymppäilystä!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Barrettin itselataavan kiväärin rekyyli on kuulemma siedettävä. Sillä eliminoitu irakilaissotilas 1800 metrin päästä. Haittana että spotteri saa siinä vieressä hieman tulta silmilleen.
Taitaa olla kivääreissä vielä kaasuvaimennus vakiona.

Ja nyt en kuvaa löytänyt mutta Rekyylissä (kuulostaa tissijulkaisulta, mutta ei ole) oli juttua Suomalaisesta kivääristä jossa oli Bilteman nesteiskari perässä hiljentämässä rekyyliä.

Kaikkea se Suomalainen kännnissä keksii.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Geetzu kirjoitti:Mä en nyt just keksi mitään kauniimpaa ku terska ja kieli eli siis avani.
:D ai sekö siinä on? Mä kelailin kaikkea mahdollista vauvan pyllystä avonaiseen suuhun, mutta en saanut silti selvää että mikämikä...
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:rofl:
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BrianW kirjoitti:Ketjun tarkoitus oli ilmeisesti hra Crowbarin huvittaminen, mikä onkin hyvin onnistunut..
Juuri näin.

Ja sen jälkeen mitä Geetzu laittoi eRape-juttua Gattacasta yhtymässä rankasti muhun takaapäin kaiken jälkeen.. Ja pahoinpitelyuhonsa..

Tuota.. Kyllä on niin sairasta, että mietin vaan kuinka sairas voi ihminen olla.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Storia kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä en nyt just keksi mitään kauniimpaa ku terska ja kieli eli siis avani.
:D ai sekö siinä on? Mä kelailin kaikkea mahdollista vauvan pyllystä avonaiseen suuhun, mutta en saanut silti selvää että mikämikä...
Mä taas olen ihmetellyt, että onpa helvetin pieni persikka.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:Mä taas olen ihmetellyt, että onpa helvetin pieni persikka.
:D Kopiraiteista ei muuten mitään tietoa mut ei kai avatareil niin välii, onhan Pertilläkin Pertti ja mul ollu joskus Joliekin.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti::rofl:
Joo, ei paneta täälläkään tarpeeksi. Syytin sua paskasta avattaresta, koska kaikessa nokkeluudessani en hiffannut sen olemusta kahdessa sekunnissa. Kelvoton avatar, liian vaikea 8)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti: Ja sen jälkeen mitä Geetzu laittoi eRape-juttua Gattacasta yhtymässä rankasti muhun takaapäin kaiken jälkeen.
Kyllä mä olisin hellempi, mutta siis en sun kaa "sillai" ollenkaan, haaveet jääköön :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.05.2007 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:The Simpsons season 6, episode 16: "Bart vs. Australia"

Muistetaas ne lähdeviitteet, kun ammutaan lainapaukuilla ;)
Tämäkin vielä.

G, näitä sivuja alkaa olla jo sen verran, että menee sekaisin...
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti: Jaan tän kauneuden kanssanne ja tiedän, että Chubsinkin pehmoisuus johtuu vain ja ainoastaan teostani!
Mä olen viettänyt nyt neljä päivää metsässä kolmenkymmenen alle 20-vuotiaan kanssa. Mä luulen, että pakkoitsehillinnän takia mun aivoni ovat alkaneet erittää jotain luonnonrelaksanttia. Huomenna kun vihdoin pääsen himaan niin ehkä nypin hiukset yksitellen päästäni ja ärhentelen kaikille. Mut tuskin. :]
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

PerttiMakimaa kirjoitti:..
Keskity lukemaan ketju jo alkaen Gattaca-ketjusta. Siellähän se alk.per.pointti oli, kuten NDkin tiivisti.

Ja sen jälkeen mitä Geetzu pistänyt irl pahoinpitelyhaaveitaan ja eRapejaan takaapäinyhtymisestä muhun kohdistuen..

Kenellekään ei jää epäselväksi kuinka seko voi ihminen olla.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Tuota.. Kyllä on niin sairasta, että mietin vaan kuinka sairas voi ihminen olla.
Höpöhöpö mitään eRape-juttuja! Minä näen unia ihan mistä sattuu, voin kertoa ettet lopulta päässytkään edes sille "näkisinköhän tästä jutskasta unta jos vähän miettimällä fiilistelisin" -tasolle, vaan sorruin ajattelemaan avioliittoseksiä minun ja mieheni välille ennen kuin raiskasin hänet.

Ja oikeastaan olen kiltti kun muistutan sinua (ja muita) siitä tosiasiasta, että netissä ei ihan oikeasti saa sanoa mitä huvittaa. Elämässä ei vaan saa. Tai saa mutta kyllähän nyt munaa on sen verran pikkulutkiltakin löydyttävä, että sanomisista otetaan täysin vastuu.

Että pus pus vaan. Raotat taas kuitenkin ignoreverhoa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

HellBell kirjoitti:Kenellekään ei jää epäselväksi kuinka seko voi ihminen olla.
My eyes! The goggles do nothing!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hely, sä et nyt tee muuta kuin halvennat kanssakityilijöitä. Eiköhän kukin muokkaa ihan itse mielipiteensä tästäkin pikkuämmien heittelystä. Sairautta on niiiiiiin monitasoista toki, saatan olla erityisen sairas ihminen kun en ymmärrä tilaani... Jännintä on, ettei edes psyketäti pidä mua väkivaltaisena ihmisenä. Olen ehkä hyvä näyttelijä naamatusten. 8)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja ihmettelen kyllä niitäkin ihmisiä jotka suhtautuvat tähän "viihteenä" - tämä on lähinnä järkyttävän surullista ja sairasta.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No miksi vitussa sä sekopää alistut tälle? Masokistihuora.

(jos kylvän tarpeeks likaisia sanoja se flippaa viel ennen ku haen muksun tarhasta)
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

HellBell kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:..
Keskity lukemaan ketju jo alkaen Gattaca-ketjusta. Siellähän se alk.per.pointti oli, kuten NDkin tiivisti.

Ja sen jälkeen mitä Geetzu pistänyt irl pahoinpitelyhaaveitaan ja eRapejaan takaapäinyhtymisestä muhun kohdistuen..

Kenellekään ei jää epäselväksi kuinka seko voi ihminen olla.
Pitääpä lukea.

Koetan nyt kieli keskellä suuta seuraavassa olla loukkaamatta sinua. Öh, tästä ketjusta kommentteineen on jäänyt juuri sellainen kuva mikä minulla muutenkin sinusta on. Lähtisin ehkä sanoilla arka tai ujo liikkeelle. Jos en nyt ihan väärin muista niin jossakin maailman perustamisen aikoihin meilläkin oli joku tämäntyylinen osittain väärinymmärtämiseen perustunut "clash" menossa jollakin tämän palstan edeltäjällä ja en silloinkaan oikein pystynyt pysymään ajatuksenjuoksusi perässä. Ja se paisui ja paisui. Vai muistanko väärin?

Jos muistikuvani on oikea olisi ehkä viisainta ottaa kevyt etäisyys aiheeseen ja vaikka paavoväyrysmäisesti "nukkua yön yli" ettei tule eSanottua jotain mitä loppujen lopuksi häpeää tai katuu tällaisessa yhteisössä, jossa kaikki tuntevat toisensa. Tämä ei kyllä koske pelkästään sinua tässä ketjussa, mutta toisaalta tunnen pahaa mieltä ehdottaa tällaista koska tämä ketju kaikessa keljuudessaan on se kakan tuoksu joka vetää meitä kakkakärpäsiä tälle palstalle. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. :)
Vastaa Viestiin